(Ömer camiden dönünce kahvaltı hazırlamak yerine yatağa geri dönüp Gamze'nin yanına uzanır. İki saat daha uyuduktan sonra uyanınca bir süre Gamze'nin yüzüne bakar. Uyandırmamak için dokunmaya kıyamaz, yastıkta duran saçlarına öpücük kondurduktan sonra yavaşça yataktan kalkıp kahvaltı hazırlar. Parmaklarını rahatça hareket ettirmekte zorlanıyordur, kolunun da kasıldığını hissederek kolunu esnetmeye çalışır. Gamze ve Tuna'nın ne zaman uyanacağını bilemediği için kahvaltıyı hazırladıktan sonra kahvaltılıkların üzerini örtüp atölyeye gitmek üzere yola çıkar.
Gamze uyandığında saatin on bir olduğunu görüp şaşırır. Yaklaşık on iki saat kesintisiz uyumuş ve uykusunu almıştır. Tuvaletten çıkıp salona gittiğinde Ömer'in sofrayı kurmuş olduğunu görür ve gülümser. Mutfağa geçip çay ve omlet yaptıktan sonra Tuna'yı uyandırmaya gider. Yatağa, Tuna'nın yanına oturup sırtını okşar.)
Gamze: Günaydın.
Tuna: (Esneyerek Gamze'ye doğru döner.) Günaydın. (Ellerini Gamze'ye doğru uzatır. Gamze gülümseyerek eğilse de karnı büyüdüğü için düz bir şekilde eğilemez.)
Gamze: Bir dakika. (Yatağa yan bir şekilde uzanıp Tuna'ya öyle sarılır. Sarıldıktan sonra alnındaki saçları çekip yanağını okşar.) Sevgi dolu uyandın bu sabah, bunu neye borçluyuz?
Tuna: Gece oyun oynayıp geç yattım, bir türlü geçemediğim bir level'ı geçtim. Sabah da geç uyandım, uykumu aldım. Öğlen de İzem'le havuza gideceğiz sonra o da bize gelecek birlikte oyun konsolundan oyun oynayacağız.
Gamze: Daha ne olsun?
Tuna: Yani aslında akşam yemeğinde hamburger olsa iyi olurdu.
Gamze: Havuzdan gelirken hamburger ekmeği alırsanız yaparım. Buzlukta kıyma vardı.
Tuna: Yaşasın!
Gamze: (Tuna tekrar kendine sarıldığında oğluyla baş başa zaman geçirmeyi özlediğini fark eder. Güneş doğduktan sonra en azından bir süre baş başa kalamayacakları için içini bir anda hüzün kaplar.) Bugün havuza gitmesen mi acaba? Anne oğul günü yapsak?
Tuna: İzem'e söz verdim, zaten üç gün çalışıyorum o günlerde gidemiyoruz.
Gamze: Peki, tamam ama hafta sonu birlikte bir şey yapalım o zaman.
Tuna: Olur. (Yatakta doğrulur.) Kahvaltı edelim mi?
Gamze: Edelim, sofra hazır. (Yataktan kalkar.) Yüzünü yıkayıp gel.
Tuna: Tamam!
(Gamze televizyonu açıp sofraya geçer. Çayını içerken kanalları gezer ama izleyecek bir şey bulamayınca online dizi platformlarına bakar. Tuna'nın sevdiğini bildiği bir Marvel dizisini, kahvaltı ederlerken arka fonda olması için açar.)
Tuna: Ooo, bunu mu açtın?
Gamze: Evet.
Tuna: (Tabağına bakar.) Senin biraz şekil çalışman lazım sanki.
Gamze: Ne şekli?
Tuna: Babam omletten ne şekiller yapıyor, sen tabağıma koymuşsun sadece.
Gamze: Sunumlar onun ilgi alanı ben sadece yapıyorum.
Tuna: Pek yapmıyorsun ama...
Gamze: Tunaa, bak bunu da yapmam gider dışarıda simit kemirirsin.
Tuna: Yoo gider kendi omletimi yaparım, babam öğretti bana. Çok da güzel yapıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖmGam: Yeniden
FanfictionÖmGam Yeniden: Ömer dizisinin çifti ÖmGam için yazılmış alternatif bir hikaye. 27. Bölümden devam edecek şekilde yazdım. Okuyan/okumaya başlayacak kişilere şimdiden iyi okumalar, umarım beğenirsiniz.