V telefonu jsem vytočila mamčino číslo. Chvilku to zvonilo, pak to zvedla.
,,Prosím." ozvala se má matka.
,,Ahoj mami." řekla jsem radostně.
,,Mio." v jejím hlase šla slyšet radost i úleva. ,,Kde jsi?" hned se zeptala.
,,Mami...to ti nemohu říct."
,,Aha" v jejím hlase šel slyšet smutek. ,,Vrať se mi dceruško." řekla, tak naléhavě. Musím být, ale silná a nepodléhat.
,,Ne, mami to nemůžu."
,,Peter nám vše řekl, nic s ní neměl. Vykopl ji z domu, bránil se." tak strašně ji lhal.
,,Já to viděla mami, nebránil se. Budu muset jít, paa" rozloučila jsem se s ní se slzami v očích. Namířila jsem si to do koupelny, která byla naprosto plná. Vlezla jsem si do sprchy a pustila na sebe vodu.
,,Aaaa" zapištěla jsem, když na mě začal téct proud ledové vody, který se postupně měnil v proud teplejší vody. Po chvíli tekla konečně teplá voda a já si plně užívala sprchu. Jenže teplá voda netekla moc dlouho, za chvíli zase studená. Rychle jsem se namydlila, umyla si vlasy a celá zmrzlá vylezla ze sprchy. Osušila jsem se a zabalila se do ručníku. Vlasy jsem si bohužel nemohla taky vysušit, takže jsem si je musela zabalit do ručníku též. Oblékla jsem si čisté spodní prádlo, teplučké pyžámko a nejteplejší ponožky. Uvařila jsem si čajíček a pustila televizi. Najednou mi začal zvonit telefon. Zvedla jsem to.
,,Mio." uslyšela jsem Peterův hlas.
,,Promiň, Petere." řekla jsem a zavěsila. Telefon ještě párkrát zvonil, ale já to naprosto ignorovala. Raději jsem se věnovala televizi. Nesmím se stresovat ani rozrušovat už jen kvůli prckovi. To mi připomíná, že bych si měla najít gynekologa někde tady. A taky aspoň na chvíli nějakou práci, jinak bych se asi děsně nudila. Když skončil film, zalezla jsem do ložnice a usnula.
***
Vstala jsem v osm. Namířila jsem si to do kuchyně, kde jsem si uvařila kávu a udělala dva tousty. Zapnula jsem si óčko, aby mi hrály nějaké písničky a nebylo zde takové ticho. Vzala jsem telefon do rukou a rozhodla se hledat. První jsem si potřebovala najít nového gynekologa. Nakonec jsem narazila na gynekoložku, která má ordinaci o dvě ulice dále. No, výborně. Hned jsem zavolala bývalému gynekologovi a vše mu objasnila, aby poslal mou kartu sem. A během chvíle jsem volali i jí. Objednala si mě za dva týdny. No super, něco zařízeno. Teď si najít nějakou práci. Aspoň na tu chvilku. Nějaká firma shání sekretářku, no skvěle. Vzala jsem telefon a hned si tam zavolala.
,,Dobrý den." ozval se mužský hlas.
,,Dobrý den, jsem Mia Palmerová a ucházím se o práci sekretářky." hned jsem spustila.
,,Dobrá, dojděte zítra na osm hodin na pohovor."
,,Děkuji, na shledanou." zavěsila jsem telefon. No výborně, vše jde tak skvěle. Jenže nevím, co si dám zítra na sebe. Vydala jsem se hned ke skříni. Naštěstí jsem si zabalila kostýmek. Ale zítra budu muset na nákupy, jinak mi jebne.
Sama jsem velmi překvapená, ale další kapitola je na světě. Wow.
Chtěla bych Vám říct, jak jste skvělí, jelikož překonáváme spoustu hranic. Už 31.Kapitola tohoto příběhu, cca 800hlasů a vše stále narůstá, dále přes 100komentářů které též narůstají a to nejlepší přes 8K lidí vidělo tenhle příběh. Prostě jste úžasní a moc Vám děkuji. Je to jako předčasný vánoční dárek, který je naprosto úžasný stejně jako vy.
ČTEŠ
Zajatkyně Mafie
Teen FictionJmenuji se Mia Gibson, jsem sedmnáctiletá holka, která nežije až tak úplně v normální rodině. Jsme rodina mafiánů. Mám ještě staršího bratra Elliota, který se samozřejmě zabývá mafií. Mě ale mafie nic neříká, což se nelíbí otcovi. Naše rodina je jed...