Part 61

718 18 15
                                    

(Pazartesi sabahı. Haftaya ailecek kahvaltıyla başlamak üzere, Gamze ve Tuna, Ömer'in sabah camiden döndükten sonra özenle hazırladığı sofraya otururlar. Mutfaktan taze demlenmiş çayın ve pancakelerin kokusu salona kadar geliyordur. 

Ömer, elinde iki tabakla mutfaktan gururla çıkar ve tabakları Gamze ile Tuna'nın önüne koyar. İkisi de tabaklarına baktıktan sonra gülümseyerek Ömer'e bakar.)


Gamze: Bu ne?

Ömer: Şimdiden böyle tarifler deniyorum kızımız için, nasıl olmuş?


[Ömer'in hazırladığı pancakeler]


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gamze: Yaa! Çok güzel, bayıldım. (Telefonuna bakınır.) Telefonumu getirip fotoğrafını çekeyim hatta.

Ömer: Yarın da zürafa ve kedi şeklindekileri yapmayı deneyeceğim. Bakalım onlar da olacak mı? Tuna, sen beğendin mi?

Tuna: Bayıldım ama pancake olduğu sürece benim için şekli hiç önemli değil, istersen kare bile yapabilirsin.

Ömer: Bu hafta pancake'e doyacaksın. Önümüzdeki hafta tost ekmeğine değişik şekiller yapmayı deneyeceğim.

Tuna: Olur, onu da yeriz.

Gamze: (Telefonuyla geri gelmiştir, ayakta durup fotoğrafı çektikten sonra oturur.) Yalnız şöyle bir şey de var, pancake zaten lezzetli olduğu için çocuklar sever. Senin lezzetli olmayan ya da en azından çekici görünmeyen şeyleri böyle tatlı hale getirmen lazım.

Ömer: Ne gibi şeyler? Brokoli falan mı?

Gamze: Brokoli, ıspanak, kereviz, enginar...

Ömer: Onlara da çözüm yolları bulurum.

Gamze: Yemeye kıyamıyorum, çok özenerek hazırlamışsın. (Pancake'i kesemez. Tuna'nın tabağını bitirmek üzere olduğunu görür.) Sen maşallah bitirmişsin bile.

Tuna: Yiyelim diye yapıldı sonuçta bu.

Ömer: Haklı. (Mutfaktan kendi tabağını da getirip sofraya oturur.)

Gamze: Sen bunu nerden buldun? (Pancake'i yemeye başlar.)

Ömer: Resim uygulaması indirdim telefonuma. Atölyeye gelen öğrencilerimden biri gösterdi, bu uygulamadan kendine çizim örnekleri bulup kopya çekerek yapıyormuş.

Gamze: Hangi uygulama?

Ömer: Pinterest.

Gamze: Tanıştığımız zamanlar, bir gün senin Pinterest kullanan birine dönüşeceğini söyleseler inanmazdım.

Ömer: Neden ki? Teknoloji hayatımızı kolaylaştırmak, iyileştirmek için var. Ben de bizim hayatlarımızı iyileştirecek şekilde kullanıyorum. Görmesem aklıma gelmezdi mesela ayı şeklinde pancake yapmak.

ÖmGam: YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin