74.Kapitola

7.4K 317 30
                                    

,,Aah Bello." zavzdychal jsem.
,,Jo Bello?" uslyšel jsem Miin naštvaný hlas.

,,Mio!!" skoro jsem až bezmocně zakřičel, ale telefon jako by ohluchl, vypla to.
,,Kašli na Miu." zapředla Bella jako kočka a přisála se zase k mému péru. Lehce jsem zavzdychal.
,,Bello, to nejde." snažil jsem se zachovat si zdraví rozum, ale v tu chvíli to nešlo, udělal jsem se ji do úst a ona vše spolykala, tolik mě to vzrušilo. Alkohol mi na rozumu moc nepomáhal, takže jsem neposlouchal rozum, ale své péro.
,,Jdeme ke mě?" zeptal jsem se ji a ona jen přikývla. Natáhl jsem si kalhoty a ona se lehce upravila. Prošli jsme kolem lidí v sále a výtahem vyjeli do mého apartmá. Bella otevřela, jelikož mě se to nějak nedařilo. Hned co jsem za námi zavřel, vrhla se na mé rty. Líbala mě tak vášnivě, cítil jsem tolik chtíče, chtěl jsem, aby pokračovala. Pomalu mi sundala sako a přejela rukama po mých ramenech. Pomalu mi rozepínala košili, ale pak se na to vysrala a strhla ji ze mě. Neviděl jsem ženu, která by měla takovou sílu. Knoflíky se rozletěly po podlaze, ale to ani jednoho z nás nezajímalo. Přejela prsty po mých svalech, zatímco stále dobývala mé ústa stejně jako já její. Najednou ode mě odstoupila a otočila se ke mě zády. Rozepla si zip a nechala šaty volně padat, pomalu ji sjížděli z ramen, ze zad sjeli rychleji, zasekly se na jejím zadečku, kde jim musela trošku pomoci. Když jsem zjistil, že je naostro, zalapal jsem po dechu... Přistoupil jsem k ní a donutil ji, aby se otočila. Její ňadra na mě vykoukly a já si musel hned jedno vzít do pusy a druhé laskat v rukou. Cítil jsem, jak se každým dotykem rozechvěla, chtěl jsem ji víc, víc... Položil jsem ji na postel, ležela pode mnou a byla tak bezmocná. Bylo jen na mě, jak s ní naložím. Jazykem jsem sjel z jejich ňader až k rozkroku. Prsty jsem přejel po její mušličce, byla tam vlhká. Pomalu jsem do ní vnikl jedním prstem, zakmital jsem uvnitř a ona hlasitě zavzdychala, chtěl jsem to udělat znovu a znovu, hýbal jsem v ní prstem čím dál naléhavěji. Věděl jsem, že ji to vzrušovalo stejně jako mě. Pomalu jsem si sundal kalhoty i s boxerkami a vnikl do ní ve chvíli, kdy to čekala úplně nejméně.
,,Petere." zařvala. Doslova zařvala, něco takového jsem nezažil. Bylo to tak moc intimní, chtěl jsem, aby mé jméno křičela pořád, znova, znova a znova. Hýbal jsem se v ní, jak nejrychleji a nejtvrději to šlo. Dokud nezakřičela znovu mé jméno a já věděl, že se dostavil její orgasmus, ještě několikrát jsem tvrdě přirazil až jsem se udělal i já. Jenže jsem nechtěl skončit. Otočil jsem ji pod sebou.
,,Na všechny čtyři." přikázal jsem ji. Poslechla mě, věděl jsem, že mě poslechne.
,,Chvilku počkej." zapředl jsem a nechal ji na mě špulit její zadeček. V peněžence jsem našel lubrikační gel, to je to co potřebuji. Natřel jsem si ho na péro a lehce ho rozetřel kolem jejího řitního otvoru, lehce jsem prstem zajel do jejího zadečku, aby se i tam dostal lubrikační gel. Vše musí být dokonalé. Když jsem si vše nachystal, chytl jsem ji tvrdě za zadek a vrazil ho tam. Vykřikla nejspíše bolestí, ale po chvíli jen vzdychala stejně jako já. Náš pokoj naplňovaly naše společné steny. Udělal jsem se tak rychle, že jsem to ani nečekal. Moje spermii ji začaly vytékat ze zadku, nějaké káply na postel a jíné stékaly k její mušličce. Prsty je setřela a vše olízla. Spadl jsem unaveně vedle ní a v momentě usnul.

***

Probral jsem se a v tu chvíli jsme si uvědomil, co jsem udělal. Ta děvka, kurva...ležela vedle mě a spokojeně spala, oba jsme byly nazí a po pokoji byly rozházené naše věci. Hned jsem si vzpomněl, co se stalo.
,,Do prdele." zaklel jsem a rychle jsem vstal. Natáhl jsem si boxerky a vyndal nový oblek, starý jsem hodil do koše, pobral jsem vše, co jsem potřeboval, rychle jsem si nazul boty, hygiena ani moje vlasy mě nezajímalo. Potřebuji rychle za Miou, obchody teď nejsou podstatné. Vzal jsem kufr a pospíchal, nechci tu být s tou děvkou ani chvilku.

Snad se Vám kapitola líbila. Myslíte, že bude Mia ráda, když uvidí Petera? Jak to bude dál?
Chtěla bych Vám doporučit jeden skvělý příběh, který jsem začala číst a moc mě zaujal, píše ho jedna skvělá holka a myslím, že má talent. Ten příběh mě naprosto dostal a jsem do něj zažraná. Tento příběh si zaslouží více přečtení, vložím sem odkaz, takže pokud budete chtít rozklikněte ho a podivte se na ten příběh. Je naprosto skvělý a myslím, že se do něj zamilujete stejně jako já. Tak neváhejte a podivte se na odkaz a dejte ji tam nějakou hvězdičku. Zaslouží si to.
Vaše DennySka :*
Odkaz na příběh: https://www.wattpad.com/story/56220380-bethie

Zajatkyně MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat