Part 21-A(Zawgyi)

297 7 0
                                    

အပိုင္း(၂၁-က)

" မယ္ေတာ္!!! "

အသံက်ယ္က်ယ္ျဖင့္ နန္းေဆာင္ထဲသို႔ဝင္လာသူမွာ သူမသိပ္လြမ္းေနရသည့္ သားေတာ္ပင္။

" သားေတာ္ သားေတာ္ျပန္လာၿပီလား "

" ျပန္လာပါၿပီ မယ္ေတာ္ ဘာေတြလုပ္ထားသလဲ က်ဳပ္ကိုေျပာပါအုံး "

စားပြဲဝိုင္းေလးမွာ ထိုင္ေနသည့္မယ္ေတာ္အား မ႑ိဳင္ေမးလိုက္ေလလွ်င္ ဟန္မပ်က္ၿပဳံးေနေလ၏။

" သားေတာ္ ဘာေတြေမးေနတာလဲကြယ္ မယ္ေတာ္ျဖင့္နားမလည္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး "

" အဟားးး မယ္ေတာ္ဟာ အဲ့ေလာက္ထိဟန္ေဆာင္ေကာင္းမွန္း မသိခဲ့ဘူး အခုဘာေတြလုပ္ေနတာလဲ မိဖုရားသစ္တင္ေျမႇာက္မဲ့ကိစၥေတြက ဘာေတြလဲ "

" ထိုင္ပါအုံး မယ္ေတာ့္ရဲ႕ႏွစ္ေယာက္မရွိတဲ့သားေတာ္ေလးရယ္ လာ လက္ဖက္ရည္ၾကမ္းေလးငွဲ႔ေပးမယ္ "

မ႑ိဳင္တစ္ေယာက္ သူ႔စိတ္ကိုအသာေလ်ာ့ၿပီး ဝင္ထိုင္လိုက္ေပမယ့္ မယ္ေတာ္ငွဲ႔ေပးသည့္လက္ဖက္ရည္ၾကမ္းကိုေတာ့ မေသာက္ျဖစ္ခဲ့။

" သားေတာ္က သိပ္မၾကာခင္ ႐ူယန္းရဲ႕ဘုရင္တစ္ပါးျဖစ္လာေတာ့မွာလာေတာ့မွာေလ "

" ဒါကို က်ဳပ္သိၿပီးသားပါ မယ္ေတာ္ အဲ့ဒါနဲ႔က်ဳပ္အတြက္မိဖုရားေတာ္ေကာက္ဖို႔ကိစၥနဲ႔ဘယ္မွာသက္ဆိုင္ေနလို႔လဲ "

" ဒီလိုကိစၥမ်ိဳးဟာ မယ္ေတာ္တို႔ဘက္က လိုက္ၿပီးစီမံေနရမဲ့ကိစၥေတာ့မဟုတ္ဘူး ဒါေပမယ့္ သားေတာ္က ၿငိမ္ေနေတာ့ ဒီမယ္ေတာ္နဲ႔ၾကင္ယာေတာ္မင္းသမီးကပဲ စီမံေပးရေတာ့တာေပါ့ "

" မယ္ေတာ့္ဆႏၵေတြထဲ ခင္ခင့္ကိုပါ ဆြဲမထည့္ပါနဲ႔ ဘယ္မိန္းမက ကိုယ့္ေယာက်ၤားကို တျခားမိန္းမနဲ႔အတူရွိေနေစခ်င္မွာတဲ့လဲ ေနာက္ၿပီးခင္ခင္က က်ဳပ္ရဲ႕မ်က္ႏွာကိုၾကည့္ၿပီး ေနထိုင္ေနရတဲ့ဇနီးသည္ပါ "

မယ္ေတာ္မွာ မ႑ိဳင့္၏လက္ေလးတစ္ဖက္ကိုအသာလွမ္းကိုင္ရင္း..

" ဒါေပမယ့္ သူလက္ဆက္ထားတာ သာမာန္လူတန္းစားမဟုတ္ဘူးေလ ႐ူယန္းရဲ႕ျမင့္ျမတ္တဲ့အရွင္သခင္တစ္ပါးကိုသူလက္ဆက္ထားတာေလ ေနာက္ၿပီး တိုင္းျပည္ရဲ႕မိခင္ျဖစ္လာရမဲ့သူက အဲ့ေလာက္ထိစိတ္သေဘာထားေသးသိမ္ေနလို႔မရဘူး ဒါေပမယ့္ ခင္ယြန္းဝတီက သေဘာထားျပည့္ဝတဲ့ဘုရင္မ တစ္ပါးျဖစ္လာမွာမို႔လို႔ သားေတာ္ရဲ႕မိဖုရားငယ္ေတာ္ေကာက္မဲ့ကိစၥကို သူမျငင္းဆန္ခဲ့တာေပါ့ "

ခုနှစ်ဆောင်နန်းက မညှိုးပန်း (𝐎𝐧𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin