64. Kapitola

6.7K 361 7
                                    

Peter

,,Mio, kde mám ten oblek? Položil jsem si ho sem? " křičel jsem na Miu, která se připravovala v koupelně.
,,Já ho pověsila do skříně, byla jsem tu s malou a nechtěla jsem ho, aby ho zašpinila." zavolala na zpět. Jen jsem obrátil oči a šel si pro oblek. Měla štěstí, že mi ho nepokrčila. Na obleky si potrpím, hlavně když mě mají reprezentovat. Z dnešního focení mám celkem nervy, fotil jsem se jen jednou. A to do nějakého mafiánského časopisu, kde jsem dělal i rozhovor jako nejmladší šéf mafie.
,,Co říkáš?" vyšla Mia z koupelny. Otočil jsem se a myslel, že je to jen sen. Stála tam v krásných černých šatech, které měla pod zadek. Šaty ji krásně zvýrazňovaly křivky a její zadeček. Vypadala nádherně. Vlasy měla vyčesané do vrchu, takže vypadala elegantně. Do toho ty vysoké lodičky a její make up vše podtrhl. Oči si po dlouhé době zvýraznila linkami a na rty si dala tu rudou rtěnku, ve které vypadá zatraceně sexy. Nejraději bych se na ty rty vrhl, celou ji vyslekl a cítil každičkou část jejího těla.
,,Jsi nádherná a zatraceně sexy." skenoval jsem ji pohledem.
,,Taky nejsi k zahození mafiáne." zkousla si ret, přiblížila se ke mě a upravila mi sako.
,,Jsme připraveni?" zeptala se mě. Jen jsem přikývl. Společně jsme šli pro Sophinku, Mia si vzala tašku a já mou princezničku, která byla v sedačce. Vypadala tak roztomile v těch růžových šatičkách. Před garáží mě Mia zastavila.
,,Mám pro tebe ještě jedno překvapení." zkousla si ret, dělá to vždy, když je nervózní.
,,Ještě překvapení?" nadzvedl jsem obočí. Jen přikývla. Podala mi klíče a otevřela hlavní dveře. Stálo tam Audi R8, tento sporťák jsem si přál, ale nikdy si ho nekoupil.
,,Jak jsi to věděla?" nechápavě jsem se zeptal.
,,Tvůj otec mi trochu poradil, řekl mi, že jsi to auto vždy chtěl."
,,Jsi úžasná." políbil jsem ji.
,,Jenže do toho auta se všichni nevlezeme, he to jen pro dva." nahodil jsem smutný výraz.
,,Jeď sám, vem to auto projed a já pojedu se Sophinkou jiným." řekla a pousmála se. Položil jsem sedačku se Sophinkou a rozešel se k auto. Miloval jsem vůni toho auta. Když jsem otočil klíčkem v zapalování, auto zapředlo jako kočka.
,,Bože." řekl jsem sám pro sebe. Stoupl jsem na plyn a spokojeně se rozjel. Byla to nádhera, už se těším až do tohoto auta vezmu Miu a pojedeme někam na výlet. Jen ona a já. A neb sem vezmu jednou Sophinku a naučím ji milovat rychlé auta. Ano je to holka, ale i holka může milovat rychlé auta. A ještě ke všemu je to moje princeznička.

Tato kapitola je trošku kratší, neměla jsem teď moc času. Pokusím se Vám napsat ještě nějakou. Snad se Vám líbila.

Zajatkyně MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat