Rozdział 74

6 1 0
                                    

Dwa tygodnie później Ezra i Ahsoka znajdowali się na polu z Mirą, która miała na głowie hełm z wizjerem zasłaniającym jej wzrok. Jej Loth-wilk Ca'tra siedział z boku, wpatrując się w nią. Ezra aktywował kilka dronów treningowych , które od razu otoczyły młodą adeptkę .

- W tym zadaniu będziesz musiała unikać i odbijać nadlatujące ogłuszające strzały z tych dronów bez używania oczu- wyjaśnił Ezra.

-Zrozumiałam . Nie zawiodę cię - powiedziała Mira. Ezra odwrócił się do Ahsoki i skinął głową.

-Zaczynamy.

Drony po kolei zaczęły strzelać ogłuszającymi strzałami w stronę Miry . Już od momentu kiedy Mira spotkała Wilki , czuła się inaczej . Czuła jakby jej połączenie z Mocą było spokojniejsze i bardziej skupione . Nie potrafiła do końca ująć w słowa tego co czuła ale łatwiej było to pokazać . Mira unikała strzałów ogłuszających idących w jej stronę jednocześnie odbijając je swoimi mieczami świetlnymi . Udało jej się nawet odbić kilka z powrotem w stronę dronów wybijając je z powietrza. Ahsoka spojrzała na Ezrę i skinęła głową. Wcisnął przycisk na nadgarstku i drony zaczęły poruszać się szybciej. Mira przyspieszyła kroku wciąż unikając i odbijając strzały ogłuszające jeden po drugim. Ca'tra , Loth-Wilk Miry zobaczył, że ta z trudem nadąża za dronami . Wtedy jego oczy zalśniły nieznacznie, wpatrując się w Mirę . Młoda Jedi poczuła to samo.

Nagle oczy Ca'tra zmieniły się. Jedno oko było koloru brązowego a drugie niebieskiego .

-Huh? Zaraz , widzę siebie - pomyślała sobie Mira, która wykorzystała tę nową wizję na swoją korzyść i uzyskała przewagę nad dronami . Unikając i odbijając wszystkie strzały z dronów i trafiając , zdejmując je od razu . Nie do końca rozumiała to znane jej połączenie Mocy z jej zwierzęciem , ale nie chciała oblać testu. Odbiła wszystkie strzały z powrotem na drony wybijając je z powietrza jeden po drugim aż wszystkie padły.

Po ich unieruchomieniu widzenie Miry wróciło, gdy zdjęła hełm i uśmiechnęła się do swoich nauczycieli . Ezra i Ahsoka podeszli do niej.

-Dobra robota Mira . Twoja więź z Mocą znacznie wzrosła - uśmiechnął się Ezra.

-Dzięki tato, na początku było ciężko, ale potem było już z płatka - odpowiedziała Mira. Nie chciała mu mówić o tym co odkryła wraz z Ca'trem . Dopóki nie rozwiąże tajemnicy tej umiejętności postanowiła to zachować dla siebie.

Ahsoka weszła za Mirę i potargała jej włosy.

-Dobrze się dziś spisałaś. Zróbmy przerwę i zacznijmy od nowa jutro

Mira przytaknęła . Ca'tra niuchnął nosem na dłoni Miry sprawiając, że ta go pogłaskała, gdy szli z powrotem do "Ducha"

Później gdy, słońce zachodziło , Mira siedziała w swoim pokoju na z Ca'trem . Siedzieli na podłodze wpatrując się w siebie.

- Jak to się stało? . Udało mi się ukończyć ten test dzięki twojej pomocy - rzekła Mira . Ca'tra dalej się na nią gapił - Więc pytanie brzmi jak to zrobiliśmy. Jak udało się zobaczyć przez twoje oczy

Ca'tra podszedł bliżej Miry i przycisnął swój nos do jej piersi . Padawanka zrozumiała co chciał powiedzieć.

-To dlatego, że połączenie, które stworzyliśmy , gdy pierwszy raz się spotkaliśmy , prawda? - zapytała . Cat'ra powoli skinął głową , Mira uśmiechnęła się - Zobaczmy czy uda nam się to powtórzyć - usiadła w pozycji medytacyjnej i zamknęła oczy skupiając się na tym co czuła wcześniej z wilkiem . Chciała sprawdzić czy może wykonać to polecenie ale jak próbuje nic się nie stało . Otworzyła oczy i westchnęła - Chyba potrzebuję więcej praktyki skoro to wciąż nowe . Prawda mały? - Mira uśmiechnęła się gdy Ca'tra polizał ją po policzku sprawiając, że zachichotała.

Mando & JediOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz