62.Bölüm

255 16 0
                                    

                         
Ramenleri yiyip hazırlanmıştık. Yemekler geldiğinde Şuleler de gelmişti. Onun içinde söylemişti Acar gelince yer diye ve iyide yapmıştı. Gizemli adam Mehmet babayla konuşuyorum şuan "görüşürüz tatlım" dedi.

"Görüşürüz" dedim ve kapattık.

İşi çıkmıştı ve direk kulübe gelecekti toplanmaya yetişemeyecekti. Oysa ki en heyecanlısı meydanda ki toplanmaydı. Neyse gelecekti en azından fazla üstünde durmadım.

"Hadi çıkalım" dedim.

"Baban gelmiş mi?" dedi Acar.

"Yok o direk kulübe gelecekmiş biz çıkalım" dedim ve çıktık. Ben ve Utku motorla önde Acarla Şule arabayla arkamızda Alsancak Cumhuriyet meydanına gelmiştik. Sesler geliyordu.

Ahh özlemişim burayı sıralı motorların yanına koydum. Utku da hemen yanıma gelmişti. Acar da park edecek bir yer bulmaya gitmişti. Motordan indim kaskımı çıkarıp aynaya asmıştım burada bir şey olmazdı. Hatta anahtarlar bile üstünde bırakılabilirdi. İnsanlar sesine bakmak için çalıştırır ve böğürttürürlerdi. Ama ben motoruma kimsenin ellemesine tahammül edemediğim için alırdım.

Utku da motordan inip yanıma gelmişti. Denizin tuzlu kokusuyla doldu burnum. Derin bir nefes çekerken arkamdan bana seslenene baktım. Esraydı bu çığlığından anlamalıydım. Koşarak üstüme atladı hayvan olduğundan bahsetmiş miydim?

"Geceee seni çok özledim yanına gelmek istedim ama Emir denecek köpek izin vermedi. Yorgun olduğunu söyledi. Neyin var kuzum?" dedi. Ardı ardına kollarından kurtulup cevap verdim.

"İyiyim yavrum ama şu ahtapot kollarından kurtulursam daha iyi olacağım" dedim. Tekrar sarmıştı kollarını.

Esra benimle aynı boyda, sarışın düz saçlı Emir gibi açık mavi gözleriyle tam bir cici kızdı.

"Hiç değişmemişsin yavrum ama sanki daha bir güzelleşmişsin"

Utkuyu görünce şaşırdı. Yanlış anlaşılma olmasın diye hemen açıkladım "Utku Esra. Esra Utku üst kat komşumuz olur kendisi"

Esra elini uzattı "memnun oldum. Bende bunun arkadaşıyım işte" dedi beni göstererek önemli bir şey değilmiş gibi yaptı gülümsedim.

"Bende memnun oldum" dedi Utku gülümseyerek.

"Hadi gelsene babamın yanına gidelim" dedi Esra heyecanla.

"Şey daha gelecek var sen git geleceğim ben" dedim uzatmamasını dileyerek ama Esra asla uzatmadan durmazdı.

"Kimmiş bu gelecek?"

"Arkadaşlarım"

Tek kaşını kaldırdı "arkadaşların?"

Evet ben ve arkadaşlarım hiç iyi bir ikili değil. Ama işte. Acarla Şule göründü Şule şaşkın şaşkın etrafa bakarken Acar sinirli gözüküyordu. Arada bayanlar olmasına rağmen erkek çoğunluktaydı.

"İşte geldiler" dedim Esra Acarlara baktı.

"Sen ve şu kız bir de bu ikisi" bana döndü "ne işsin yavrum hayırdır ne bu sosyallik"

Evet ben genelde tekimdir "sonra Esra"

"Selam" dedi Şule kocaman gülümsemesiyle.

Esra ise tuhaf tuhaf Şuleyle Acara bakıyordu. Şule Utkuya sarılırken Acarda yanıma geçti.

"Neyse ben gideyim gelirsin sen bizim yanımıza" dedi Esra alınmışçasına.

Mavi ve SiyahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin