Narazila jsem na levnou ubytovnu, která mě bude zatím stačit. Potom bude na čase popřemýšlet o tom co bude dále. Vyjela jsem výtahem do čtvrtého patra a našla byt číslo 256. Otevřela jsem dveře, nebyl to zrovna největší byt, ale tak mě to stačí. Malá kuchyňka, která je obyčejně zařízena, u ní je malinkatý stůl se dvěma židličkami, obývák je jen malý gauč a nějaká stará televizka. Ložnice má jen jednu skříň a manželskou postel. Ještě je zde koupelna, která je velmi úsporně zařízena, umyvadlo, záchod, sprchový kout a pračka, vše velmi nacpané na sobě. Je čas se zabydlovat. Vzala jsem tašku a vše si naskládala do skříně, zbylo mi tam dokonce i místo, což mě nějak nepřekvapuje, jelikož jsem si brala jen to nejdůležitější oblečení. Jediná pozitivní věc je, že je tu teplo. Ale musím jít nakoupit, jinak tu dlouho nepřežiji. Zamykám byt a najednou se vedle mě objeví nějaká holka, musí být věkově stará tak jako já.
,,Ahoj, ty jsi tu nová." hned spustí.,,Ahoj, jo." usměji se na ni. Že by první kamarádka. ,,Já jsem Mia." představím se ji.
,,Já jsem Elis." odpovídá mi. ,,Kam se chystáš?" zeptá se zvědavě.První společná vlastnost obě jsme děsně zvědavé, ale jak už jsem zjistila je to někdy na škodu..ne, nesmím na to myslet.
,,Jedu nakupovat, nic tu nemám. Stěhovala jsem se dost narychlo." odpovídám.
,,Můžu jet s tebou?" zeptá se mě.
,,Jo určitě." přikyvuji s úsměvem na tváři.
,,Super." zasměje se.
Když přicházíme k autu udiveně se na mě dívá.
,,To je tvoje?" zeptá se s údivem na tváři, musím se uchechtnout.
,,Jo to je moje auto." zasměji se. ,,Nasedej." pobídnu ji. S obřím úsměvem na tváři přikyvuje. Opatrně vyjíždím.
,,Kde je tu nejbližší nákupní centrum?" zeptám se ji.
,,Až na konci města." mávne rukou.
,,Co tě se přivedlo" zeptá se po chvíli.
,,Můj manžel." povzdechnu si.
,,Musíš mě s ním seznámit." řekne radostně.
,,Já od něj, ale utekla." odpovím trochu nepřítomně.
,,Jakto?" zase se zeptá.
Povím ji celý můj příběh, od chvíle, když jsem zjistila, že čekám prcka až po tu část, kdy přijela Evelin a vyspala se s ním.
,,Hajzl jeden." řekne hned, co dopovím. Já raději nic neříkám, nechce se mi o tom mluvit. Ne teď.
,,Tady odboč, jinak to přejedeš." ukáže mi.
,,Dobře." vyhodím blinkr a odbočuji. Nákupní centrum je to velké.
,,Tak kam jdeme?" zeptá se.
,,První potřebuji nový telefon." řeknu nadšeně. Nákupy mě vždy odreagují. Zavede mě do obchodu, kde si vybírám Iphone 6s.
,,Holka ty nešetříš." zasměje se.
,,To je kreditka mého muže." vysvětlím ji.
,,No tak to si ty nákupy užijeme." zasměje se. Dále jsem se vydali do obchodu, abych nakoupila něco k jídlu. Nabrala jsem zeleninu, ovoce, sýry, salámy, masa, toustové chleby...Prostě plný košík jsem toho měla. Tolik tašek jsem snad nikdy neviděla.
,,Asi to budeme muset zanést do auta." zasměji se.
,,Jo to asi jo." usměje se. Tašky nahážeme do kufru a pokračujeme v nákupech. Další věc kam mám namířeno je drogerie, kupuji si linky, make up, pudr, řasenku, štětečky, stíny, sprchové gely a šampony na vlasy. Taky potřebuji gumičky a vycpávky do drdolů. Z drogerie vycházím s dalšími taškami.
,,Myslím, že mám vše." zasměji se.
,,Jdeme na jídlo, mám hlad." řekne Elis.
,,Jasně."
S jídlem jsme to nějak neřešili, zašli jsme si do KFC a objednali si kýblík. Společnými silami jsme se do toho pustili. Během chvilky už tam nic nebylo.
Sama to nechápu, ale je další kapitola. Co na ni říkáte?
ČTEŠ
Zajatkyně Mafie
Teen FictionJmenuji se Mia Gibson, jsem sedmnáctiletá holka, která nežije až tak úplně v normální rodině. Jsme rodina mafiánů. Mám ještě staršího bratra Elliota, který se samozřejmě zabývá mafií. Mě ale mafie nic neříká, což se nelíbí otcovi. Naše rodina je jed...