W końcu nadszedł ten dzień . Wszystkie klany Mandalorian zebrały się w tym dniu by uwolnić Mandalore. Wszyscy wiedzą , że zadanie nie będzie łatwe , ale nie już odwrotu
Ezra i Sabine przez cały ranek, informowali swój klan o tym, co muszą wykonać . Niektórzy będą brać udział w bitwie kosmicznej, podczas gdy inni dołączą na powierzchnie planety .
Ezra i Sabine poinformowali również Fennec, Alexa, Jainę, Soren i Chelli, że będą razem podczas usuwania imperialnego bunkra i jeszcze kilku innych rzeczy.
- Tak jak mówiliśmy Ahsoka, Rex, Matteo i jego siły specjalne na krążowniku pomagają w bitwie kosmicznej, wy wszyscy weźmiecie ze sobą dwa plutony do bunkra, a jednocześnie będziecie wspierani przez sześć naszych czołgów. Bo mówiła , że mają tam jakąś nową broń, którą trzeba zniszczyć. To jest wasz główny priorytet w tym pierwszym uderzeniu - wyjaśnił Ezra.
- Prawdopodobnie będziemy mieli pełne ręce roboty, więc nie będziemy was wspierać, jeśli będziecie mieć kłopoty - dodała Sabine.
- Wiesz, że nie wzywamy wsparcia - stwierdził Alex
-My wzywamy do posprzątania - powiedziała Fennec pstrykając palcami
-Cóż miejmy nadzieję, że to wszystko co robimy . Muszę powiedzieć, że jest to wielka operacja, którą wykonujemy - oznajmił Soren
- On ma rację, robiliśmy już takie duże bitwy w przeszłości, ale to jest po prostu wojna na śmierć i życie, a to jest trochę nerwowe, jeśli o mnie chodzi - dodała Jaina.
-Zrozumiałam . Ale musimy to zrobić. Bez względu na to, . Bo ma rację, nadszedł czas, aby Imperium wiedziało , z jakim systemem zadzierają - powiedziała Sabine.
-Więc chyba czas lecieć na wojnę - rzekła Fennec
Wtedy do pomieszczenia wszedł żołnierz.
- Sir, wszystkie krążowniki są gotowe - poinformował.
-W porządku wszyscy, idziemy - odparł Ezra.
Wkrótce wszyscy znaleźli się w wyznaczonych krążownikach i cała flota była gotowa.
Ezra i Sabine wmaszerowali na mostek i zobaczyli Ahsokę, Matteo i Rexa czekających na nich.
- Wszystkie myśliwce są na statkach i każdy kapitan potwierdził swoją gotowość - poinformował Matteo
-Dzięki , naprawdę szkoda, że nie będziecie na polu bitwy tylko będziecie siedzieli w centrum dowodzenia - powiedziała Sabine.
-Nie, nasza wojna się skończyła, nie sądzę, żebyśmy byli na polu bitwy w najbliższym czasie - oznajmił Rex.
-Tak, on ma rację . Najlepsze co możemy zrobić to dawać wam wsparcie - dodała Ahsoka
-Nie tylko - mówił Matteo - Ja i moi chłopcy pomożemy w tej bitwie
-Doceniamy wszelką pomoc . A teraz ruszajmy - rzekł Ezra i statki skoczyły w nadprzestrzeń
Będąc w nadprzestrzeni, Ezra i Sabine weszli do centrum dowodzenia i zobaczyli hologramy Ursy, Aldricha, Bo, Amari, Nama i innych przywódców klanów.
-Dobrze, że wszyscy są tutaj, teraz przejdźmy przez to jeszcze raz - powiedział Amari
-Dobrze, więc tak jak mówiliśmy ostatnio, to jest kampania dwukierunkowa. Klany Rook i Eldar pomogą w bitwie kosmicznej, podczas gdy Klany Vizsla, Wren, Kryze i Awaud pomogą Klanowi Bridger w ataku naziemnym - wyjaśniła Bo-katan.
CZYTASZ
Mando & Jedi
AdventurePodczas misji załoga "Ducha" ginie z rozkazu przywódcy sojuszu dla przywrócenia republiki . Ezra Bridger i Sabine Wren jako ostatni ocaleni członkowie , opuszczają rebelię a następnie lecą na Krownest by pobrać się i założyć swój własny klan Cover b...