Otworzyłam usta aby coś odpowiedzieć ale Isaac i Zack w tym samym momencie złapali go za ramiona i popchnęli do tyłu. Wujek zachwiał się ale utrzymał równowagę i otrzepał swój elegancki garnitur.
- Jesteście bardzo niekulturalni a ja nie znoszę czegoś takiego - powiedział zdenerwowanym tonem
W tym samym momencie podeszła do nas Eve. Chciałam wziąć ode mnie Nathaniela który już prawie spał w moich ramionach ale przystanęła gdy zobaczyła swojego brata.
- Co ty tu robisz Garry? - spytała definitywnie wściekła
- Przyszedłem porozmawiać ze swoją siostrzenicą a twój syn i jej mąż popychają mnie bez powodu - zabrzmiał jak oburzone małe dziecko
- Nie denerwuj mnie nawet - pokazała na niego palcem podchodząc do niego - Mój młodszy głupi brat stwierdził, że najlepszym pomysłem będzie jak przyjdzie na ślub a parę miesięcy temu próbował zabić Pana młodego - wyrzuciła ręce do góryNa szczęście staliśmy w bardziej zacisznym miejscu by gdyby goście usłyszeli nasza rozmowę wpadli by w histerie. Poza tym "młodszy brat"? Zawsze myślałam, że to wujek jest starszy od mamy a nie odwrotnie.
- Eve doskonale wiesz, że nie ja wpadłem na ten pomysł - powiedział oburzony
- Jasne! - znów wyrzuciła ręce - zawsze byłeś głupi ale teraz przechodzisz samego siebie!
- Chwila - odezwał się Isaac przerywając im kłótnie - więc kto wpadł na ten pomysł żeby mnie zabić?Garry spojrzał na niego jak na idiotę definitywnie zapominając o tym, że powiedział to na głos. Ale chwilę później jego twarz wyglądała jakby zrozumiał. Odchrząknął.
- Peter
- Słucham?
- To co słyszałeś - odpowiedział - wyglądało mi to na zazdrość. Był zazdrosny, że byłeś moim najlepszym człowiekiem i bał się, że tobie zaproponuje bycie moją prawą ręką
- I myślał, że ja na to bym się zgodził?
- Na to wygląda
- Nie wierzę - prychnęłamTo wszystko nie składało mi się w kupę. Dlaczego wujek od razu mi o tym nie powiedział. Nie rozumiem.
- Idźcie stąd wszyscy na chwilę - odezwał się Isaac - muszę pogadać z Garrym w cztery oczy
Eve i Zack od razu po usłyszeniu słów Isaaca odeszli ale ja nie chciałam. Nie zostawię go z moim wujkiem sam na sam.
- Ty też Emily - powiedział nie patrząc na mnie
Widziałam, że jest mocno zdenerwowany. Miał zaciśnięte pięści i mocno zaciskał szczękę.
- Nie zostawię cię
Isaac spojrzał na mnie swoim lodowatym wzrokiem. Wzrokiem który ostatni raz widziałam 3 lata temu. Widziałam, że nie jest w nastroju do negocjacji więc po prostu odeszłam na odległość abym ich widziała. Gdy tylko odwróciłam się w ich stronę zobaczyłam jak Isaac zapisuje coś w telefonie. Po jakiejś chwili uścisnął dłoń z moim wujkiem i zaczął iść w moim kierunku.
- Niedługo wrócę - odezwał się gdy tylko znalazł się obok mnie - obiecuje
- Isaac to nasz ślub - powiedziałam wkurzona
- A ja dowiedziałem się gdzie jest człowiek który chciał mnie zabićPowiedział po czym ruszył w stronę parkingu przy okazji mówiąc coś Zackowi. Mój brat próbował go zatrzymać jednak na nic się to zdało. Szybkim krokiem nadal mając syna na rękach podeszłam do swojego brata.
- Co ci powiedział? - spytałam mocno zestresowana
- Nic takiego - odpowiedział patrząc w inną stronę
- Zack do cholery to jest ważneZack westchnął i rozglądnął się do okoła.
- Powiedział, że jedzie do opuszczonej fabryki w lesie bo tam jest Peter i załatwia jakieś interesy
Gdy tylko to powiedział świat się dla mnie zatrzymał. Cholera. Las. Opuszczona fabryka. Peter. To źle brzmi a jeszcze dodać to, że Peter jest na prawdę niebezpiecznym człowiekiem który nosi ze sobą zawsze broń.
CZYTASZ
Never Tell Him
RomanceOpowiadanie kiedyś miało nazwę "złamaliśmy razem zasady" jednak została zmieniona na "never tell him" Książka o tym jak pewna 17-sto latka zakochała się w przyjacielu swojego brata.. Moją inspiracją były opowiadania "Złamaliśmy zasady" i "Pieprzony...