Burnumda tanıdık bir koku ama kimin olduğunu çıkaramıyorum. Kumral değildi, Ege'nin olsa zaten çıkaramamam imkansız burnuma kazınan kokusunu nasıl unutabilirdim ki?Yavaşça gözlerimi açtım. Sabahın ilk ışıkları gözümü acıtıyordu. Yanımda ki de Emirdi bir kolunu ve bacağını üzerime atmış yatıyordu. Ahh hayvan ne kadar da ağırsın sen üzerimde ki kolunu ve bacağını çektim. En son veledi uyutmaya çalışıyorduk. Uyuya kalmışız veledi de almışlar iyi bari.
O neydi öyle ya korku filmi gibiydi yeminle uzun bir süre çocuk sesi bile duymak istemiyorum. Ayağa kalkıp bakındım. Telefonum gözüme çarptı mesaj ışığı yanıyordu. Büyük ihtimalle kumraldandı. Tuş kilidini açıp arayanlara ve mesajlara baktım. Yüz on yeni çağrı altmış yeni mesajla karşılaştım. Vaovv.
Arayanlardan başlayalım kumral, Erdem, gizemli, Şule ve Utku ilk önce gizemliden başladım. Ona haber vermemiştim. Başımı kaşıyacak vaktim olmamıştı ki veledle uğraşmaktan. Arama tuşuna bastım ikinci çalışta açıldı.
"Gece bana haber verseydin bari seni merak ettim"
"Affedersin unutmuşum"
"Şu peşine taktığım adamları istemiyorsun bir de onlar olmasa nerede olduğunu bilemeyeceğiz. Neyse sanırım kavga ettiniz Acarla beni aradı. Daha önceden haber verseydin yanımda olduğunu söylerdim. Ama haberim olmadığı için pot kırmış olabilirim"
"O önemli değil ya"
"Sesi telaşlı geliyordu onu aramanı söyledi"
"Tamam, sen nasılsın?"
"Dünden haberim olsaydı çok daha iyi olabilirdim. Benim telefonlarımı niye açmadın Gece"
"Sessizdeydi duymamışım"
"Bir daha duy güzelim olur mu?"
"Tamam" dedim biraz daha fırça yedikten sonra kapattık. Sıra Erdem'e gelmişti.
"Neredesin Gece??" diye kükreyerek açtı telefonu bende iyiyim sevgili kuzenim bu ne ya herkes azarlayacak mı bugün beni.
"Bende iyiyim Erdem sorduğun için sağol"
"Gecee deli etme beni eve de gitmemişsin nerede kaldın?"
"İbrahim abilerde" dedim kumral herkesi aramıştı anlaşılan ahh.
"Kızım madem atar yapacaksın çocuğa bana garezin ne benim telefonlarımı neden açmıyorsun deli danalar gibi her yerde seni aradım. Gidebileceğin her yere baktım...kendine bir şey yaptın sandım"
"Hayır Erdem duymamışım telefonu ayrıca bara gitseydin Ege söylerdi İbrahim abilerde olduğumu"
"O piç bilmediğini söyledi ahh neyse iyi misin?"
"İyiyim"
"Tamam yarım saate benim eve gel seninle konuşmam gerekiyor"
"Ne konuşacaksan söyle işte derse gideceğim daha"
"Olmaz telefonda söyleyemem beş dakika geliver işte hadi abisi"
"Tamam gelirim"
"Haa bu arada öteki sevgilini de ara bir çocuk delirmiş durumda başkan olan sevgiline de selam söyle" dedi zevzek şey.
"Onların ikisi de benim sevgilim değil Erdem"
"Hııı hıı evet öyle ikisini bir idare edemezsin ama bence başkanı bırakmalısın ya da ötekini"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi ve Siyah
ChickLitHayat saçma bazen en kötü ne olabilir ki diyerek yaşamak lazım. Yani en kötü ne olabilir ki?