18.Bölüm

426 23 0
                                    

"Gece" diye arkamdan seslendi Acar. Arkamı döndüm. "Şey kesin babanın yanında mı kalacaksın?"

"Kesin değil belki kalmam" dedim omuz silktim.

"Tamam o zaman bekleyeceğim seni" elimdeki izmarite baktı "bu kedi de mi seninle içeri gelecek" dedi. Kafamı salladım.

"Seni giyinirken görecek" kediyi elimden aldı. "Sırasını beklemesi gerekiyor. Daha ben görmedim sen mi göreceksin küçük ajan" Bak sen şu düşüncelere. Acarın omzuna vurup içeri giriyordum ki "yardım ister misin?" diye sordu. Arkamı dönüp kötü kötü baktım.

"Hayır"

"Sadece bir teklifti" dedi sırıtarak. Üstümü değiştirip içeri geçtim.

Utku "hazır mısın şimdi sen?" diye saçma bir soru sordu.

"Evet"

Utku "ne kadar da çabuk"

Acar "herkes Şule hanım gibi süslü değil" dedi ve kafasına Şule tarafından kırlent atıldı.

Acar "heyy sevgiline sahip çıksana" dedi Utkuya.

Utku "hemen" dedi ve bir kırlentte Utku fırlattı.

Acar "tamam ateşkeş istiyorum"

Utku "adam ol len" dedi ve bunun üzerine Acar kendine atılan kırlentleri geri fırlattı.

Çocuk gibilerdi Utku tam bana da fırlatıcakken bir bakışım atmaması için yete... bana kırlent fırlatırsın hee al bakalım ve tam isabet tam Utkunun kafaya.

Kırlentler havada uçuyordu ve tek kahramanım arıyordu gizemli adam Mehmet baba kurtarıcım.

Çıkmadan önce Utkunun kucağına izmariti koydum bağırarak kucağından attı.

Utku "bunun geri dönüşüde var Gece hanım sonsuza kadar orada kalmayacaksın" diye bağırdı arkamdan salak çocuk.

Ayakkabılarımı giyerken Acarda kapıya yaslanmış beni seyrediyordu.

"Kendine dikkat et tamam mı? Gelince mesaj at telefonun açık olsun" Başka isteğiniz paşam.

"Tamam" dedim iç geçirerek.

Şimdi sarılacak mıydık hayır. Biraz daha burada dikelirsek geç kalacaktım. Mehmet baba aşağıda bekliyor biliyorsun değil mi?

Sarılmaktan iyidir diyip kumralın yanağından öptüm ve görüşürüz diyip merdivenlere yöneldim. Hala şaşkındı beklemiyordu böyle birşeyi benden ben de kendimden beklemezdim ama sarılmaktan iyidir yani.

Şaşkınlığını zar zor atarak "görüşürüz" dedi ona döndüm eli saçının arasında şaşkın şaşkın sırıtıyordu. Ona gülümseyip önüme döndüm.

Aşağı indiğimde gizemli adam Mehmet her zaman ki gibi jilet takımıylaydı. Sıcacık gülümsemesiyle karşıladı beni.

"Geç kaldım biraz afedersin"

"Fazla beklemedim küçüğüm" dedi ve arabaya geçtik oda ne bu iki çam yarması hala buradalar mıydı?

Kimdi bu adamlar bir anda neden çıkıp gelmişlerdi. Kaşlarım çatılmıştı gizemli adam Mehmet'in anlamaması için kendime geldim.

"Dün nasıl geçti günün" dedi kontağı çevirirken.

"Güzeldi aslında sinemaya gittik. Saçma bir aşk filmiydi klasik zengin kız fakir oğlan ve baba baskısı falan biz de ikinci yarıda kaçtık tabi sonra Şuleden bir araba laf işittik" dedim güldük.

"Güzel geçmiş yani"

"Evet" dedim ve çaktırmadan arkama baktım ve bamm arkamızdalardı. Bu adamlar kimdi böyle ne istiyorlardı hedefleri ben miydim?

Mavi ve SiyahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin