"Duch" znajdował się w nadprzestrzeni w drodze do planety znajdującą się na Zewnętrznych Rubieżach. Sabine znajdowała się na mostku. Chodziła w kółku z nerwów i myśli jakie miała w głowie. Jej mąż i starsza córka zostały porwane przez osobę , która nie raz chciała zniszczyć Ezrę. Pamiętała jak Maul dusił ją , gdy ona i jej załoga zaatakowała go. Złapała się za gardło i zamknęła oczy - wspomnienie , które miało zniknąć wróciło. Obiecała sobie , że zapomni o tym - zapomni o Maulu , Caedusie Ordo , Darthe Vaderze , Mon Mothmie i o Imperium , które wyrządziło ogromną krzywdę w jej życiu. Niestety myśli niczym bumerang powróciły i zaczęłi ranić umysł Wren-Bridger. Obiecała sobie , że po wojnie wszystko się ustatkuje- będzie bardziej kochającą i wspierającą matką , żoną i liderką. Lecz plany te zostały pokrzyżowane przez powrót starych wrogów.
Ca'tra- loth-wilk Miry , był przy niej przez cały czas. Nie opuszczał jej przez całą czas. Zwierzę od tamtego czasu nie tylko stał się członkiem klanu , ale i członkiem rodziny. Rona prawdopodobnie będzie zazdrosna o to , że jej starsza siostra ma własnego zwierzaka. Wilk potarł swoją głową o rękę Mandalorianki. Sabine spojrzała na niego - gdy spoglądała na niego miała smutny wyraz twarzy. Uniosła dłoń i pogłaskała go po głowie.
-Też się martwię - powiedziała dalej głaskając Loth-wilka - Nie mogę uwierzyć , że Maul i Caedus powrócili. Mój mąż i córka zostali porwani , a ja nie wiem co mam robić. Co jeśli nie żyją? Co jeśli zostali zabici przez nich? Ja.... - łzy wypłynęły z jej oczu. Ezra i Mira tak samo jak Rona byli dla niej najważniejszymi osobami w jej życiu. Wiele razy w swoim życiu prawie straciła swojego męża. Wielokrotnie zajmowała się ranami swojego męża po licznych walkach z wrogami. Pamiętała jego poświęcenie i oddanie budowy klanu. Ezra starał się zbudować dla niej i Miry życie bez żadnego zagrożenia. Życie na które ich córka zasługiwała - żadnej wojny tylko miłe , spokojne i szczęśliwe dzieciństwo. Niestety nawet to się nieudało. Wren-Bridger wytarła swoje łzy. Odnajdzie swoje ukochane osoby , nieważne jaką cenę i poświęcenie poniesie.
Światełko w panelu zaczęło wydawać dźwięk. Sabine podeszła i przycisnęła guzik. Na hologramie pojawiła się Księżna Bo-Katan Kryze - Liderka Mandalorian. Sabine po zobaczeniu wiedziała , że po jej wyrazie twarzy nie będzie to przyjemna rozmowa. Zapewne domyśliła się o tym , że Ezry i jej nie ma na Concordii i nie pojawili się na zebraniu rady , które odbywa się w stolicy Mandalore- Sundari. Wiedziała , że jej się oberwie za to. Spojrzała w jej oczy , będąc gotowa na przyznanie się do wszystkiego.
-Witaj Sabine- Bo zaczęła - Miałam się z tobą skontaktować , lecz w waszej bazie zamiast ciebie i twojego męża zastałam Kapitana Rexa , który wyjaśnił mi , że gdzieś poleciałaś. - Skrzyżowała ramiona jednocześnie wypuszczając powietrze. - Dzisiaj odbyło się kolejne spotkanie naszej rady. Wielu członków i ja zauważyli , że nie ma was. Przez co wielu trochę się oburzyło. Nam i jego klan zajął się Imperialnymi i piratami za was , a to przecież wasza działka. Małymi kroczkami tracicie zaufanie do rady Sabine. Masz jakieś na to wytłumaczenie?
Wren-Bridger spojrzała na Księżną Kryze - Mój mąż oraz moja starsza córka zostali porwani przez osobę którą obiecałam , że nigdy nie spotkam -Maula oraz nemezis Ezry - Caedusa Ordo. Z nadajnika zbroi Ezry namierzyłam lokalizację planety na której się znajdują. Więc tak , życie moich bliskich jest bardziej ważniejsze niż jakaś tam rada , która ciągle dyskutuje i nic nie robi.
Bo-Katan doznała szoku. Pamiętała Maula , pamiętała jak on zabił Pre Vizsle - lidera Straży Śmierci. Maul był odpowiedzialny za wszystko co spotkało Kryze - Śmierć Satine , przejęcie władzy na Mandalore i wojnę domową pomiędzy jej ruchem oporu a jego siłami. Spojrzała w dół , a po chwili podniosła głowę i spojrzała na Wren-Bridger.
CZYTASZ
Mando & Jedi
AventuraPodczas misji załoga "Ducha" ginie z rozkazu przywódcy sojuszu dla przywrócenia republiki . Ezra Bridger i Sabine Wren jako ostatni ocaleni członkowie , opuszczają rebelię a następnie lecą na Krownest by pobrać się i założyć swój własny klan Cover b...