94.Bölüm

267 17 1
                                    


Ahh bayım beni bu sesle uyandırmaya alıştırmayın. Güzel şeylere çabuk alışılır. Ve sesiniz duyduğum en güzel tını...

Oysa ki sadece "hadi uyan Gece" demişti.

Ahh sesinin bende uyandırdığı etkiden haberi var mıydı? Hiç sanmıyorum. Gülümsedim yanı başımdaydı. Ve ben onun kokusuyla uykuya dalmıştım. Huzurlu ve rahat bir uykuya. Gece ki kabustan sonra çok iyi gelmişti.

"Ne?" demişti gülümserken.

"Hımm hiç sadece çok rahat uyumuşum"

"Bak sen şu küçük kıza ama artık kalkma vakti Rüzgar geldi"

Gülümsemem solarken yatakta doğruldum. "Alman?"

"Şüphelenmemiş ama yine de bu akşam ikinizi yemekte görmek istiyor"

"Ahh o adamın yüzünü dağıtmak isteğiyle dolup taşarken nasıl oturup sakince yemek yiyebilirim?"

"Üzgünüm kendini tutman gerekiyor"

"Biliyorum"

"Hadi gel" demişti çıkarken.

Birlikte içeriye geçmiştik. Emir ile Ege'nin yani Demir'in arasında hala soğuk rüzgarlar esiyordu. Ben uyuduktan sonra tartışmış olmalılardı. Ahh nasıl uyuya kalmıştım? Bir de nasıl uyuyacağım diyordum. Anlamadan uyumuşum. Oysa sinirliydim yerimde duramıyordum.

Almanın attığı kazık yetmezmiş gibi bir de Demir yüzüme bile bakmıyordu. Ne kadar bana sarılsa da hala kırgındı ve sinirliydi. Ama beni anlaması gerekiyordu. Zaten gergindim ve o öyle davranınca kendimi kaybettim. Ahh sonuç olarak uyumuştum işte neyse Rüzgar konuşmaya başlamıştı.

"Bu akşam ben evin dışında olacağım ama sizi izleyeceğim. Çatıda iki tane keskin nişancı var şüphelenecekleri bir şey yapmamaya çalışın. Ve üstünüzde silah olmamalı. Bir tek silah Gece de olacak. Emir'in üstü aranırken Gece bayan olduğu için onun aranmamasını söyleyeceğim. Ama ısrar ederlerse silahı özel yerlerine yerleştirmelisin" Nefes alıp devam etti. "Kalçanın hemen altına yerleştirirsen ulaşamazlar sakın çantana koyma" kafamı salladım.

Emir "ben kendimi nasıl koruyacağım?"

Rüzgar "sana söyledim bunu senin için yapmıyorum. Gece için yapıyorum ve o güvende olacak"

Rüzgara baktım "ahh tamam Gece'nin yanında olacaksın zaten sana da bir zarar gelmeyecek"

Emir "sana nasıl güvenebiliriz ki daha şimdiden beni öldürmek istiyorsun. O köpek sürüsünün içinde ne yapacaksın kim bilir"

Rüzgar "dün gece seni öldürebilirdim emin ol kim vurduya giderdin. Şuan buradasın ama haklısın bana güvenmemelisin"

Birbirlerine öldürücü bakışlar atarken Demir araya girmişti ahh hala bu isime alışamadım. "Birbirinize ister güvenin ister güvenmeyin konumuz bu değil"

Rüzgar kafasını salladı "Ege haklı Gece güvende olacak önemli olanda bu zaten" demişti Emir'e doğru tıslayarak.

Emir "ahh bu aileden çıktığına inanamıyorum"

Rüzgar "fazla güvenme derim sonuçta bizim kanımızı taşıyor. Gözü döndüğünde her şeyi yapabilir" demişti sırıtırken.

Emir "inan bana Gece olmasa yedi ceddini aynı bok çukurunda yakardım"

Rüzgar "neden denemiyorsun?" demişti ayağa kalkarken.

"Rüzgar otur yerine ve sen de" demiştim kesin bir sesle.

Mavi ve SiyahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin