Rozdział 53

1.4K 42 49
                                    

Wpatrywałam się w testy i nie mogłam uwierzyć. Myślałam, że to pierdolony sen. Zakręciło mi się w głowie ale przytrzymałam się umywalki. Isaac odruchowo chciał mnie złapać.

- Wszystko dobrze? - spytał nadal trzymając rękę na mojej talii
- Jak ma być dobrze jeśli jestem z ciąży? - spytała a oczy zaszły mi łzami

Spojrzałam na Tyler'a który cały czas wpatrywał się w testy.

- Tyler? - spytałam nie pewnie
- Japierdole to się nie dzieje - powiedział jakby sam do siebie - Jak mogliście być tak głupi?
- Spokojnie - Jaxon położył mu rękę na ramieniu
- Przepraszam ale kurwa Emily w wieku 18 lat jest w ciąży - złapał się za głowę

W tym momencie to do mnie doszło. Jestem w ciąży. Łzy popłynęły mi same. Nawet nie poczułam kiedy Isaac objął moją twarz i zaczął je wycierać.

- Muszę powiedzieć Zack'owi - powiedziałam patrząc na testy
- Musimy - poprawił mnie Isaac
- Robin, Dan i Jake są na dole - poinformował mnie Jaxon
- Chuj z tym - wzięłam testy ciążowe i włożyłam do kieszeni - idziemy

Schodząc po schodach ręce trzęsły mi się a nogi uginały pode mną. Gdy weszliśmy do salonu chłopacy spojrzeli na mnie. Zauważyłam też Darcy która musiała dopiero przyjść ponieważ Jaxon nie powiedział, że ona także jest.

- Co się stało? - spytał Zack widząc łzy na moich policzkach

Usiadłam na kanapie najbliżej fotela Zack'a a Isaac zaraz obok mnie. Wiedziałam, że zaraz dostanę opierdol którego jeszcze nigdy nie dostałam. Tyler i Jaxon wygonili chłopaków z kanapy i usiedli obok Isaac. Jake siedział na fotelu Isaac'a a Robin i Dan usiedli na podłodze na przeciwko nas.

- a więc? - spytała zmartwiona Darcy

Chciałam zacząć mówić ale łzy nie pozwalały mi na to. Zakryłam twarz dłońmi i zaczęłam jeszcze mocniej płakać. Isaac objął mnie ramieniem i zaczął mówić jakieś uspokajające słowa.
Gdy po chwili się mniej więcej uspokoiłam wytarłam łzy i odkryłam twarz. Darcy i Zack patrzeli na mnie strasznie zmartwionym wzrokiem a Robin, Dan i Jake ciekawskim.
Wyjęłam wszystkie testy z kieszeni i położyłam na stolik. Znów oczy zaszły mi łzami więc zakryłam twarz. Usłyszałam poruszenie w pokoju więc pewnie każdy już spojrzał na testy.

- Emily - usłyszałam nie pewny głos Zack'a

Nie ruszyłam się.

- Emily - powtórzył

Odsłoniłam twarz i spojrzałam na niego. Zack trzymał w rękach 3 testy i wpatrywał się w nie. Tak samo Darcy która siedziała na podłokietniku jego fotela.

- Czy chcesz mi powiedzieć, - mówił łamiącym się głosem - że to testy ciążowe? - spytał zirytowanym a zarazem zmartwionym i spokojnym tonem

Kiwnęłam głową potwierdzająco ponieważ przez gule jaka stworzyła mi się w gardle nie mogłam mówić. Zack wpatrywał się we mnie tępo i nic nie mówił. Cisza była gorsza od krzyków i wrzasków. Zack przeniósł wzrok na siedzącego obok mnie Isaac'a i już wiedziałam, że będzie źle.

- Chcecie mi kurwa powiedzieć, - zaczął o wiele głośniej niż wcześniej - że ten idiota nie potrafi używać prezerwatyw?
- Zack, byliśmy bardzo pijani - zaczęłam mówić ale mi przerwał
- no i kurwa co!? - krzyknął tak głośno, że aż Darcy się wzdrygnęła - masz kurwa 18 lat! Miałaś iść na studia!
- Zack - powiedziała stanowczo Darcy aby go uspokoić ale on nic sobie z tego nie robił
- kurwa kiedyś mówiłem żebyś trzymał się od niej z daleka! Dobrze przyjąłem do wiadomości wasz związek ale tego już nie! Tego za wiele! - cały czas krzyczał
- KURWA ZACK - wrzasnęła Darcy - zamknij się i pozwól jej mówić - tym razem sciszyła ton

Never Tell Him Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz