Silvestr
,,Dáš si ještě jednohubku nebo chlebíček?" zeptá se mě Peter. Nejraději bych řekla, že si dám jeho, jelikož mám chuť na sex. Jeho odpověď znám předem, a tak se nenamáhám.
,,Jasně že si dám." zamračím se na něj a vezmu mu talířek s ruky.
,,Vrať mi ten talířek!"
,,Těhotné ženy mají právo na jídlo." vypláznu jazyk a zakousnu se do chlebíčku.
,,Hladoví chlapi taky."
,,Jenže ty už hladový nejsi."
,,A ty snad jo?"
,,Já? Ne! Ale tvoje princezna ano, přece nenecháš svou princeznu hladovět."
,,Nehraj mi na city." zasměje se. Vidím, jak se dívá po posledním chlebíčku, a tak si ho schválně vezmu.
,,Mňam." pohladím se po bříšku. Peter našpulí rtíky a dělá, že je uražený. Je u toho strašně sexy.
,,Dojde dnes někdo?" zeptám se ho.
,,Jo jedem můj dobrý kamarád." mrkne na mě.
,,A to mi oznamuješ až teď? Já jsem tu v těhotenský teplákách a hrozném vytahaném triku." zakoulí očima.
,,A komu to vadí?" zeptá se, jak kdybych byla nějaká hysterka.
,,Mě!! Kdy dojde?"
,,Za deset minut." řekne naprosto klidně. Mu je to jedno, on má na sobě rifle a košili, jako vždy. S námahou se postavím na nohy, malá mi dává zabrat. Vyjdu schody a namířím si to k mým těhotenských věcem. Vezmu si jedny krásné těhotenské šaty, které jsou s flitry a jsou nádherné. Na Silvestra se hodí, jelikož se děsně třpytí. Natáhnu je přes bříško a obuji si baleríny. Vlasy stáhnu do drdolu, na obličej si nanesu jen make up a pudr. Asi je pravda, že když čekáš holčičku, tak ti ubírá krásy.
Sejdu se schodů dolů do obývacího pokoje. K mému překvapení tam už sedí nějaký muž.
,,Tak to je ta tvoje ženuška. Je ještě krásnější než si říkal." zalichotí mi. ,,Ale neříkal jsi, že je v jiném stavu." překvapeně se na něj podívá.
,,Věděl jsem, že by jsi mi to nevěřil, a proto jsem tě pozval." usměje se na mě.
,,Takže Richarde to je Mia." Richard si stoupne a podá si se mnou ruce. Stisk má teda pevný a je o něco větší než Peter. Ale moc pěkný není. Na obličeji má velkou jizvu, na kterou se hned zahledím.
,,Všiml jsem si, že se díváš na mou jizvu." poví. Tak to je trapas.
,,Tu jizvu mám od nože. Práce mafiána není vždy jednoduchá a ještě ke všemu, když máte společné obchody tady s tímto." ukáže na Petera. Najednou o něj začínám mít strach.
,,Jak to myslíš?" zeptám se. Měli jsme jednu obchodní schůzku a jim se nelíbila cena. Peter stihl utéct, jenže já jsem byl pomalejší. Naštěstí jsem měl u sebe zbraň. Peter tvrdí, že zbraně jsou zbytečné, ale já je mám od té doby neustále u sebe." poučí mě hned.,,Pět, čtyři, tři, dva, jedna." Peter bouchne šampaňské a rozlije nám. Jenže mě dá nealkoholické.
,,Jako nealko?" zeptám se ho a on jen přikývne.
,,Chudinko." polituje mě Richard.
,,Tak do Nového roku hodně štěstí, lásky a zdraví." oba si ťukneme s Richardem. A pak si ťukneme spolu. Samozřejmě nesmí chybět novoroční polibek.
,,Jak na Nový rok, tak po celý rok." usměje se na mě.
,,Chceš říct, že budu celý rok těhotná?" zašklebím se a všichni se zasmějí.Tuto kapitolu píši naprosto vyčerpaná. Od dvou hodin ráno jsem volala s kamarádem, takže jsem totálně unavená. Ale snad se kapitola líbila.
ČTEŠ
Zajatkyně Mafie
Teen FictionJmenuji se Mia Gibson, jsem sedmnáctiletá holka, která nežije až tak úplně v normální rodině. Jsme rodina mafiánů. Mám ještě staršího bratra Elliota, který se samozřejmě zabývá mafií. Mě ale mafie nic neříká, což se nelíbí otcovi. Naše rodina je jed...