Další kapitolu, kterou dnes vydávám je kapitola, která měla vyjít v sobotu. Ale v sobotu budu ještě stále u babičky, která jak jsem zmiňovala v předešlé kapitole nemá internet, takže bych tuto kapitolu nemohla vydat. Snad Vám nevadí to, že vydávám kapitoly tak dopředu, ale jinak to prostě momentálně nejde. Zkusím předepsat kapitolu na neděli, kterou přidám buď v průběhu dneška a nebo zítra, pokud to budu stíhat. V neděli jedu totiž nejspíše na oslavu.
Takže zítra, v pátek a v sobotu ode mě nečekejte kapitolu. Možná ji nečekejte ani v neděli, ale to uvidíte čase. Snad jste pochopili, co jsem právě napsala. A ještě pro Vás mám sdělení na konci kapitoly.
____________________________
Peter
Musel jsem Miu opustil, jelikož mám nějaké to zařizování s Kryštofem a Elliotem. Nerad ji opouštím, musím promyslet, kdo se stane jejím bodyguardem. Ale teď mám jinší práci. Přijel jsem před otcův dům, Paul tam už na mě čeká.
,,Co se stalo?" zeptal jsem se hned.
,,Řekli, že budou mluvit jen s tebou." pokrčil rameny. Jen jsem přikývl. Šel jsem do domu, abych se pozdravil první s otcem.
,,Čau tati."
,,Co Mia?" zeptal se hned.
,,Není to nejhorší, ale ublížili ji dost." řekl jsem smutně.
,,Chudinka" posmutněl.
,,Ví o tom její otec?" zeptal jsem se hned. Otec jen přikývl.
,,Co říkal?" zvědavě jsem se zeptal.
,,Že si to s Elliotem vyřídí a nezněl zrovna nadšeně." pousmál se otec. Najednou se ve dveřích pbjevila matka.
,,Ahoj Petere." pozdravila mě hned a objala.
,,Ahoj mami" přijal jsem její náruč.
,,Co Mia? Jak to zvládá?"zeptala se a šlo vidět, že má o ní strach.
,,Nevím, možná by si potřebovala popovídat." usmál jsem se na ni.
,,To je skvělý nápad, mohla bych s tebou jet domů a popovídat si s ní." usmála se a podívala se na otce, který ji dal souhlas.
,,Skvěle" řekla nadšeně.
,,Jdu si vyřídit svou práci." oznámil jsem a namířil si to do sklepa.
,,Ahoj Kryštofe." pozdravil jsem bratříčka, který seděl na židli, svázaný. Nic neříkal a mlčel.
,,Není příjemné, když jsi spoutaný, že?" vysmál jsem se mu do obličeje.
,,Co ta tvoje děvka?" zasmál se a upřeně se mi díval do očí.
,,Tak o ní nemluv" zakřičel jsem na něj.
,,Že by se pan tvrdý a nedostupný zamiloval?" řekl a na tváři měl úšklebek.
,,Řekni mi proč jsi to všechno udělal?" zeptal jsem se ho na rovinu, nebudu tu s ním hrát žádné divadélko.
,,Chtěl jsem, aby jsi věděl, jak se cítím celý život já. Vždy máš ty všechno a já nic." odplivl si. Vždy se chová jako největší hovado.
,,Mohl jsi taky něco dostat, ale můžeš si za to sám. Nic si nenalhávej, posral jsi co jsi mohl.. Nesváděj chyby na ostatní." řekl jsem mu pravdu. Můj bratr dostal jednou jeden velký obchod, který ho mohl vyšvihnout na samotný vrchol. Ale on to posral. Zkazil vše co mohl. Zastřelil jednu holku, která přebírala svou zásobu. Ta holka byla dcera jednoho mafiána. S Kryštofem tam byl Miin otec, který vzal všechnu vinu na sebe a teď je jeho rodina v nebezpečí a to kvůli němu. A on tomu moc nepomáhá, mídto toho, aby se snažil všechno nějak odčinit a pomoc jim, tak všechno jenom zhoršuje. Naši otcové se pak domluvili, že za záchranu prdele mého bratra si já musím vzít Miu. V tu chvíli jsem byl nasraný, ale teď jsem rád, že mám Miu.
,,Máš pravdu." rozbečel se.
,,Nehraj tu komedii, ty city nemáš." naštval jsem se. Můj bratr je bestie bez citů. Zabil nevinou holku a kdybych nepřišel v čas, tak by zabil i Miu. Stačilo to, že ji znásilnil.
,,Paule, odveď ho." zakřičel jsem. Během chvíle doběhl Paul a odváděl mého zkurveného bratříčka.
Teď je na řadě ten druhý, dovedli tam Elliota, který seděl na židli a díval se na mě se škodlivým úšklebkem.
,,Prč jsi to udělal své sestře?" nechápavě jsem se ho zeptal.
,,Zaslouží si to." řekl s klidem.
,,Tvůj otec si tě podá." řekl jsem mu na rovinu a uviděl na jeho obličeji strach. Tak přece se něčeho bojí. Bojí se svého otce, hmmm, tak to abychom ho pozvali na návštěvu, co nejdříve.
,,Neboj tvůj tatínek přijede už brzo a všechno si s tebou prý vyříkal." tak trochu jsem zalhal. V tu chvíli mi začal v kapsy vrnět mobil.
,,Paule odveď ho." zakřičel jsem a vytáhl mobil z kapsy, Mia.
,,Stalo se něco?" zeptal jsem se hned.
,,Ne, neměj strach, jen se chci zeptat, kdy dojedeš." řekla do telefonu.
,,Pokusím se brzy, přijede se mnou i moje matka, chce si s tebou popovídat."
,,Tak to něco nachystám." zasmála se do telefonu.
,,Miláčku musím končit, ještě něco vyřídím a jedu za tebou. Mám tě rád."
,,Já tebe taky." jak kdybych teď viděl ten její úsměv na tváři. Vypnul jsem telefon a šel za otcem. Řekl jsem mu vše s Kryštofem, nechtěl mi to věřit, ale rozhodl se, že si s ním promluví sám.
,,Zavolej Miinému otci, nikdo jiný s Elliotem nepromluví." pokrčil jsem rameny.
,,Dobře, zařídím to." odpověděl mi a šel si zařizovat své věci. Asi nějaké obchody.
,,Mamíí" zakřičel jsem.
,,No jo, už jdu." zasmála se.
,,Mami jdeš k nám a ne nějak na večírek." zasmál jsem se, když jsem ji uviděl.
,,Nebuď drzý." zasmála se.
Další kapitola je u konce. Omlouvám se, že jsou poslední dobou kapitoly kratší, ale snad Vám to nějak nevadí. Mám toho teď vážně hodně, blíží se Vánoce a zase se vše moc hromadí a navíc pro Vás připravuji dárek, který se pokusím vydat do Vánoce, ale dá to práci. Dárek pro Vás vyjde buď na Vánoce a nebo na Nový rok. Tomu dárku chci teď věnovat většinu času.
Jinak mám teď hlavně spoustu učení a není to už sranda. Navíc chci věnovat nějaký čas i mým kamarádům, kterým se věnuji vážně minimálně, což mě mrzí. Snad Vám to nevadí, slibuji, že na Zajatkyni Mafie nezanevřu, ale prostě jen toho mám moc a nevím jestli budu stíhat psaní. Snad to nějak chápete. Možná jste si všimli, že u každé kapitoly píšu informace poslední dobou, dělám to kvůli Vám, aby jste o všem věděli a snad mě v nějakých ohledech i podpořili.
Jak zmiňuji poslední dobou moc Vám děkuji za podporu, bez Vás by toto všechno nebylo. Jste naprosto skvělí a jen pro Vás je tento příběh, takže to nechci nějak uspěchat.
ČTEŠ
Zajatkyně Mafie
Teen FictionJmenuji se Mia Gibson, jsem sedmnáctiletá holka, která nežije až tak úplně v normální rodině. Jsme rodina mafiánů. Mám ještě staršího bratra Elliota, který se samozřejmě zabývá mafií. Mě ale mafie nic neříká, což se nelíbí otcovi. Naše rodina je jed...