အပိုင္း(၂၄)
႐ူယန္းဘုရင္မမွာ ထိုအေၾကာင္းမ်ားအား ျပန္လည္ေတြးေတာေနမိရင္း သူမေရွ႕တြင္ သားရဲဆန္ဆန္ အၾကည့္စူးစူးမ်ားျဖင့္ စိုက္ၾကည့္ေနေသာ သားေတာ္ကို တဖန္ျပန္လွမ္းၾကည့္မိ၏။
" က်ဳပ္မယ္ေတာ့္အေပၚ တစ္ခါေလးေတာင္မွေမတၱာမပ်က္ခဲ့ပါဘူး ဒါဟာလည္း ေမတၱာအျပည့္ေပးခဲ့တဲ့မယ္ေတာ့္ေၾကာင့္ပါပဲ ဒါေၾကာင့္ ႏွစ္အေတာ္ၾကာခ်ည္ေႏွာင္ထားခဲ့ၾကတဲ့ သားအမိသံေယာဇဥ္ေတြကို ဘာမဟုတ္တဲ့အရာတစ္ခုအတြက္နဲ႔ ပ်က္ျပားမခံပါနဲ႔ က်ဳပ္ဘဝမွာ မယ္ေတာ္ၿပီးရင္ ခင္ခင့္ကိုအခ်စ္ဆုံးပါ အဲ့ဒီလိုအၿမဲတမ္းဦးထိပ္ထားခဲ့တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ဘယ္ေတာ့မွမ်က္ႏွာခ်င္းမဆိုင္ႏိုင္ေတာ့မဲ့ လူႏွစ္ေယာက္အျဖစ္ အသြင္ေျပာင္းဖို႔မႀကိဳးစားပါနဲ႔မယ္ေတာ္ ဒီစကားကို စကားအျဖစ္ပဲသတ္မွတ္ေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့ မယ္ေတာ္က်ိန္းေသေပါက္ ခံစားရမဲ့ျဖစ္ရပ္တစ္ခုကို က်ဳပ္ဖန္တီးရလိမ့္မယ္ "
" မယ္ေတာ္စီစဥ္သမွ်တိုင္းဟာ သားေတာ္အတြက္ပါ သားေတာ္ဟာ မယ္ေတာ့္ရဲ႕သားအရင္းမဟုတ္ေပမယ့္ တစ္ခါေလးမွ အခ်စ္မေလ်ာ့ခဲ့သလို တကယ့္စိတ္ရင္းေမတၱာတရားနဲ႔သာ ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ခဲ့တာပါ "
" က်ဳပ္အတြက္ တကယ္စဥ္းစားေပးတယ္ဆိုရင္ အခုလုပ္ေနသမွ်ေတြကို ရပ္တန္းက ရပ္ေပးပါ က်ဳပ္အတြက္ ေနာက္ထပ္မိဖုရားေတြထပ္မလိုသလို ရင္ေသြးမရခဲ့လဲအေၾကာင္းမဟုတ္ဘူး အဓိကက ခင္ယြန္းဝတီစိတ္ေပ်ာ္႐ႊင္ေနရင္ ရၿပီ ေရွ႕ေလွ်ာက္လာမဲ့ေန႔ရက္ေတြမွာ မယ္ေတာ္ေစာင့္ၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္ က်ဳပ္ခင္ခင့္အေပၚထားတဲ့ေမတၱာကို ေဘးလူကပါ အားက်ၿပီးမနာလိုျဖစ္ရေလေအာင္ သူ႔တစ္ေယာက္တည္းကိုပဲ သစၥာရွိရွိေပါင္းသင္းသြားမယ္ "
" သားေတာ္က အရပ္သားတစ္ေယာက္မဟုတ္ဘူးေနာ္ "
မ႑ိဳင္ပထီမွာ သူ႔ခါးၾကားတြင္ထိုးထည့္ထားေလေသာ လက္စြဲေတာ္ဓားရွည္အား စားပြဲေပၚသို႔တင္လိုက္ေလကာ..
" ဘုန္းတန္ခိုးႀကီးတဲ့ရွင္ဘုရင္တစ္ပါးအတြက္ မိဖုရားအေျမာက္အျမားရွိေနစရာမလိုအပ္ပါဘူးမယ္ေတာ္ ဆက္ခံသူရဖို႔အတြက္ မိဖုရားတစ္ပါးရွိရင္လုံေလာက္ပါၿပီ အကယ္၍မ်ား အဲ့ဒီ့မိဖုရားက ဆက္ခံသူမ်ိဳးဆက္ကိုမေမြးေပးႏိုင္မွသာ ေနာက္ထပ္မိဖုရားတစ္ပါးတင္ေျမႇာက္တာမ်ိဳးက ယုတၱိရွိႏိုင္ပါတယ္ ဒါေၾကာင့္ မျဖစ္မေနဆိုတဲ့စကားဟာ ရွင္ဘုရင္တစ္ပါးရဲ႕ရာဇဝင္မွာ မရွိပါဘူး "
BINABASA MO ANG
ခုနှစ်ဆောင်နန်းက မညှိုးပန်း (𝐎𝐧𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠)
FantasyAvailable 📌 Unicode & Zawgyi adult scenes ❗❗