70. Kapitola

6.2K 343 8
                                    

Oblékl jsem si svůj černý oblek, který mám šitý na míru. Nesměla chybět moje oblíbená bílá košile a tmavomodrá kravata. Vlasy jsem si lehce nageloval, vypadám jako správný mafián.
,,Lásko už jdu na to předávání mafiánských cen nebo co to je." poslal jsem Mii SMSku.
,,Držím ti palce." odpověděla mi. Její zpráva mě zahřála u srdce, jen ona mi dokáže zvednout náladu.
Sjel jsem výtahem do haly, kde už byla spousta mafiánů, většina z nich tam měli i své ženy. Všichni na sobě drahé obleky a šaty, je to tu jak na červeném koberci.
,,Ráda vás zase vidím Petere." uslyšel jsem za sebou ženský hlas, otočil jsem se a za mnou stála ta blondýna s recepce.
,,Já vás taky..." představila se mi vůbec.
,,Jsem Elizabeth, ale říkejte mi Bella, je mi to bližší." upila se skleničky se šampaňským.
,,Tak tedy dobře, Bello." lehce jsem se pousmál. Měla na sobě dlouhé, stříbrné šaty, které ji jen zakrývaly bradavky, jinak její prsa šli krásně na obdiv.
,,Jste nervózní?" zeptala se. Leze mi tu celkem na nervy.
,,Ani ne. Cítím se tu jako doma." hodil jsem na ni úšklebek.
,,Jste zde nejznámější mafián, většina všech tady vás zde obdivuje." vychrlila na mě. Prostě mi leze do prdele.
,,Většina, ale jsou zde lidé, na které bych si měl dát pozor." je to zde velmi nebezpečné. Jsem jeden z nejproduktivnějších mafiánů, proto jsem si vzal raději pistoli. Spousta lidí by se dostala ráda na mou pozici, ještě ke všemu jsem nesdělil, kdo přebere mafii po mě. Já to sám ani nevím. Takže kdybych zemřel, může se stát šéfem mafie, kdokoliv z tohoto sálu. Měl bych si promyslet, kdo to bude a dnes večer to oznámit, tedy pokud se mi naskytne příležitost.
,,Nebojte se já vás ochráním." nalepila se na mě.
,,Zvládám se o sebe postarat sám." pousmál jsem se na ni. ,,Víte, mám rodinu." mrkl jsem na ni. Šlo poznat, že ji to zarazilo, ale ne na dlouho.
,,A komu to vadí? Nevině si pohrát nikomu neuškodilo." mrkl na mě a olízla si spodní ret, takže lehce setřela rudou rtěnku. Dělal jsem, že ji neslyším.
,,Pokud mě omluvíte, mám zde ještě práci." snažil jsem se opatrně od ní dostat.
,,Samozřejmě, ještě se uvidíme." pousmála se na mě. Doufám, že se už neuvidíme. Rozešel jsem se k mladším mafiánům, kteří postávali nad sklenkami šampaňského.
,,Pánové, mohu se přidat?"zeptal jsem se.
,,Samozřejmě, jste zde vítám pane Palmere." promluvil ten, co vypadal jako nejmladší. Všichni se mile usmáli.
,,Jak vám jdou obchody? Slyšeli jsme, že budete muset už přepsat mafii, dáte ji synovi a nebo dceři," zvědavě se ptali.
,,Obchody jdou skvěle. Komu bych měl podle vás přepsat mafii?" odpověděl jsem otázkou.
,,Znám váše děti, párkrát jsme se potkali na jednom večírku." promluvil jeden z nich. ,,Abych pravdu řekl, logicky by se mafie předala synovi. Jenže váš syn mluví jen o fotbalu, o mafii zájem nemá a to by obchodů, neprospívalo, spíše naopak. Ale za to mě překvapila vaše dcera. Ta se v mafii celkem obstojně orientovala. Ale mafii ještě nikdy nevelila žena. Máte to težké."
Ten chlapec má pravdu. Sophie se k mafii hodí nejvíce, ale co by to vyvolalo kdyby mafii převzala ona?!

Po dlouhé době kapitola. Máme prázdniny, takže se pokusím psát častěji. Co si myslíte o Belle?

Zajatkyně MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat