Bu lanet olası ders ne zaman bitecek. Şuan okuldayım evden ayrılalı iki saat olmuştu ve bu göt bıkmadan usanmadan yazı yazdırıyordu. Elim koptu len."Evet on dakika bir ara" dedi yeahhh diye bağırasım var. Tabi ki de bağırmadım.
Evde fazla bir şey olmamıştı ben Acara akşam Emir ile gideceğimi söylemedim. Söyleseydim şu bar olayından sonra mümkünatı yok izin vermez.
Dur ama onun bugün akşama kadar dersi var. O gider bende arkasından gelene kadar evde olurum zaten söylememe gerek yok o zaman.
Off bu ne böyle hayatımda daha anneme hesap vermedim ben.
Şimdi karşıma çıkmış benim özgürlüğümü kısıtlamaya çalışıyordu. Neyse bugün sevimsizi görmedim dersi yoktu herhalde. Aman iyi oldu görmediğim neydi adı Aras mıydı?
Neyse öyle bir şeydi işte ama ötekilerin motorları vardı. Şu küçüğün sahibi kim acaba yani skaygonun görürüz ya sevimsizin motoru yoktu. Bugün gizemli oğlu görecektim.
Acaba nasıl biriydi ya da gerçekten o muydu? Eğer gizemli adam Mehmet baba bu kadar gizli tutuyorsa adını soyadını değiştirmiş olabilirdi.
Hiç bir yerde Mehmet Erkanın oğluna dair bir ipucu yoktu. Sessiz sedasızdı tam gizemli adam Mehmet'e yakışacak bir şekilde gizemliydi gizemli oğul.
Emir adına ne demişti Kutay Erkan bakalım göreceğiz gizemli misin? Yoksa bir sahtekar mı? Gözlerinde tanıyabilirdim. Çünkü aklımda görüntüsüne dair derin mavi gözleri vardı.
Koyuydu mavisi deniz gibiydi ucu bucağı belli değildi. Kendini seyrettiresi bir görüntüsü vardı. O gün deniz kenarında tüm ayrıntısına kadar görmüşken şimdi aklımda sadece mavi gözler kalması mantıksızdı.
Yani bir insanı gördüğümde kahrolası bir inceleme güdüm vardı. Baştan aşağı gözlemlerdim. O deniz kenarında da öyle incelemiştim... bir anda aklımdan çıkmamalıydı.
Görünce gözümün önüne gelir miydi? Bilmiyorum ama ona bu kadar kolay ulaşabileceğimi sanmıyorum. Tamam kolay ulaşamadım ama fazlada zor olmadı. Hem ne demişti.
Ne çok uzağımda ne çok yakınımda ama her zaman yanımdaydı. Yani bu çocuk benim tanıdığım biri olmalıydı. Anlayamadığım bir nokta daha var.
Kendisi benden yardım isterken neden benden kaçıyordu. Madem kaçacak neden beni çağırıyorsun. Ahh Erkanlar ailecek mi böylesiniz?
Niye bu kadar gizemli olmalısınız. Babanda aramadı zaten ne zamandan beri görüşemedik. Oha oda bugün geliyordu iş seyahatinden ve benim Emirle bulaşmam gerekiyor.
Ne diyecektim Mehmet babaya adam yeni dönmüş ne zamandan beri görmüyor. Mazaret kabul etmezdi ki. Keşke işleri uzasaydı da yarın gelseydi ya da benim işim bittikten sonra.
Hem doğru düzgün bir mazeretimde yoktu. Ne diyeceğim müsaade edersen oğlunu bulmaya gidiyorum mu diyecektim. Bir de iki çam yarması vardı onlar kolay lokma Emirde benim gibi atlatabilirdi.
Ama hemen gizemli adam Mehmet babanın haberi olurdu. Ama onlarla küçük bir anlaşma yaparsak o gün hastahaneye kaldırıldığımda gizemli adam Mehmet babanın geç haberi olmuştu.
Ne yapıyorlardı o sırada. Eğer anlaşmaya yanaşırlarsa gizemli adam Mehmet babanın bu gecikmeden haberi olmazdı. Ama tabi eğer anlaşma yapmazlarsa bu gizemli adam Mehmet babanın hiç hoşuna gitmezdi.
Of Gece aklın hep zaten götünden çalışsın işe yarayacağı zamanlar niye böyle fikirler üretemiyorsun. İşte üretmem için zorda kalmış olmalıyım. O zaman daha iyi ve daha hızlı bir şeyler düşünebiliyorum sevgili iç ses.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi ve Siyah
ChickLitHayat saçma bazen en kötü ne olabilir ki diyerek yaşamak lazım. Yani en kötü ne olabilir ki?