17. Kapitola

10.4K 490 7
                                    

Musím mu to říct!!
,,Petere" zaryla jsem se mu pohledem do očí.
,,Ano?" pobídl mě.
,,Nedostala jsem menstruaci." dostala jsem se ze sebe.
,,To znamená co?" zeptal se nechápavě.
,,Je tu možnost, že jsem těhotná." skoro jsem až zašeptala.
,,Jako se mnou?" zase se zeptal.
,,Jasně že s tebou, s kým jiným?!"
,,To je skvělé." vyhrkl ze sebe.
,,To teda není, třeba se mi jen zpozdila." snažila jsem mu říct, že dítě nechci.
,,Můžeme to nějak zjistit?" ten chlapec je snad zaostalý.
,,Jasně, že můžeme." povytáhla jsem obočí.
,,Promiň, já se v takových situacích nevyznám." zasmál se. ,,A jak to zjistíme." 
,,V lékárně se dají sehnat těhotenské testy." mrkla jsem na něj.
,,Tak jedeme." zasmál se. Mě do smíchu tolik nebylo.
,,Půjdu se jen nachystat." jen přikývl a já vyšla z jeho pracovny, šla jsem do ložnice. Otevřela jsem skříň. Co si mám obléknout? Natáhla jsem na sebe mini šaty, které byly nádherně rudé. Obula jsem si černé baleríny. Vlasy jsem si sepnula do přísného drdolu, rychle jsem se ještě nalíčila. 
,,Petere?" zavolala jsem, když jsem vyšla z ložnice.
,,Jsem v pracovně." uslyšela jsem z dálky. Jen jsem se pousmála a zamířila si to za ním.
,,Jsi nádherná." pousmál se. Měl na sobě černé kalhoty a k nim bílou košili, která mu velmi slušela. Je vždy tak sexy.
,,Nejraději bych tě ojel." olízl si spodní ret.
,,Nech si zajít chuť chlapečku." vyplázla jsem na něj jazyk.
,,Ale baby." pousmál se a namířil si to za mnou.
,,Ne, Peter myslím to vážně! V tuto chvíli vážně nemám náladu a ještě nejsem připravená, potom vše." zašeptala jsem. Jen přikývl a políbil mě lehce na rty.
,,Jdeme?" zeptal se. Jen jsem přikývla. Nasedli jsme do jednoho z Peterových sporťáčků a vydali se na cestu. Ty jeho auta jsou naprosto skvělé. Když jsme se dostali mimo město, šlápl na plyn. Miluji rychlou jízdu. Bohužel jsme se brzy přiblížili k dalšímu městu, a tak musel zpomalit.  Zastavil před lékárnou a oba jsme vysedli.
,,Dobrý den." pousmála se na nás mladší žena.
,,Dobrý." řekl klidně Peter, já se jen pousmála.
,,Můžu Vám nějak pomoci?" hned vyhrkla.
,,Ano..." chtěla jsem mluvit, ale Peter mi hned skočil do řeči.
,,Chtěli bychom něco, po čem zjistíme, že je moje žena těhotná. Ona říkala, že se tomu říkají těhotenské testy nebo nějak tak." vyhrkl na tu ženu, která se zasmála.
,,Omluvte ho, je trochu nervózní, ještě jsme žádné dítě neměli.." začala jsem to hned okecávat.
,,To je v pořádku." zasmála se. A vydala se někam. Za chvíli přišla s krabičkami v rukou.
,,Máme tu od nejlevnějších po ty nejdražší." usmála se na nás.
,,My bychom chtěli nějaký přesný." vysvětlila jsem hned. Podala nám jednu s krabiček.
,,Vyčuráte se do skleničky a vložíte tam test, pět minut ho tam necháte a následně ho vyndáte..." vysvětlila nám co a jak. Peter zaplatil a šli jsme do auta.
,,Je to celkem nechutné." ohrnul nad těhotenským testem nos. Jen jsem obrátila oči. Ti chlapi jsou děsní. Cesta zpět mi připadala jako by trvala celou věčnost. V rukou jsem svírala pevně těhotenský test, nechci být těhotná. Když jsem přijeli domů, vyběhla jsem rychle shody a zavřela se do naší koupelny. Vysypala jsem hrníček, ve kterém máme kartáčky. Posadila jsem se na záchod a do toho hrníčku se vyčůrala. Vím, že to není hygienické, ale já teď jinak nemůžu. Vložila jsem do hrníčku test a hypnotizovala hodiny. Trvalo to jako celou věčnost,přišlo mi, že každá minulost ubíhá, jako hodina. Děs!!
,,Mio, tak co?" přešlapoval nervózně Peter za dveřmi,
,,Ještě nevím." zakřičela jsem na něj.
,,Nechceš mě za tebou pustit." zeptal se zoufala.
,,Ne!" řekla jsem rázně. Uslyšela jsem jen povzdechnutí. Když uběhlo pět minut s obavami jsem vyndala těhotenský test. Se strachem jsem se na něj podívala.

Myslíte, že bude Mia těhotná a nebo je to planý poplach?


Zajatkyně MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat