Stojím v koupelně a pokouším se nasoukat do upnutých šatů.
,,Peter, pojď mi je zapnout." zavolám po chvíli náročné práce.
,,Sfoukni břicho." zavelí Peter.
,,Jenže to nejde." řeknu trochu naštvaně. Asi po pěti minutách mi Peter zapne šaty.
,,To byla dřina." zasměje se. Jen na něj vypláznu jazyk.
,,Ale jsi v nich kus." plácne mě po zadku. Jen se zasměji a vyhodím ho z koupelny. Nazuji si tenisky. Ano mám na sobě šaty a tenisky, jenže to je tak pohodlné, hlavně teď, když vážím minimálně o deset kilo víc. Před zrcadle si dávím make up (make up, pudr, řasenku, růžovou rtěnku). Vlasy si lehce nakulmuji a sepnu si je ozdobnou pinetkou, aby mi nepadaly do očí. Když vyjdu z koupelny Peter tam již čeká, na sobě má jako vždy oblek, který mu dokonale sekne.
,,Jsi nádherná." pochválí mě.
,,Ty taky nejsi k zahození." vlepím mu cudný polibek.
,,Já ti dám, že nejsem k zahození." zasměje se a chystá se mě políbit, když v tu chvíli zazvoní zvonek.
,,Kdo otravuje?" řekne Peter rozzuřeně.
,,Buď mí nebo tví rodiče." zasměji se. Rukou v ruce vyrazíme k hlavnímu vchodu, když otevřeme dveře, stojí tam obě rodiny.
,,Šťastné a veselé." řeknou zároveň. V rukou drží spoustu dárku. Dárečky!!
,,Pojďte dále." vyzve je Peter. Určitě jsou rádi, že z té hrozné zimy můžou do tepla.
,,Děkujeme." řekne můj otec svým nepříjemným hlasem Máma v rukou drží mé dva bratříčky, Steva a Damiána.
,,My ti je podržíme." mrknu na mamku. Jen přikývne a snaží se dostat z kabátu.
,,Koho vůbec držím v rukou?" zeptám se.
,,Ty máš Damiánka a Peter má Steva." hned nás poučí.
,,Nechápu, jak je pozná." zasměji se a Peter přikývne.
,,Ahoj brácho." usměji se na toho smíška, který má úsměv od ucha k uchu a ukazuje mi svou dáseň. Mamka s taťkou si je za chvilku vezmou.
,,Už se těším až budeme v rukou chovat..." zarazím ho než řekne "naši princezničku".
,,Já taky." zamračím se na něj a on pochopí. Pohlaví jim chceme říct až po rozdání dárečků.
,,Kam s dárky?" zeptá se Peterův otec. Zavedeme je do obývacího pokoje, kde všichni uloží spoustu dárků.
,,Tak pojďte ke stolu." pobídne je Peter.
,,A bacha pod dveřmi je jmelí, takže všichni povinně polibek." zasměji se. První projdou mí rodiče a dají si krásný polibek. Jde vidět, že nyní je to mezi nimi láska a ne násilí. Jsem tak ráda. Následně projdou Peterovi rodiče, kteří si dají toužebný polibek. V tu chvíli jsem myslela, že si to pod jmelím rozdají. Má představivost je velmi bujná. A teď byla řada na nás. Peter se první sklonil a políbil mě na bříško, bylo to velmi roztomilé. Mě vlepil krásný vánoční polibek, který bych nejraději prohloubila, ale stáli tam rodiče.
,,Jsou krásni." podotkla Peterova mamka a moje jen přitakala. Posadili jsme se k obřímu stolu. Na večeři jsme měli kapra a bramborový salát, prostě tradiční večeře. Pro Steva a Damiánka jsme nechali udělat vývar.
Sedíme u stromečku.
,,Tak kdo začne s dárky?" zasměje se Peterův otec.
,,Já!" vykřiknu hned. První dárek podám Peterovým rodičů. Zaplatila jsem jim týden v lázních.
,,Moc děkujeme." řeknou téměř sborově. Další dárek patří mým rodičům. Mamce jsem koupila poukaz na masáže.
,,Ten se bude hodit." zasměje se. A taťkovi jsem dala nový telefon.
,,Jak jsi věděla, že potřebuji nový?" nechápavě se podíval.
,,Když jsem s tebou mluvila naposledy, skoro jsem tě neslyšela." v tu chvíli se všichni zasmáli. Další dárek patřil mým bratříčků. Koupila jsem ji dva větší plyšáčky. Byli z nich nadšení a hned si je rvali do pusinky. Během chvilky byli medvídci ožužlaní.
Poslední dárek patřil Peterovi. Podala jsem mu úhledně zabalenou krabičku. Když roztrhl papír a otevřel kravičku, ležely tam klíčky od nového auta. Ferrari.
,,Lásko, to nemyslíš vážně?!" podíval se na mě nechápavě.
,,Je to to tvé vysněné." zasmála jsem se. V tu chvíli to vypadla jako kdybych dítěti splnila sen.
,,Teď já." zasmál se Peter. První dárek podal mým rodičům. Byla to zaplacená dovolená v Karibiku."
,,Zajistil jsem vám i hlídání, aby jste si odpočinuli." mrknul na ně.
,,Ani nevíš, jak jsme rádi. Takovou dovolenou potřebujeme jako sůl." zasmál se můj otec a mamka přikývla.
Následně podal dárek jeho rodičům. Jeho otec dostal novou pistol a jeho mamka nový notebook, který si strašně přála, aby si mohla psát s kamarádkami. Oba Peterovi poděkovali.
Další dárek podal mým bratříčků. Koupil každému autíčko na ovládání.
,,Až budou starší vyřádí se." zasmála se mamka.
A poslední dárek patřil mě. Byla to krabička, když jsem ji otevřela byl v ní diamantový náhrdelník a pod ním fotka, mě a Petera. Já jsem tam jen ve spodním prádle a Peter mi dává pusu na bříško.
,,Děkuji." zasmála jsem samou radostí. A naklonila se, abych ho mohla políbit.
Mojí rodiče nám dali poukaz na oblečení pro dítě, to se bude hodit. A Peterovi rodiče nám dali spoustu hraček.
,,Máme pro vás ještě jedno překvapení." promluvila jsem, když byly dárky rozdané.
,,Čekáme holčičku." řekl radostně Peter.
ČTEŠ
Zajatkyně Mafie
Teen FictionJmenuji se Mia Gibson, jsem sedmnáctiletá holka, která nežije až tak úplně v normální rodině. Jsme rodina mafiánů. Mám ještě staršího bratra Elliota, který se samozřejmě zabývá mafií. Mě ale mafie nic neříká, což se nelíbí otcovi. Naše rodina je jed...