72.Bölüm

245 17 0
                                    


Bebek biraz daha iyiydi. Yani susmuştu vaoov Emir sevimsiz şeyi susturmuştu. Ahh sessizlik işte bu daha iyiydi. Kendimi koltuğa bıraktım Emir de bebeği koltuğa battaniyesinin üstüne koymuştu. Koyar koymaz ağlamaya başlamıştı.

"Ahh şaka yapıyorsun herhalde"

"Niye ağlıyor bu susmuştu" dedim.

"Hadi ama susmalısın artık"

"Kucağına aldığında susmuştu tekrar al"

Tekrardan aldı ve sustu "tamam demek ki yatmayı sevmiyorsun" dedi sallarken.

Emir kucağında veletle bir o yana bir bu yana gidiyordu ve sallıyordu. Ben de bacaklarımı uzatarak televizyon seyrediyordum.

"Emir...önümden çekil" dedim karşımda duruyordu ve göremiyordum.

Bana öldürücü bakışlarını gönderdi "burada göbek atmıyoruz herhalde hanım efendi hem niye iki saatten beri bende bu velet birazda sen al"

"Ben mi?"

"Evet sen. Kollarım yoruldu..."

"Ben yapamam ki"

"Gel buraya küçük hanım" dedi kollarıma bebeği uzatırken geri çekildim

"Tutamam Emir çek şunu"

"Tamam göstereceğim"

"Hani sen anlamazdın bence ikiniz böyle çok iyi oldunuz"

Sinirle soludu "Gece al şu veledi elimden kollarım yoruldu" dedi ve bebek ağlamaya başladı.

"Bak bana gelmek istemiyor zaten"

"Ahh yine ne oldu?"

"Karnı acıkmıştır belki"

"Olabilir. Ne yiyor bu?"

"Çantada maması varmış" dedim çantayı karıştırırken cam kavanozda turuncu mamayı çıkardım.

"Bunu mu yiyecek?" dedi elimdekine çatık kaşlarla bakarken.

"Çantada başka bir şey yok"

Kapağını açtım kaşığı çıkardım. Emir kucağına alıp koltuğa oturdu.

"Ağlarken nasıl yiyecek?" dedim.

"Sokuver işte ağzına" dedi Emir'in karşısındaki sehpaya oturdum.

Kaşığı ağzına götürdüm ama yemedi "ee yemiyor bu"

"Tekrar dene"

Biraz daha verdim. Ahh tanrım bir bebeğe mama yediriyordum. Neyse bebek biraz daha mama yedikten sonra susmuştu.

"Karnı açmış demek ki"

"Evet öyleymiş" dedim kavanozun kapağını kapatırken.

Emir kucağındaki bebekle ellerini tutmuş okşuyordu. Tam bir örnek baba figürü çocuğun içinden bebek sevgisi fışkırıyor resmen... iğrenç. Beş dakika sonra tekrardan ağlamaya başladı. Ağlamaktan başka bir şey yapmaz mı bu?

"Şimdi ne var?" dedi Emir sinirle.

Ne olabilirdi karnı tok uykusu mu vardı? Uyu o zaman ağlayarak çözemezsin sevimsiz küçük canavar.

Emir bana baktı "sanırım bezinin değişmesi gerek" dedi ahh hayır olamaz lütfen bitsin artık bu kabus.

"Peki nasıl değiştireceğiz bir fikrin var mı?" dedi. Benim mi?

Mavi ve SiyahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin