Anlayamıyorum şu öpüşme işi fazla duygusal değil de nedir? Böyle yapmamalısın koca adam bunlar hiç bana göre değil zira. Ahh keşke iç sesimi duyabilseydin.
"Tamam bir daha küçük ajan demek yok" dedi sırıtarak.
Anlını anlıma dayadı elini yanağıma koydu baş parmağıyla okşuyordu. Elini aşaya kaydırıp saçlarımı arkaya attı boynumu açıkta bırakmıştı.
Kafasını yana eğip boynumdam öpmüştü. Bu hımm neydi bunun adı ürpermiş miydim? Hayır gıdıklanmıştım daha çok.
Belimden bastırıp koltuğa yatmamı sağlamıştı. Beni geçmişe götüren saçma bir dejavu yaşamıştım. İçim ürperdi. Düşünceleri kafamdan atmaya çalıştım Acara yönelttim düşüncelerimi kafasını boynuma koymuştu burnunu sürtüyordu. Bu iç gıdıklayıcıydı. Kulağımın arkasını öptü kulağıma fısıldamıştı.
"Dokunmak yok...dokunmak yok" demişti bunu daha çok kendine söylemiş gibiydi.
Dudağını kulağıma sürttü bir öpücük daha oradan tekrar boynuma en son gözlerimizi birbirine kilitledi. Gözleri dudaklarıma kaydı ama bu sefer öpmemişti.
Kafamın yanına kafasını koydu yüzümü kendine çevirdi. Sadece öylece bakıyorduk birbirimize gözlerini kapattı.
Belime doladığı kollarını biraz daha sıkıştırdı. Nefesini sesli dışarı verdi nefesi dudağımı yalayıp geçmişti. Gözlerini açtı elini tekrar yanağıma koydu gözümün içine bakıyordu.
O yeşil gözlerinde ne vardı öyle kumral? Bana fazla bağlanmamalısın. Şuan da benim yerime başka bir kız olsa bu yeşil gözlere teslim ederdi kendini.
Çünkü farklı bir al benisi vardı. Çekim alanına aldığı takdirde o alandan çıkmak mümkün değildi. Acar gerçektende istese beni kendine kolayca aşık edebilir miydi?
Bunu bilmiyorum ama eminim ona aşık olan kızlar vardır. Çekiciydi ama bir şeyler eksikti işte yapamıyordum.
Onu sevebilir miydim onu da bilmiyorum. Bu kadar cins olmak zorunda mıydın Gece? Acar biraz daha yaklaştı. Tamam bu iş fazla mı ileri gitti ne ya kendini tutamazsa ona nasıl karşı koyabilirdim ki.
Benden kat be kat güçlüydü. Yapabilir miydi böyle birşeyi ama ne demişti dokunmak yok. Ya kendini daha tutamazsa evde Şuleler var mıydı?
Bilmiyordum bağırsam komşular duyar mıydı? Of Gece çocuk üstüne atladı sanki ya atlarsa ne yapacaksın bayan akıl küpü.
Onu da o zaman düşünürüz. Yah iç ses geçmişte düşündüğüm gibi mi? Ahh neden bana her zaman geçmişi hatırlatıyorsun iç ses. Ben mi ben senim tatlım sen Ne düşünüyorsan ben oyum. Ahh kez o lanet sesini...
"Ne düşünüyosun" dedi iç sesimle kavgamı bölerek hızlı düşün Gece.
"İzmaritin ajan çıkmadığına sevindim" dedim aferin idare eder.
Güldü "hala şüpheleniyorum o küçük sıçandan" dedi. O sırada aramızdan çıktı izmarit. Buna ikimizde gülmüştük. "Seni küçük sıçan" dedi kafasını okşayıp. Gözlerimiz yine buluşmuşlardı.
"Sen ne düşünüyorsun" dedim sessizliği bozup.
"Keşke sonsuza kadar bana böyle baksan" Sonsuza kadar biraz fazla olmadımı be gülüm. "Tabi sen yine bu söylediklerimi umursamayacaksın"
"Heyy deniyorum" dedim.
Güldü "denemeyi bırakma olur mu?" Deniyordum işte daha ne istiyordu ki? Benden fazla bir şey beklememeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi ve Siyah
ChickLitHayat saçma bazen en kötü ne olabilir ki diyerek yaşamak lazım. Yani en kötü ne olabilir ki?