72. Kapitola

5.8K 329 16
                                    

,,Cenu za nejlepšího mafiána získává.." Bella se rozhlédla po všech lidech v sálech, všichni s napětím čekali, pomalu ani nedýchali. Pohledem zakotvila na mě a zazubila se.
,,Peter Palmer." skoro až zakřičela do mikrofonu. Všichni začali tleskat, byl to šok. Postavil jsem se s obřím úsměvem na tváři.
,,Pane, prosím vás natočíte mi to, chci to poslat mé ženě." podal jsem telefon muži vedle mě.
,,Samozřejmě." vzal si telefon a začal natáčet. S obřím úsměvem jsem přišel na pódium a rozhlédl se, všechny pohledy směřovali na mě. Bella mi předala cenu a whiskey, samozřejmě si nemohla odpustit polibek, naštěstí jen na tvář. Podala mi mikrofon a mě čekal proslov.
,,Takže...myslím, že se ta cena bude na krbu vyjímat." zažertoval jsem a všichni se naštěstí začali smát. ,,Očekává se, že bych měl něco říct, na proslovy moc nejsem, ale pokusím se o něco. Jak víte stal jsem se nejmladším mafiánským šéfem a nikdo ani já...jsme nečekali, že bych jednou mohl stát tady a přebírat tuto cenu, která pro mě moc znamená, ale jak vidíte, stalo se. Byly to roky dřiny, také jsem do toho musel vměstnat osobní čas. Což si myslím není zrovna v této pozice jednoduché. Zažil jsem taky roky, kdy jsem myslel, že skončím, a to když moje žena za dva roky přivedla na svět dvě děti. Chtěl jsem se jim věnovat jako správný otec, ale občas jsem je i zanedbával, hlavně mého syna jsem zanedbával. Lituji toho, ale bohužel to je moje práce a svou práci miluji, dělám ji s radostí a myslím, že teď se to konečně ukázalo. A to vše díky podpoře mé rodiny, kteří stáli vždy za mnou." rozhlédl jsem se po všech a všichni zaujatě sledovali, starší přikyvovali a chápali mě, ti mladší jen poslouchali. ,,Všichni čekáteaž řeknu, kdo mafii přebere po mě. Bylo těžké rozhodnout, kdo to bude. Jelikož vždy mafii získá starší, u mě by to byla moje dcera Sophie, ale je to žena. A jak víme, ještě žádná žena mafii nevelila. Pak je tu můj mladší syn, ale toho mafie nezajímá. Je to pro mě trochu ostuda a možná je to tím, že jsem se mu tolik nevěnoval. Bylo těžké se rozhodnout komu mafii předám..." zasekl jsem se. Všichni čekali, které jméno řeknu. Vím, že všem v hlavě vrtala má slova a zkoušeli zjistit komu ji předám. Dokonce i Bella se skoro dívala s otevřenou pusou.
,,Rozhodl jsem se, že mafii i přes to všechno předám Sophii." ukončil jsem svou řeč. Najednou se sálem rozlehla vášnivá debata.
,,Děkuji." vzal jsem si telefon od muže sedícího vedle mě a vše poslal mé ženě.
,,Pusť si to i s dětmi." napsal jsem ji. A čekal na její odpověď.
,,Gratuluji a jdu je najít a pustíme si to." opověděla během chvíle.
,,Překvapil jste." řekl muž sedící vedle mě. Jsem zvědavý, co na to řekne Mia, Sophie a taky Leo. Co když Leo počítal s tím, že se stane šéfem mafie on?! Hlavou mi proudili nejrůznější myšlenky a s napjetím jsem čekal, co napíše.

Snad se Vám kapitola líbila. Děkuji za velkou podporou, kterou mám s vaší strany, moc mě to těší. Začala jsem teď více psát z pohledu Petera, ale taky určitě napíši něco z pohledu Mii, protože tento příběh má být s jejího pohledu, ale já chci, aby jste věděli, co se děje v Kalifornii. Tak snad to nějak nevadí.
Vaše DennySka :*

Zajatkyně MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat