[Bu partı yukarıya eklediğim playlisti dinleyerek okuyabilirsiniz, bu sefer sözsüz müzik yerine şarkılardan oluşan bir playlist ekledim ama bölümün bende yarattığı hislere bu uyuyordu :) ]
(Ömer, Gamze ve Tuna, Pazar sabahı erkenden uyanır ve otelde kahvaltı yaparlar. Kahvaltının ardından odalarına dönüp eşyalarını toplarlar. Otelden çıkış yaptıktan sonra teknelerin yanaştığı limana doğru yola koyulurlar. Limana vardıklarında, tekne turu yapmak için bir tekne seçmeye başlarlar.)
Tuna: Bu olsun mu? (Üç katlı, büyük tekneyi işaret eder. Turları ayarlayan görevli yanlarındadır.)
Görevli: O teknede müzik açık oluyor tur boyunca, dans yarışmaları yapılıyor. Daha çok gençler tercih ediyor.
Gamze: Şu olsa? (Ahşap küçük tekneyi işaret eder.)
Görevli: O aile teknemizdir, ona sadece aileleri alıyoruz. Sessiz sakin geçer turları hep, çalışanlar da ailedir. Kaptanımızın eşi yemekleri yapar. Oğlu gemici, kızı da teknenin hostesi.
Tuna: Ben sıkılırım onda.
Gamze: Tüm tur boyunca müzik dinlemek de istemiyorum ben ama.
Ömer: Ortası yok mu ikisinin? Hem aile hem eğlence (Gülümser.) eğlenceli aileler için.
Görevli: Abi sizin için ayarlarız. (Onları ileride duran iki katlı tekneye götürür.) Bu oğlunuzun istediği gibi eğlenceli geçer ama müziği sadece üst katında açarlar. Alt kata da biraz ses geliyor tabi ama masalarda yenge sakince oturabilir.
Gamze: Alt katta sadece masalar var ama galiba, minderler yok uzanmak için.
Görevli: Evet.
Ömer: İkinizin isteklerine en uygun bu galiba.
Görevli: Öğlen makarna ve karpuz çıkıyor. Yanında da balık ya da tavuk, birini seçiyorsunuz. 5 farklı koyda duruyor, yüzme molaları veriyor.
Gamze: Tamam, bu olsun o zaman. (Tuna'ya bakar.) Olur mu?
Tuna: (Aklı büyük teknede kalmıştır. Gözlerini ondan, teknenin dışındaki kocaman kafatası ve deniz kızından alamıyordur.) Peki, tamam.
Gamze: (Görevliye o tekneyi işaret ederek sorar.) Onda minderlerin olduğu gölge bir alan var mı?
Görevli: İkinci katta var.
Gamze: İyi, ona gidelim bari.
Tuna: Cidden mi? (Gamze başını sallar.)
Ömer: Emin misin?
Gamze: Evet evet. Rüzgardan, dalgalardan benim uykum gelecek eminim. Gölgede minderlere uzanır uyurum. (Tuna'nın istediği tekneye doğru giderler. Tuna heyecanla önden giderken Gamze, Ömer'in koluna girer.) Hem o aile teknesinde oturan aileler yaşlılardı biraz. Biz daha genç, eğlenceli bir aileyiz. Bize o tekneyi yakıştıramadım, emekliliğimizde falan ona geçeriz. (Ömer gülümseyerek başını sallar.)
(Teknede önce minderlerde kendilerine yer seçip havlularını koyarlar sonra masalarına oturup güneş kremlerini sürüp turun başlamasını beklerler. Tuna su almaya gittiğinde kendi yaşlarındaki gemici çocuklarla tanışır.
Teknedeki insanların sesleri, son ses açık olan müzik ve denizin dalga sesleri arasında, Gamze başını Ömer'in omzuna yaslar, ikisi de güneş gözlüklerini takmış birbirlerine sarılarak manzaranın tadını çıkarıyorlardır.
İlk yanaştıkları koyda Tuna masaya gelip çantasından deniz gözlüğünü alır. Bir an önce yüzmeye gitmek için hızlı hareket ediyordur.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖmGam: Yeniden
FanfictionÖmGam Yeniden: Ömer dizisinin çifti ÖmGam için yazılmış alternatif bir hikaye. 27. Bölümden devam edecek şekilde yazdım. Okuyan/okumaya başlayacak kişilere şimdiden iyi okumalar, umarım beğenirsiniz.