(Cumartesi sabahı. Gamze güne Ömer'in öpücüğüyle ve saçını okşamasıyla başlar. )
Ömer: Günaydın, canım. (Gamze'nin karnını okşar ve eğilip karnına konuşur.) Sana da günaydın, kızım.
Gamze: Günaydın.
Ömer: Size çok lezzetli bir kahvaltı hazırladım. (Şifonyere koyduğu tepsiyi alır. Gamze yatakta doğrulunca tepsiyi kucağına koyar.) Tam buğday ekmeğinden tost, omlet ve omlet istemezsin belki diye haşlanmış yumurta, meyve tabağı, portakal suyu, peynir, domates, salatalık ve reçel. Başka istediğin bir şey var mı?
Gamze: Başka ne isteyebilirim ki? (Ömer'in yanağını okşar.) Teşekkür ederim.
Bugün evden çıkmayıp dinlen, olur mu? Tansiyonun düşüp yükselmesi iyi değil.
Ceren'le buluşacağız, yürüyüş yapacağız bir saat.
Daha dün akşam birlikteydiniz.
Bugün de buluşup dün akşamın kritiğini yapacağız.
(Ömer başını sallar, gülümser.) Dedikodunun diğer adı kritik yapmak mı?
(Kaşlarını kaldırıp gülümser.) Olabilir. (Bir salatalığı ağzına atar.)
(Ömer de dün akşamın kritiğini yapmaya başlar.) Ceren'in sevgilisiyle baya iyi anlaşıyoruz, senin doğum gününde de muhabbeti iyiydi. Mehmet de hızlı uyum sağladı. Böyle çift çift buluşmamız güzel oldu, sen şimdi çok yorma kendini ama doğumdan sonra da sık sık görüşürüz.
(Gamze bu konu hakkında bir yorumda bulunmak istemez, Ömer'in konuyu açması bile tedirgin etmiştir. Tepsiyi hafifçe kaldırır.) Sen tutabilir misin tepsiyi iki dakika? Ben yüzümü yıkayayım, lavaboya girip geleyim.
Tabii.
(Gamze odaya geri geldiğinde, Ömer'in kendi tabağını ve projeksiyon cihazını da odaya getirmiş olduğunu fark eder. Ömer, Gamze'yi görür görmez yataktan kalkar ve onu elinden tutarak yatağa yönlendirir. Gamze, yatak başlığına dayanarak oturduğunda, Ömer tepsiyi kucağına yerleştirir.)
Ömer: Yatakta kahvaltı ve sinema sistemi servisimiz, hafta sonlarına özeldir Gamze Hanım. (Gamze gülerek Ömer'e bakar.) Servisimize (Eğilip Gamze'yi öper.) öpücükler de dahildir.
Gamze: Çok başarılı bir servis, beş yıldız veriyorum.
Ömer: Kumandanız da burada. (Projeksiyonun kumandasını uzatır. O sırada tuvalete giden Tuna koridorda yürürken Gamze ve Ömer'in projeksiyon cihazını açtığını görür.)
Tuna: Vay vay vay, bana hiç haber vermiyorsunuz.
Ömer: Sana da yatakta kahvaltı etmen için tepsi getirdim ama.
(Tuna başını sallayıp Gamze'nin hangi diziyi seçtiğine baktıktan sonra tuvalete gider. Gamze ve Ömer kahvaltılarını yapıp dizi izlerken birkaç dakika sonra Tuna odaya elinde kendi tepsisiyle gelir.)
Tuna: Kayabilir misin biraz anne? Sizinle izleyip yiyeyim.
Gamze: (Ömer'e doğru kayıp Tuna'ya yer açar.) Gel canım.
Tuna: Pazar günleri pancake günü yapıyoruz ya Cumartesi de böyle yatakta kahvaltı ve dizi yapalım mı?
Ömer: Olur.
Gamze: Birkaç yıl sonra bu geleneği yatakta kahvaltı ve çizgi film gününe dönüştürmek zorunda kalabiliriz.
Tuna: Güzel animasyon diziler var ama Barbie falan da izlemeyelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖmGam: Yeniden
FanfictionÖmGam Yeniden: Ömer dizisinin çifti ÖmGam için yazılmış alternatif bir hikaye. 27. Bölümden devam edecek şekilde yazdım. Okuyan/okumaya başlayacak kişilere şimdiden iyi okumalar, umarım beğenirsiniz.