73. Kapitola

6.7K 342 23
                                    

,,Prosíím ještě jednu skleničku." mávl jsem na barmana. Kopl jsem do sebe další skleničku whiskey.
,,Petere." otočil jsem se a za mnou stála Bella.
,,Bello." oslovil jsem ji. Lehce se usmála a přisedla si ke mě.
,,Dáš si něco?" zeptal jsem se ji. Jen zavrtěla halvou. Já jen mávl na barmana, který už věděl. Během chvíle u mě přistála další sklenička.
,,Dík." ve vteříně byla ve mě.
,,Proč do sebe hážeš jednu whiskey za druhou?" zeptala se mě.
,,Slavím." obrátil jsem oči v sloup. Je to pravda. Prostě jen slavím, po dlouhé době si můžu něco dát, tak využívám situace.
,,Aha." řekl jsem prostě. ,,Nechceš se jít projít?" zeptala se mě. Čerstvý vzduch by se mi hodil.
,,Jo." kývl jsem na souhlas. A seskočil s barové židle, hlava se mi lehce zatočila, div jsem nespadl. Chytl jsem se rychle židličky.
,,V pořádku?" podívala se na mě starostlivě.
,,V naprostém." přikývl jsem a nejistým krokem šel vedle ní. Vyšli jsme na zahradu, na obloze šel vidět měsíc a hvězdy. Vše bylo nádherné. Najednou mi začal zvonit telefon..Mia.
,,Ahoj lásko." pozdravil jsem ji radostně.
,,Ahoj." poznal jsem, že se něco děje podle tónu, kterým mluvila.
,,Potřebuješ něco?" raději jsem se zeptal.
,,Ty jsi dal mafii Sophii?" zeptala se na rovinu, nečekal jsem, že by ji to mohlo vadit.
,,Ano, myslím, že se k tomu hodí a sama to tak chtěla." uslyšel jsem, jak si povzdechla.
,,Užijeme si brouku." uslyšel jsem Bellu, která mi začala rozepínat kalhoty.
,,Co to bylo?" zeptala se Mia.
,,Je tu hodně lidí, nevím co jsi slyšela." zase ji lžu, já se toho nezbavím.
,,Ty jsi pil, že?"
,,Jo." tentokrát ji nelžu, pozná to na mě. Bella si vzala mého ptáka do pusy a to jsem už nevydržel, líbilo se mi to. S Miou jsme spolu dlouho nic neměli a mě to začínalo chybět. Lehce jsem zavzdychal.
,,Děje se něco?" hned zjišťovala Mia.
,,Ne, všechno je v pořádku." řekl jsem rozechvělým tónem.
,,Dobře." na chvíli se umlčela, potichu jsem vzdychal a doufal jsem, že si ničeho Mia nevšimne, jenže Bella mě začala dokonale sát.
,,Aah Bello." zavzdychal jsem.
,,Jo Bello?" uslyšel jsem Miin naštvaný hlas.

Mia

,,Dobře." chvíli jsem mlčela a přemýšlela, co bych mu ještě řekla, jenže on pořád vzdychal do telefonu. Co když se mu něco stalo? Přece jen je pod vlivem alkoholu, začínala jsem mít strach.
,,Aah Bello." najednou zavzdychal do telefonu, poznala jsem, že je to on. Ten hajzl, jak jen mohl.
,,Jo Bello?" skoro jsem zařvala do telefonu, chtělo se mi bečet, ještěže děti jsou ve škole, ale stejně jim to budu muset říct.
,,Mio, není to tak, jak to vypadá." začal vysvětlovat Peter, ale mezitím stále vzdychal.
,,Běž do hajzlu Petere." zakřičela jsem a vypla hovor. Vší silou jsem bouchla do stolu.
,,Auu." sykla jsem bolestí. Slzy mi začaly téct proudem. Ten hajzl!! Zkurvená mafie! Zkurvený život! Já mu věřila, ale je stejný jako všichni mafiáni, už jsem se mu omrzela, tak hledá další kurvu, kterou může ohnout. Šla jsem k baru a vzala první flašku, která se mi dostala do ruky. Byla to vodka, napila jsem se a cítila jsem trošku úlevu, ale slzy mi stále tekly. Nevěděla jsem, co dělat.

Snad se kapitola líbila. Konečně je tu trocha napětí a trošku se nám to vyhrotilo. Jak myslíte, že t bude dál?
Vaše DennySka. :*

Zajatkyně MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat