16. Kapitola

11.4K 484 4
                                    

,,Mio" uslyšel jsem hlas, který šel nejspíše od vchodu. Vyšla jsem z obýváku a tam stál Peter s jeho matkou, pokud si dobře vzpomínám.
,,Dobrý den." usmála jsem se na ni.
,,Ahoj." hned mě objala, což mě hodně překvapilo.
,,Já vás nechám samotné." zazubil se na mě Peter a mě se to začíná zdá být podezřelé. Vlepil mi rychlý polibek a odešel po schodech nahoru, nejspíše do pracovny.
,,Půjdeme se posadit?" nabídla jsem ji a vydala jsme se do obývacího pokoje.
,,Omlouvám se za ten nepořádek tady, já jsem tady doposud byla a návštěvu jsem neočekávala."omluvila jsem se. A udělala pořádek na gauči, na kterém jsem doposud seděla.
,,V pořádku." usmála se na mě mile. Posadili jsme se na gauč.
,,Ehm...dala by jste si něco k pití?" zeptala jsem se zdvořile. 
,,Zatím ne." řekla mile. ,,A nevykej mi, jsem Trish." usmála se na mě.
,,Dobře, Trish." zasmála jsem.
,,Tak Mio." spustila a já se celkem zarazila. ,,Jak se ti žije s mým synem." usmála se na mě.
,,Jo, je to skvělý manžel. Jsem vážně ráda, že ho mám. Nevím, co bych bez něj dělala." řekla jsem popravdě.
,,To jsem ráda, Peter vypadá s tebou velmi šťastně a za to jsem jako matka velmi ráda. Určitě tě miluje." usmála se na mě. Po těchto slovech mě zahřálo u srdce.
,,No, ale kvůli tomu tady nejsem." tak teď mě vyvedla z míry.
,,Jsem zde kvůli mému druhému synu a tvému bratrovi." po těchto slovech jsem nasucho polkla. Nečekala jsem, že zrovna toto téma budeme probírat.
,,Věřím, že to muselo být něco hrozného. Je mi všechno velmi líto. A věř mi, že ani jeden z toho nevylezou zkrátka. Nevím, co udělá tvůj otec s tvým bratrem, ale můj syn to velmi schytne." řekla a já v jejích slovech cítila bolest. Jako matka bych se cítila asi hodně blbě, každá matka se snaží své dítě vychovávat, jak nejlépe dokáže. A když se stane něco takového bolí to.
,,Nechci, aby měl kvůli mě nějaké problémy." řekla jsem, abych ji nějak ulehčila. I když jsem ráda, že oba budou potrestáni, jelikož to co udělali je neodpustitelné.
,,Můj manžel ho vydědí. Nezaslouží si být členem naší rodiny. Udělal něco neodpustitelného a takto se mafiáni nechovají. Tak se chovají jen prasata." v tomto jsem s jí musela v duchu souhlasit. Nečekala bych, že něco tak hrozného udělají mafiáni. Mafiáni jsou krutí a zabíjí. Ano taky zneužívají, ale to u nich musí mít člověk nějaký dluh. Mafiánské rodiny jsou velmi zajímavé. Trish se ještě chvíli zdržela, ale pak ji zavolal manžel, že musí odejít.
,,Tak tedy ahoj Mio." objala mě u dveří, když jsem ji vyprovázela.
,,Ahoj, zase se někdy stav popovídat." usmála jsem se na ni. Počkala jsem než odjede, ještě jsem na ni mávla a zavřela jsem dveře. Vyšla jsem schody do vrchního patra. Šla jsem rovnou do Peterovy pracovny, věděla jsem, že tam bude. Musím mu něco důležité ho oznámit. Zhluboka jsem se nadechla a chystala se otevřít, když jsem slyšela, že s někým mluví.
,,Ne, prostě to nejde." křičel do telefonu.
,,Do takových věcí nejdu." zajímalo by mě do čeho nejde.
,,A vůbec do toho nechci zatahovat svou ženu. Záleží mi na ni a nechci, aby se jí něco stalo. Najdi si na toho někoho jiného." zaslechla jsem naposledy, a pak bylo jedno. Zajímalo by mě o čem je řeč. A proč by do toho měl tahat mě? Zaklepala jsem na dveře a vešla do jeho pracovny.
,,Ahoj." pozdravila jsem.
,,Ahoj zlatíčko." otočil se a šel ke mě. Vlasy měl rozcuchané na všechny strany a vypadal dost znepokojeně. Hned se mi přisál na rty. Samozřejmě jsem s ním spolupracovala.
,,Peter." promluvila jsem mezi polibky. Odtáhl se lehce ode mě.
,,Potřebuji s tebou mluvit." vysoukala jsem ze sebe. Zaraženě se na mě díval, ale nakonec přikývl. Posadil se na pohovku v pracovně a já si přisedla.
,,Tak o co jde?" vyhrkl na mě hned.

Po dlouhé době jsem vydala zase kapitolu. Je krátká za což se omlouvám, ale já ráda končím kapitoly napínavě. Určitě jste si toho všimli. Doufám, že se Vám tato krátká kapitola i tak líbila. Raději neslibuji, kdy vyjde další kapitola, jelikož to sama nevím, ale v hloubi duše doufám, že si mi to povede, co nejdříve. Jen prostě teď nemám tolik času a vše je velmi náročné. Snad mě chápete.
Tak snad se tato kapitola líbila. Hoďte jsem nějaký hlas, sdílejte příběh pokud se vám líbí, komentujte...velmi to potěší. Ale samozřejmě mě hned hlavně o to, aby se Vám příběh líbil, jelikož ho píši pro vás.
Ještě mám jednu otázku. Co si myslíte, že Mia chce oznámit Peterovi?



Zajatkyně MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat