12. Kapitola

11.8K 551 1
                                    

Tato kapitola bude, jak jsem slíbila z pohledu Petera. Snad se bude líbit.
______________________

Peter
Když mi Mia volala s tím, že ji není dobře, zhoršilo mi to náladu. Přál jsem si být u ní a nějak ji pomoct. Co když je nemocná?! Určitě to beze mě nějak zvládne, je tam s ní Simon, takže se nemusím bát. Doufám jen, že mě poslechla a šla si lehnout. Najednou mi zvonil telefon, během jednání... doufám, že je to něco vážného.
,,Omluvte mě pánové." omluvil jsem se a odešel z místnosti. Volal mi Paul, jeden z mých nejspolehlivějších bodyguardů, které mám.
,,Paule, doufám, že je to něco vážného, protože jsi mě vyrušil z jednání."
,,Já vím, jenže tvoje žena byla unesena." po této větě jsem cítil bolest, jak kdyby mě někdo kopl do koulí.
,,Si děláš prdel!! Jak se to mohlo stát?" začal jsem na něj křičet.
,,Ten Simon v tom měl prsty." řekl Paul. Až se mi ten Simon dostane pod ruky, zemře.
,,Paule pokus se sehnat, co nejvíc informací. Zapoj do toho kolik lidí budeš potřebovat. Miu musíme najít. Já se půjdu omluvit. Sejdeme se u mě doma, tak za deset minut v jednací místnosti." oznámil jsem mu.
,,Dobře." ukončil Paul hovor.
Vrátil jsem se zpět do místnosti, abych se omluvil z tohoto jednání.
,,Pánové, musím nečekaně odjet, pošlete mi pak shrnutí informací, a jak to bude dál." informoval jsem je a chtěl jsem odejít, jenže to nešlo, tak jednoduše, Byl tu schůze, které se účastnili ti největší mafiáni a mezi nimi i můj otec.
,,Petere, co se děje?" zeptal se hned otec.
,,Někdo unesl Miu." řekl jsem hned.
,,Pojedu s tebou." nezbývalo mi nic jiného než přikývnout, neměl jsem náladu na to se zrovna teď hádat s mým otcem. Hlavně když šlo o Miu.
,,Kdyby jste s něčím potřebovali pomoci stačí říct." ozval se Michal, jeden z mafiánů. A ostatní přikývli.
,,Díky chlapi, ale snad to nebude třeba." řekl jsem. Naštěstí se dnešní schůze nezúčastnil Miin otec, jinak by to mohlo být něco velkého.
,,Dnešní schůzi ruším, pošlu vám datum, kdy se bude konat náhradní." tentokrát nikdo neměl žádné námitky a všichni poslušně přikývli a začali se balit. My s otcem jsme vyrazili k mému autu.
,,Co všechno víš?" zeptal se mě otec, hned jak jsme nasedli do auta.
,,Moc toho zatím nevím, Paul na tom pracuje. Vím jen, že v tom měl ruce Simon." řekl jsem rychle.
,,Simon, to byl dříve bodyguard Kryštofa, ne?" zeptal se otec. Jen jsem přikývl.
,,A proč už není u Kryštofa?"
,,Mě se teď nejedná o Kryštofa, jde mi o Miu." skoro jsem až zakřičel. Můj mladší bratříček je mi momentálně u prdele, já chci najít Miu. Vytočil jsem Paula.
,,Paule, co víš?" spustil jsem hned.
,,Dal Mie nějaký prášek, po kterém hned usnula. Potom ji odnesl a nasedl do tvého auta." Mia by si od něj prášek jen tak nevzala, není zase tak blbá. Asi jí řekl, že je to od nevolnosti nebo něco takového. No jasně.
,,Kde je mé auto, našli jste ho?" zeptal jsem se. Mé auta není těžké najít, mám v něm sledovací zařízení.
,,Našli, ale nebudeš z toho nadšený."
,,Kde je?" zeptal jsem se hned a otec jen poslouchal.
,,U Kryštofa."
,,Jedeme ke Kryštofovi, pober nějaké lidi, počkáme se u nákupního centra a tam se domluvíme co a jak."
,,Dobře."
,,Kryštof, že mě to nenapadlo." spustil hned otec. Kryštof je černá ovce rodiny, proto mu otec nesvěřil obchody a nic. Je strašně nezodpovědný a chtěl by mít vše. A teď se mi chce pomstít za to, že mi otec svěřil všechny jeho obchody tím, že mi vzal Miu. Hraje mi na city. Chudinka Mia, určitě tam s ním trpí.
,,Tati, co uděláme s Kryštofem?" na tuto otázku jsem se musel zeptat.
,,Já nevím" zakroutil otec hlavou.
Přijeli jsme před nákupní centrum, kde na nás čekal Paul a další chlapi.
,,Čau brácho." pozdravil mě Paul. S Paulem jsme si velmi blízcí, vím, že se na něj můžu spolehnout. Je to jeden z nejspolehlivějších lidí, které mám.
,,Čau" bouchl jsem ho do hrudi. ,,Mluv" pobídl jsem ho.
,,Takže sehnal jsem plány jeho domu." někdy mě zajímá, kde bere ty plány, ale to je zatím jedno. ,,Pochybuji, že Miu bude mít někde v nějakém z jeho pokojů. Určitě ji bude mít schovanou v suterénu. V suterénu jsou jen dvě místnosti a chodba. Takže můj plán zní jednoduše, skupina jedna." ukázal na pár chlapů. ,,Polezou do oken a prolezou vrchní patro, kde zneškodní bodyguardy, co budou tam hlídat." první skupina jen přikývla. Překvapuje mě, jak má Paul vše rozdělené. ,,Druhá a třetí skupina." ukázal na další chlapi. ,,Vy máte za úkol prozkoumat přízemí. Druhá skupina jde hlavním vchodem a třetí skupina jde zadem. Vašim úkolem je zneškodnit bodyguardy tam." vše ukazoval na mapě, aby všichni věděli, kde co je a kde si mají dávat pozor. Paul je na tyto věci vážně odborník.
,,A co my?" zeptal jsem se ho, když prvním třem skupinám vysvětlil jejich úkol.
,,My počkáme až chlapi dají vědět, že v prvním patře ani přízemí nikdo není. Potom půjdeme se zbytkem chlapů do suterénu a tam si podáme zbytek a zachráníme Miu." plán vypadal naprosto jednoduše, ale všichni jsme věděli, že je to riskantní akce, a že se nesmí nic uspěchat.
,,Co víme o lidech, co vězní Miu?" zeptal jsem se.
,,Hlavní organizátoři jsou Kryštof, tvůj bratr a nějaký Elliot... A ti do toho zapletli lidi, které mají pod sebou."
Elliot, s kama to jméno jen znám?
,,Elliot" skoro jsem až zakřičel. ,,to je bratr Mii." řekl jsem už víc potichu.
,,Proč by ji její bratr unášel?" zeptal se nechápavě Paul.
,,To taky nevím, ale musíme to zjistit. Neměli bychom se tu zdržovat, musíme konat. Jen nechte na živu Elliota a Kryštofa, s těmi si rád promluvím." dořekl jsem, Paul jim ještě něco málo řekl a všichni jsme se rozjeli a zaujali své pozice. Akce začíná!!

Snad se Vám tato kapitola líbila, i když byla z pohledu Petera. Asi v této chvíli takových kapitol z jeho pohledu bude více. Snad to nebude nijak vadit. Samozřejmě kapitoly budou hlavně z Miiného pohledu.
Jinak jste skvělí, tolik shlédnutí během chvilky, děkuji!!
Dneska vydávám kapitolu dřív, jelikož jedu do nemocnice. Tak mi držte palce, ať je to už dobré.



Zajatkyně MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat