Siedziałam z Isaac'em na kocu który miał w bagażniku samochodu. Isaac siedział obok mnie i obejmował mnie w talii a ja ze szczęścia nie mogłam przestać dawać mu buziaków.
- muszę się pochwalić Tyler'owi - powiedziałam nagle i wyjęłam telefon z kieszeni
Isaac się zaśmiał ale nie zabronił mi przerwać naszej romantycznej chwili. Wiedział, że to dla mnie duże szczęście którym musiałam się podzielić z najlepszym przyjacielem.
Zadzwoniłam do Tyler'a na kamerce i odrazu odebrał.- Tyler kurwa nie uwarzysz - powiedziałam z poddeksytowanjem pokazując mnie i Isaac'a
- niech zgadnę - powiedział uśmiechając się - Isaac zapytał się o związekZrobiłam obrażoną minę a Isaac się zaśmiał.
- ha! Wiedziałem - krzyknął
Dopiero zauważyłam że Tyler leżał na ramieniu Jaxon.
- szczęścia kochani - powiedział Tyler a zaraz za nim powtórzył Jaxona
- Zack nas zabije jutro ale co tam - machnęłam ręką i cały czas uśmiechałam się
- narazie o tym nie myślcie - powiedział Tyler - cieszcie się chwilą. Narazie słońce!
- pa! - pożegnałam się i rozłączyłamOdłożyłam telefon na koc. Objęłam Isaac'a ramieniem, położyłam rękę na jego policzku i pocałowałam go w drugi policzek.
- kocham cię - powiedziałam zabierając rękę i kładąc głowę na jego ramieniu
- ja ciebie też kocham - położył głowę na mojej głowie***
Obudziłam się wtulona w swojego chłopaka. W mojego CHŁOPAKA. Wreszcie mogłam mówić że Isaac to mój chłopak. Mimo że różnica wieku to 5 lat to ja tego nie odczuwałam.
- dzień dobry śpiochu - usłyszałam głos Isaac'a
- dzień dobry - uśmiechnęłam się
- musimy wstawać bo Zack za godzinę wychodzi ze szpitala - powiedział przytulając mnie jeszcze mocniejMój brzuch na te słowa zrobiło co najmniej trzy fikołki. Musiałam dzisiaj wyznać chłopakom że jestem z Isaac'em.
Usiadłam na łóżku i przeciągnęłam się.- dzisiaj jest dzień w którym się dowie - przetarłam twarz dłońmi - muszę napisać do Tyler'a żeby przyjechał to pojedziemy razem do szpitala
Isaac kiwnął głową, odłożył swój telefon a podał mi mój.
Do: Tyler
Przyjedź do nas taxi to pojedziemy razem do szpitala po Zack'a a potem do mnie
Tyler odpisał mi dosłownie po sekundzie, że niedługo będzie. Wstałam z łóżka i zaczęłam się ubierać. Ubrałam zwykle szare dresy ze ściągaczami na kostkach i czarną zwykłą oversize koszulkę. Zrobiłam sobie kitka ponieważ nie chciało mi się układać włosów. Isaac ubrał czarne jeansy z przetarciami i tego samego oversize koszulkę.
- idę zrobić jakieś śniadanie - powiedział i wyszedł z pokoju
Włożyłam telefon do kieszeni i wyszłam z pokoju aby udać się do łazienki. W łazience umyłam zęby i nałożyłam trochę korektora na wory pod oczami i niedoskonałości. Pomalowałam także rzęsy aby nie wyglądać jak siedem nieszczęść i wyszłam z łazienki. Weszłam do kuchni w której Isaac przygotowywał śniadanie. Usiadłam na balcie obok gdzie mój chłopak robił kanapki. Po chwili podał mi talerz.
CZYTASZ
Never Tell Him
Любовные романыOpowiadanie kiedyś miało nazwę "złamaliśmy razem zasady" jednak została zmieniona na "never tell him" Książka o tym jak pewna 17-sto latka zakochała się w przyjacielu swojego brata.. Moją inspiracją były opowiadania "Złamaliśmy zasady" i "Pieprzony...