68. Kapitola

6.7K 339 17
                                    

Peter

Loučení s mou rodinou po takové době bylo něco hrozného. Dřív než jsem poznal Miu to bylo vše jiné, ale nyní je to skoro osmnáct let. Naše malá Sophinka bude mít každou chvílí sedmnáct a Leo šestnáct. Ten čas tak ubíhá. Dříve jsem cestoval neustále, pak jsem si vzal Miu a můj život se změnil. Hlavně po narození Sophie. Většinu práce jsem vyřizoval z domu a s mafiány se vůbec nestýkal. A to jsem jejich boss. Bylo to něco neobvyklého, nejmladší mafián, ještě ke všemu boss a nevěnuji se jim, časem si na to zvykli. Jenže teď jsem svou rodinu opustit musel, jednalo se o pověst obchodů a hlavně o mou pověst. letím na největší sraz mafiánů, je to každoroční. Jenže teď se toho můžu poprvé zúčastnit, dokonce jsem byl i nominován. V Kalifornii budu trávit bohužel více času, chci tam rozjet nějaké obchody. Ne, že by se mi dařilo špatně, právě že naopak, ale jsem zastánce, že čím víc, tím líp. Ale zpět do přítomnosti.

Nyní sedím v letadle ze samými mafiány. Nic příjemného to není, naštěstí jsem si z většinou z nich dost blízký. Ale i tak..v tomto byznysu nikdy nevíte komu můžete věřit a komu naopak ne. Cesta do Kalifornie bude zdlouhavé, ale atmosféra panuje poměrně pohodová. Všichni mafiáni si sedí a popíjí whiskey. Prostě mafiánská pohodička, někteří si ztěžují, že se zde nesmí kouřit. No jo, každý mafián by si rád zapálil kvalitní doutníček.
,,Tak co Petere, které z tvých dětí přebere obchody po tobě?" zeptal se jeden z mafiánů.
,,No, správně přebírá ten nejstarší. U mě je starší dcera a svou dceru do mafie nechci pléct. Takže nejspíš můj syn." jenže ten se k tomu moc nemá. ,,Ale osobně si myslím, že je na vše ještě čas. Necítím se na odchod z mafie, tak starý snad ještě nejsem." zasmál jsem se. Věděl jsem, že v nejbližší době se budu už muset rozhodovat, které z mých dětí zasvětím do dějů mafie. Sophinka se k tomu zná dost, ráda by se tomu věnovala, jenže já si chci svou princeznu hlídat. Vím, že mafie je dřina a spousta lidí umírá v tomto oboru. Pak je tu ještě Leo, je to můj syn a počítal jsem s tím, že on mafii přebere. Jenže jsem se mýlil, Leo se o mafii vůbec nezajímá. Ho zajímají jen holky. Ocitám se v dost mizerné situaci.
,,A co bude s tvou dcerou. Je nádherná a já ještě ženu nemám." ozval se jeden z mafiánů. Byl o něco starší než já.
,,Na ni ani nešáhneš." zavrčel jsem. Věděl jsem, že se spoustou mafiánů by se má dcera neměla dobře. Jsou to chlapi, kteří neberou ohledy, vodí si tom kurvy, znásilňují své ženy, mají je jako otrokyně a chcou, aby jim rodily děti. Nechci, aby Sophie měla takový život. Chci pro ní to nejlepší. Po chvíli přemýšlení jsem jako ostatní kolem mě propadl nerušenému spánku. Všichni se chtějí pořádně vyspat, jelikož všechny čeká spousta práce. A alkohol spánku trochu napomohl.

Tak a jsou tu další informace. Asi si říkáte, že teď neustále píši informace, ale nedá mi to. Ráda se s vámi dělím o novinky. Takže první věc je, že jsem se rozhodla psát příběh z pohledu Sophie. Jmenuje se to Mafia Princess, ještě ale nevyšel. Je jen na vás jestli budete chtít, aby vyšel a nebo jestli ho vydat až skončí Zajatkyně Mafie. Pište vaše názory.
Jinak děkuji za obří podporu, mám z toho ohromnou radost.
Vaše DennySka.

Zajatkyně MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat