Peter
Přistáli jsme na letišti v Kalifornii. Musím uznat, že je tu dost vedro. Všichni jsme se hned zpotili, ale tomu se divit nikdo nemusí. Cítil jsem, jak se na mě začíná lepit můj kvalitní oblek.
,,No teda pánové, já umřu." prohlásil jeden starší mafián. Všichni jsem jen přikývli. Na letišti na nás čekali auta, každý jsem nasedli do jednoho z nich.
,,Vaše jméno pane?" zeptal se mě řidič.
,,Peter Palmer." odpověděl jsem v klidu.
,,Je mi ctí, že můžu vést mafiánského bosse." hned mi zalichotil. Jen jsem se pousmál, tady mi asi spousta lidí poleze do prdele. Jen jsem si povzdechl a sledoval cestu. Moc se mi to tady líbí, kolem cesty rostou palmy a vše tu působí exoticky. Zastavili jsme před velmi luxusním hotelem, který byl kousek od pláže.
,,V tomto hotelu se to bude dnes večer odehrávat." informoval mě.
,,Dobře." přikývl jsem, otevřel mi dveře a já vystoupil.
,,Dobrý den." pozdravila mě sestra u recepce.
,,Dobrý." byla to velmi pohledná blondýnka, která měla světle modré šaty, které vypadaly dost draze, a ze kterých ji prsa div nevypadly.
,,Přejete si?" přerušila to trapné ticho a mé slintání nad jejím dekolte.
,,Pokoj na jméno Peter Palmer."
,,Pane Palmere, ráda vás poznávám. Máte zde objednaná apartmá v posledním patře." právě teď zjistila, že mám peníze a už mi poleze do prdele.
,,Richie vem pánovi kufry a zavez je to jeho apartmá." pousmála se na mě. ,,Následujte mě, zavedu vás tam." a je to tady. Zlatokopka.
,,To není potřeba, nechci vás otravovat. Klidně půjdu s Richiem." falešně jsem se na ní usmál.
,,Ne to je v pořádku." pousmála se. Nechce se mi dohadovat, tak jsem raději mlčel a následoval ji. Šla přímo přede mnou a kroutila zadkem tak moc, že mi to přišlo až vtipné.
,,Snídaně bývají od osmi do devíti, oběd od dvanácti do jedné a večeře od devíti do desíti." informovala mě po cestě, také do mě hustila nesmysly, takže jsem ji po chvíli přestal vnímat.
,,Tak toto je váš pokoj." ukázala na dveře.
,,Díky" do ruky jsem ji vrazil bankovku a zmizel za dveřmi. Musím uznat, že apartmá bylo vážně luxusní. Mie by se to tu moc líbilo, musím nás sem někdy vzít na dovolenou.
Sundal jsem si sako, ve kterém mi bylo hrozné vedro. Následovala košile a po ní hned kalhoty. Byl jsem teď jen v boxerkách a stále mi bylo vedro. Hodil jsem na sebe aspoň triko a vyšel na balkon, sledoval jsem lidi na pláži. Děti dováděli v moři společně s rodiči, někteří jen tak znuděně leželi a opalovali se, pár z nich drželo v rukou knihy a byly ponořeni do děje. A někteří se jen tak procházeli po pláži, zamilované páry se drželi za ruce a nebo spolu blbli ve vodě. Rád bych tu měl sebou svou rodinu a užíval si s nimi. Jenže je to riskantní, když o tom přemýšlím, měl bych je někdy vzít na rodinou dovolenou, zachovat se jako milující manžel a otec v jedné osobě.
Dětem se pomalu blíží prázdniny, tak bych je měl někam vzít. Připadám si jako špatný otec, když svou rodinu nikam neberu a držím je v domě jako v pevnosti...Tak a je tu další kapitola. Snad se vám líbila. Chci vám oznámit, že včera vyšla první kapitola Mafia Princess. Tento příběh je psán z pohledu Sophie, tak snad se bude líbit stejně jako Zajatkyně, děkuji vám za podporu, nesmírně si toho vážím.
Vaše DennySka.
ČTEŠ
Zajatkyně Mafie
Teen FictionJmenuji se Mia Gibson, jsem sedmnáctiletá holka, která nežije až tak úplně v normální rodině. Jsme rodina mafiánů. Mám ještě staršího bratra Elliota, který se samozřejmě zabývá mafií. Mě ale mafie nic neříká, což se nelíbí otcovi. Naše rodina je jed...