71. Kapitola

5.7K 333 11
                                    

Najednou se na pódiu objevila Bella a všichni ji věnovali pozornost.
,,Nerada ruším od debat a zábavy, ale je na řadě předávání mafiánských cen." promluvila trošku nejistě do mikrofonu. Všichni jsme se rozešli k židlím, které byli nachystané před pódiem. Našel jsem svou židli, která byla v první řadě. Bella neustále stála na pódiu, takže jsem pochopil, kdo nás bude dnes bavit.
,,Dámy a pánové." promluvila už profesionálně. Udělala dobře, mafiáni nesnáší amatéry. ,,Jsem ráda, že jsme se zde sešli v tak velkém počtu." usmívala se obřím úsměvem a většina chlapů v sále slintala po jejím výstřihu.
,,Budeme zde dnes předávat ceny za Nejlepší obchody, Nejmilejší šéf, Nejlepší mafián, Nejvíc vražd, je to tak, ale vraždy sem patří." povzdechla si a my jsme se všichni zasmáli. ,,A poslední cena je za Největší vývoz do zahraničí." dokončila svůj proslov a na chvíli se umlčela. Sálem začala proudit na chvíli vášnivá debata.
,,Tak pánové a jdeme na to." mrkla na mě a já se cítil dost trapně. Doufám, že si nikdo nevšiml, že to bylo na mě. Je mi to dost nepříjemné, mám doma ženu a děti a na toto už zvyklí nejsem.
,,Nechci to nějak prodlužovat, jelikož jsem se dozvěděla, že mafiáni nemají rádi moc kecy." celý sál propukl v hlasitý smích.
,,No tak jdeme na to." zasmála se a vzala si obálku, kterou ji někdo podal.
,,Cenu za Nejvíce vražd získává..." rozhlédla se do publika. ,,James Conell." pousmála se. Se židle si stoupl jeden s mladíků, no přiznávám, byl o něco mladší než já." přes obličej mu šla velká jizva a jedno oko kvůli té jizvě měl i zavřené. Působil dost strašidelně, takže ta cena se k němu dokonale hodí. Bella mu podala mikrofon.
,,Popravdě.." promluvil celkem chraptivým hlase. ,,Tato cena mě nějak nepřekvapuje a podle vašich výrazů vás taky ne. Zabil jsem spoustu lidí a nestydím se za to. A přiznávám, že jich ještě dost zabiji." zazubil se do publika a vrátil Belle mikrofon. Všichni se tvářili dost šokovaně. Nikdo z nás nečekal takový proslov.
,,Cenu za Největší vývoz do zahraničí získává.." na chvíli se zarazila. ,,Získává zase James Conell." tak toto nikdo nečekal.
,,No, toto jste nečekali." zasmál se do mikrofonu a tím ukončil proslov. Zajímavý chlap.
,,Cenu za Nejmilejšího šéfa získává Marco Faus." postavil se starší muž s velmi milým úsměvem.
,,Moc děkuji za tuto cenu, na staré kolena si toho moc vážím." řekl takovým staříkovským milým hláskem. Do někoho takového bych neřekl, že je mafián.
,,Cenu za Nejlepší obchody získává.." nahodila nechápavý výraz než vyslovila o jméno. ,,Získává Big Daddy." už chápu ten nechápavý výraz. Spousta mafiánů si dává různé jména a přezdívky. Postavil se černoch, jediný černoch v sále. Zářivě bílým úsměv upoutal svou pozornost, jeho úsměv byl hrozně výrazný.
,,Díky, díky." řekl takovým pohodovým hlasem, jak kdyby si dal lajnu koksu. ,,Jsem za to moc rád." usmál se. Jde vidět, že tady se na proslovy moc nepotrpí.
,,A teď hlavní cena večera." zasmála se zářivě Bella. ,,Je tu cena za Nejlepšího mafiána."

Dostane Peter tu cenu a nebo ne? Líbila se vám kapitola?

Zajatkyně MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat