44.Bölüm

306 19 0
                                    


İçerden sesler geliyordu Şuleyle Utku kalkmış olmalı. Şulenin bugün dersi erkendi.

Acar uyuyordu salak şey sabah ki şeylerden sonra ne diyeceğimi bilemez hale getirdi beni. Bu bünye ne sevmeye ne de sevilmeye alışkın.

Ben yalnızlık mağaramda iyiydim. Sen şimdi niye beni dışarı çıkarmaya çalışıyorsun ki. Alışkanlıklarımdan vazgeçiriyorsun bu alışkanlığımdan...bu yalnızlığımdan . Niye beni karanlık uykumdan kaldırmaya çalışıyorsun. Sanki o salak kızlardan birisiyle olmaya devam edemez miydin?

Ya da hepsiyle umrumda değil. Yakışıklı çocuksun kendini benim gibilerde kaybetme. Şapşal git o cicili bicili kızlara sen gülmeye alışkın hayatın aydınlık tarafını seçensin.

Niye benim gibi karanlık tarafı seçmişle uğraşıyorsun ki? Boşuna beni o tarafa çekemezsin buraya köklerini salmış bir kıza gücün yetmez.

Benim buradan kurtulmaya ihtiyacım yok...isteyende yok zaten. Ben gücünü nefretinden alan intikam duygusuyla yanıp tutuşan bir insanken bana yaklaşamazsın.

Yanarsın ama sen bunu bile bile bana geliyorsun. Nasıl sevdin beni yanmayı göze alacak kadar. Tamam sevdin ama gücün yetmez üzgünüm.

İnan denedim seni sevmeyi ama sana verebileceğim tek şey samimiymiş gibi yapmak. Tek yaptığım şey...ahh bu dünyayı sevmedim ben.

Hadi yeter kıyamet mi kopacak ne olacaksa olsun. Ya da sadece benim kıyametim kopsun. Bu dünyayı sevenler vardır belki.

Ama ben istemiyorum. Sevmiyorum artık hevesim kaçtı. İnsanlar sevebilir ama sen biliyorsun ya gram umrumda değil.

Diğer her şey gibi bu da umrumda değil. Ölmekten korkmuyorum. Üzülüceğim tek şey o ite yaşattıklarının bedelini ödetememek olur.

Belki onu bile umursamam Allaha havale eder çekilirim köşeme. Umrumda bile değil cehennemde mi yanacağım? Sanki tek ben mi yanacağım? Diyip çekerim cezamı.

Ama sen koca adam önünde uzun bir ömür var. Daha tedavi edeceğin çok çocuk var. Daha seveceğin çok kadın var.

Ama bu uzun ömründe bana yer yok olmamalıda. İnan bana senin için benim olmamam daha iyi olacak. Sen iyi bir adam olacaksın.

İnsanları, çocukları seven bir insan ne kadar kötü olabilir ki? Sende onlardansın onlar gibi normalsin... normal bir kadınla birlikte olmalısın koca adam.

Ama bunları sana sadece buradan söyleyebiliyorum. Keşke iç sesimi duymuş olsaydın. Şimdi her şey daha farklı olabilirdi.

Bana bağlanmaman gerek sana mesafe koysam bile o mesafeyi ne yapıp edip kapatıyorsun. Buna bir son vermen gerek ilk önce.

Sonra benim iyi bir insan olmadığımı göreceksin zaten o zaman sende göreceksin canının yanacağını. Sende benden uzak duracaksın.

İnan bana koca oğlan bunların hepsi canının daha fazla yanmaması için olacak.

İlk başlarda belki çok canın yanacak kalbin acıyacak. Ama sonra beni unutacaksın. İlk sesim silinecek kulağından sonra yüzümüde hatırlayamayacaksın.

Tanımadığın bir insan için acıda çekemezsin zamanla...zamanla unutacaksın beni zaten ben olmayacağım...yakının da çevrende. Karşına seni seven bir kadın çıkacak.

Sana değer veren mutluluk veren bir kadın. Belki evleneceksin onunla sana çocuk veren bir kadın. Ama bunların hiç birini bende bulamazsın üzgünüm.

Acar yavaşça gözlerini açmaya başladı. Benimkilerin de ona öylece baktığını görünce sırıttı uykulu bir şekilde

"Günaydın" dedi.

Mavi ve SiyahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin