The Boy Is Mine

1.2K 129 65
                                    


Öyle bi denk geldim güzel şarkıymış

Bölümde fantezili sikiş var! Mideniz falan kalkacaksa, sevmezseniz fantezi okumayın bence.

İyi okumalar

Birlikte oldukları yıllardan bir gün...

Benjamin önündeki yemeğin pişmesini beklerken dudakları arasındaki sigaradan bir nefes çekti. Keyfi yerindeydi, Vincent ile uzun zamandır izlemek istediği belgeseli izlemişlerdi dün. Şanslarına Nika ve Moy usluydu o akşam.

Vincent belgeselle değil de Benjamin'in boynuyla daha ilgili olsa da güzel bir akşam aktivitesi olmuştu onlar için.

Arkadan beline dolanan kollar ve hemen sonra sırtına yaslanan iri gövdeyle irkildi Benjamin.

"Yatakta sensiz uyanmaktan nefret ediyorum." Uyku mahmuru, derin ve boğuk sesiyle şikayet etse de ensesine gömdüğü burunla şimdi daha sakindi Vincent.

"Üzgünüm, kahvaltı hazırlamak istemiştim." Benjamin arkasındaki bedene iyice yaslanırken ağırlığını çekinmeden ona verdi biraz. Vincent onu tutardı nasılsa.

"Olsun, beni de uyandır." Benjamin'in bağımlılık yapan kokusunu solurken bir öpücük kondurdu dayanamayarak.

"Tamam." Benjamin teninde gezinen dudakların tadını çıkarırken dudaklarını ısırıp kalçasını sertçe arkasındaki penise yasladı.

Birlikte olmayalı bir hafta olmuştu. Benjamin hâlâ onun yardımcısıydı ve hâlâ Bratva'ya bağlılardı. Bu yüzden işler bazen yoğun oluyordu. Vincent yatak konusunda daha istekli olsa da Benjamin bazen sınırlarını aşıp ona adım atıyordu.

Bu sefer yine onun cesur olduğu anlardan biriydi.

Vincent uykudan yeni uyandığı için bu cinsel isteği fark edemese de resmen onu ayartmak için penisine özellikle sürtünmek için kıvrılan kalçayı hissetmemesi imkansızdı.

Siyah şortlu baldıra bir şaplak atıp, "Uslu dur." Dese de Benjamin pek etkilenmedi.

"İstemiyorum." Ritmi bozmadan inatla ona sürtünürkem şımarık bir ifadeyle söylemişti.

Kesinlikle bu tavır, ses tonu ve ruh hali Vincent'in favorisiydi. Bayılıyordu Benjamin'in bazen sinsi bir sürtük gibi davranmasına. Zaten Benjamin özellikle böyle davranıyordu.

"Bebeğim burada mı yaramazlık yapmak istiyorsun?" Vincent oldukça sakin bir şekilde fısıldadığında, penisini sertçe kalçaya sürtmüş, dudakları kulak memesini emiyordu Benjamin'in.

"Hmm, hayır. Kucağında yapacağım." Benjamin oldukça keyifle güldüğünde Vincent bu cevaba delirmiş gibi onu tezgaha sertçe çarpacak şekilde bastırmıştı kendini ona.

"Oyuncaklı mı, oyuncaksız mı?" Ensesini sertçe emip ısırırken soluk soluğa sordu.

Benjamin yemeğin altını kapatıp, sigarayı ıslak lavaboya attı. Sönmüştü hemen.

"Oyuncaklı..." omzu üzerinden koyulaşmış mavilerin içine baktı yaramaz bir ifadeyle. "Ve kıyafetli."

Vincent'i o saniyede tutmak imkansızdı.

Yatak hayatları ilk yıllarda tamamen sade ve keyifli olsa da bir noktadan sonra ikisi de kişisel zevklerini yaşatmaya başlamış ve zamanla ortak yönlerini bularak iyice renklendirmişlerdi gecelerini.

Vurgun| GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin