(Gamze hamileliğinde altıncı ayına gelmiştir. Ömer de Gamze de bebekleri için çok heyecanlı olsa da bu sefer bebeğin cinsiyetini doğumda öğrenmeye karar vermişlerdir.
Güneş'in birinci yaş gününü, Tuna'nın 13. yaş doğum günü partisini yaptığı kafede kutlamak için kafeyle anlaşmışlardır. Ama partiden önce, ailecek dördü birlikte özel bir kutlama yapmak istemişlerdir. Bir gece önce Güneş uyurken Gamze, Ömer ve Tuna onun için bir pasta yapmışlardır.
Güneş'in doğum gününün sabahında, sabahın erken saatlerinde, Güneş'in beşiğinden gelen sesleri duyan Ömer gözünü açar. Başını kaldırıp Güneş'e bakar ama Güneş yatağında yatıyordur. Güneş'in uyanıp uyanmadığını anlamak için ona seslenir.)
Ömer: (Eğer uyuyorsa Güneş'i uyandırmak istemediği için sessizce konuşur.) Güneş.
(Güneş babasının sesini duyunca oyuncak ayısını ağzından çekip beşiğe tutunarak ayağa kalkar. Güneş'in gözlerinde uyku mahmurluğu ve merak karışımı bir ifade vardır. Doğum günü sabahı olduğu için Ömer bu sefer sessizce Güneş'i salona götürmek yerine yataktan onunla konuşmaya başlar.)
Ömer: Kızım! Günaydın, babacığım!
Gamze: (Ömer'in sesiyle gözünü açar.) Günaydın.
Ömer: Günaydın, hayatım. (Gamze'yi öptükten sonra yataktan kalkar.) Benim kızım bugün bir yaşına mı gelmiş? (Beşikten Güneş'i alıp kucağında havaya, yukarıya kaldırır. Güneş'i havada döndürürken, Güneş'in kahkahaları eşliğinde Gamze de güne yüzünde kocaman bir gülümsemeyle başlar. Kahkaha atarken Güneş'in ağzındaki emzik yere düşer.)
Güneş: (Emziği işaret eder.) Emziğim!
Ömer: Yıkayıp veririm birazdan kızım. (Güneş'e sarılır.) Bir yıl önce bugün, benim dünyalar güzeli kızım doğmuş. Güneş'im doğmuş. (Güneş'i yatağa bırakır ve yatağa oturur.)
Gamze: (Güneş'e sarılıp öper.) İyi ki doğdun, anneciğim. Doğum günün kutlu olsun. (Güneş de annesinin yanağını öper.)
Ömer: Geliyorum, hemen. (Güneş'in emziğini yıkayıp ona götürdükten sonra Tuna'nın odasına gider.) Tuna. (Tuna'nın kolunu okşar, eğilip başını öper.) Tuna, günaydın babacığım.
Tuna: Günaydın. (Zorlanarak gözlerini açar, esner ve gerinir.)
Ömer: Sen okula gitmeden kardeşinin doğum günü pastasını keselim. Okul çıkışında direkt parti yerine geçersin.
Tuna: Sabah sabah mı?
Ömer: Dördümüzün kutlayabileceği tek zaman şimdi. Kardeşin partide yorulur, parti çıkışında yolda uyur muhtemelen.
Tuna: Tamam, kıyafetlerimi unutmazsınız ama değil mi? Formalarla olmayayım partide.
Ömer: Yok yok, kardeşinin yedek kıyafetlerinin torbasına koyarım. Buruşmazlar hem.
Tuna: Tamam. (Elini Ömer'e uzatır. Ömer onu yataktan kaldırır.)
Ömer: Sen yüzünü yıkayıp gelirsin mutfağa, ben pastanın mumlarını hazırlayayım.
(Ömer odadan çıkıp mutfağa gider, akşam birlikte yaptıkları pastaya mumları yerleştirir.
Tuna gelince telefonundan her doğum gününde açtıkları 'Doğum günün kutlu olsun' şarkısının Güneş versiyonunu açıp hazırlar. Gamze'nin doğum gününde olduğu gibi reklam çıkmasın diye reklamları izler ve şarkı başladığı an videoyu durdurur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖmGam: Yeniden
FanfictionÖmGam Yeniden: Ömer dizisinin çifti ÖmGam için yazılmış alternatif bir hikaye. 27. Bölümden devam edecek şekilde yazdım. Okuyan/okumaya başlayacak kişilere şimdiden iyi okumalar, umarım beğenirsiniz.