Mia
Prohlížím si všechny naše společné fotky. Mohla jsme být tak spokojení i teď, jenomže je pozdě. Podívala jsem se na jednu fotku, o které ani Peter nevěděl. Byl to třetí ultrazvuk. Ultrazvuk našeho třetího miminka, které jsem čekala, ale bohužel jsem potratila. Peterovi jsem to nikdy neřekla a sama jsem se trápila. Změnilo by se něco kdybych mu to řekla? Bylo by vše jiné? Proč musí být vše tak těžké, já ho stále miluji...Ale on má už nový život, do kterého já zasahovat nechci..
Posbírala jsem všechny fotky a uložila je zpět do krabice, utřela jsem si jako vždy slzy a ulehla do postele.
,,Stále tě miluju." zašeptala jsem a podívala se na fotku, která jsem měla položenou na nočním stolku. Byla to naše poslední společná fotka, kterou jsme stihli pořídit. Zakryla jsem se dekou a přitulila se k polštáři, tak jako jsem se dříve tulila k Peterovi, ještě chybí, aby mi někdo hladil vlasy a bylo by vše dokonalé. Utřela jsem si slzy, které mi stále stékaly po tváři, zavřela jsem oči a snažila se usnout.Peter
,,Miláčku, jídlo je hotové." zavolala na mě Bella.
,,Už běžím miláčku." zavolal jsem na ni. Seběhl jsem schody našeho domku v Kalifornii a namířil si to do kuchyně. Bella si ještě dělala čaj. Prošel jsem kolem ní a jako každé ráno ji políbil na krk a pohladil bříško, ve kterém byl můj syn. Původně vše s Bellou byl jen úlet, ale když mi zavolala, že je těhotná, a že jsem jediný s kým může čekat dítě, neváhal jsem ani chvíli a nasedl na letadlo. Letěl jsem za ní do Kalifornie se postarat o ni a o naše dítě. Ze začátku jsme bydleli v bytě, ale potom jsme si nechali postavit malý domeček kousek od pláže.
,,Miluju tě." usmála se na mě a zakousla se do toustu.
,,To já tebe." pousmál jsem se na ni. Pořád tu byl jeden problém, v Belle jsem neustále hledal aspoň kousek Mii, ale nenašel jsem ho. Vzpomínám si, když Mia čekala první dítě, Sophii. Myslel jsem, že s ní zešílím, neustále si stěžovala, že je tlustá, a že žádné dítě nechce. Nakonec jsme byli, ale oba moc šťastní. Nad touto vzpomínkou jsem se musel pousmát.
,,Čemu se směješ?" zeptala se zvědavě Bella.
,,Na něco jsem si vzpomněl." pousmál jsem se na ni a zakousl se do bagety. ,,Vzpomněl jsem si na to, jak jsem byl šťastný." pomyslel jsem si.A to je konec!! Děkuji za obří podporu u tohoto příběhu, velmi mě to těšilo a ještě teď těší. Byli jste naprosto skvělí. Dokázali jsme toho tolik, že to sama nechápu. Jsem Vám za to velmi vděčná, bohužel každý příběh někdy musí skonči.... A tak musela skončit i Zajatkyně, ale nezoufejte. Pro ty co neví, Zajatkyně má něco jako pokračování, které je psané z pohledu Sophie, takže pokud nevíte, rychle se podívejte, třeba mě podpoříte stejně jako jste mě podpořili u Zajatkyně. Jsem ráda, že jsem mohla psát tento příběh, který Vás bavil..
Určitě se podívejte i na poslední "kapitolu" s názvem odkazy, jde naleznete odkaz i na můj nejnovější příběh.
Vaše DennySka :*
ČTEŠ
Zajatkyně Mafie
Teen FictionJmenuji se Mia Gibson, jsem sedmnáctiletá holka, která nežije až tak úplně v normální rodině. Jsme rodina mafiánů. Mám ještě staršího bratra Elliota, který se samozřejmě zabývá mafií. Mě ale mafie nic neříká, což se nelíbí otcovi. Naše rodina je jed...