14. Kapitola

12.9K 564 3
                                    

Dnes vydávám další kapitolu, která měla vyjít v pátek, jelikož v pátek mám, ale velmi nabitý program, jelikož jedu na den otevřených dveří a ještě ke všemu pojedu hned poté k babičce, které budu pomáhat s přípravou na hody. A u babičky budu i spát, ale bohužel nemá internet takže bych tuto kapitolu nevydala. Tak ji vydávám dnes. Snad se Vám tato kapitola bude líbit.
_____________________________
Když jsem otevřela oči, ležela jsem ve své posteli. Cítila jsem jak mě bolí každá část těla, můj rozkrok křičel o pomoc. Břicho mě strašně moc bolelo, nemohla jsem se ani pohnout.
,,Konečně jsi vzhůru." uslyšela jsem hlas vedle sebe. Neodpovídala jsem, věděla jsem, že to mluví Peter, ale nic jsem neříkala jen jsem mlčela.
,,Beruško, moc se ti omlouvám." začal mluvit.
,,Neomlouvej se, nemůžeš za to." řekla jsem naprosto potichu.
,,Ale ano můžu, kdybych dojel dřív, byl tu pořád s tebou.. Nic takového by se nestalo." začal si vyčítat.
,,To nic, stalo by se to tak či tak." snažila jsem se být silná.
,,Bolí to?" zeptal se. Jen jsem přikývla a do očí se mi začali hrnout slzy.
,,Neplač."přisunul se ke mě a vzal si mě do náruče. Nyní jsem se cítila v bezpečí. Pevně jsem se ho chytla.
,,Mám tě ráda." vypadlo ze mě z ničeho nic. Nevěděla jsem jak se to stalo, ale řekla jsem to.
,,Co jsi to řekla?" zeptal se překvapeně.
,,Že tě mám ráda." zašeptala jsem.
,,Já tebe taky." vlepil mi pusu do vlasů. ,,Už ti nikdo neublíží, slibuji." řekl s takovou sílou, že jsem mu to naprosto věřila. Věřím, že když budu s ním nikdo mi neublíží.
,,Půjdu se osprchovat." oznámila jsem mu.
,,Dobře." pustil mě z objetí. Posunula jsem se z postele a stoupla si na nohy, v tu chvíli se mi, ale podlomily a já spadla na zem.
,,Lásko" uslyšela jsem Peterův starostlivý hlas.
,,Jsem v pořádku." snažila jsem se ho uklidnit.
,,Zvládneš to." zeptal se.
,,Joo" řekla jsem a pomalu si stoupla a posadila se na postel.
,,Nechceš nějak pomoct?" nabídl se.
,,Nene" hned jsem zamítla jeho pomoc. Pomalu jsem si stoupla na nohy, super nespadla jsem, udělala jsem krok a bum. Skončila jsem zase na zemi.
,,Možná by se pomoc hodila." přiznala jsem nakonec. Peter dobrovolně vstal z postele a chytl mě do náruče, donesl mě do koupelny a posadil mě na umyvadlo.
,,Co to děláš?" zasmála jsem se.
,,Pomáhám ti." mrkl na mě. Sundal mi šaty, které jsem měla na sobě. Zaraženě jsem se na něj dívala. Prohlédl si mě a vždy když pohledem narazil na modřinu, zhrozil se.
,,Zlato neboj nemám s tebou žádná plán, jen mi dovol něco udělat." věřila jsem mu, a tak jsem přikývla. Začal mě líbat na každé modřině, bylo to tak příjemné. Nohama jsem ho objala kolem pasu a přitáhla si ho k sobě. Co to dělám? Jedna část mě říkala, že ho chci a druhá, že teď ne. Jeho rty přisál na ty mě, málem bych zapomněla, na to jak skvěle líbá.
,,Co to děláš?" zašeptal mi do rtů.
,,Já nevím." zachichotala jsem se mu do rtů. Jen se usmál a rukou sjel na můj zadek.
,,Máš skvělý zadeček." zašeptal.
,,Chci to." vypadlo ze mě.
,,Ty to chceš." zeptal se zaraženě a přestal mě líbat. Přikývla jsem.
,,Řekni to."
,,Chci to, teď a tady." zasmála jsem se a zkousla si ret.
,,Jsi si vážně jistá, že to chceš? Teď v takovém stavu?" zase se zeptal.
,,Ano, chci to teď a tady, v takovém stavu." zasmála jsem se.
,,Dobře." projel mě pohledem, kterému by podlehla každá. Rozepnul mi podprsenku a zahleděl se na mé prsa. V tu chvíli jsem myslela, že se propadnu. Jsem tak strašně stydlivá.
,,Jsi nádherná." usmál se na mě. A přisál se na jednu bradavku, zavzdychala jsem blahem, bylo to tak příjemné. Po chvíli se přisál i na druhou bradavku.
,,Ó můj bože." zašeptala jsem.
,,To je teprve začátek." zasmál se. Trochu mě nadzvedl a stáhl mi kalhotky, teď teprve jsem se cítila trapně.
,,Božee" usmál se Peter. ,,Ničeho se neboj a nech vše na mě." řekl a já jen přikývla. Klenul si na zem, hlavou byl přímo u mého rozkroku. Pomalu přejel jazykem po mé pičce a já myslela, že rozteču.
,,Jsi tak vlhká." zašeptal do mého rozkroku. Začal mě líbat na vnitřní straně stehen, bylo to tak příjemné a já vlhla čím dál víc, přála jsem s, aby nikdy nepřestal. Najednou se pusou přesunul na mou bohyni. Zavzdychala jsem blahem. Nohy jsem obmotala kolem jeho hlavy a užívala si každý dotyk jeho jazyku, bylo to tak skvělé. Najednou přestal a zvedl se. Zamračila jsem se na něj, co to dělá?
,,Chci si tě vzít." mrkl na mě a já věděla o co se jedná. Sundal si kalhoty i z boxerkama a já uviděla toho jeho obra. To se do mě nemůže vlézt, trochu jsem se lekla.
,,Ničeho se neboj." uklidnil mě, zase jsem jen přikývla. Opatrně do mě vnikl. Sykla jsem trochu bolestí.
,,Všechno v pořádku." zeptal se starostlivě.
,,Joo" zašeptala jsem. Chvíli ho ve mě nechal, abych si zvykla. A pak se začal pohybovat pomalu tam a zpátky. Bylo to naprosto skvělé.
,,Jsi tak úzká." zašeptal blahem. Pomalu začal zrychlovat a celou koupelnu naplňovalo naše vzdychání. Pevně jsem se chytla umyvadla. Cítila jsem, že se blížím orgasmu. Zrychloval čím dál víc.
,,Udělej se pro mě lásko." skoro až zakřičel. V tu chvíli jsem tomu propadla, prohnula jsem se v zádech a z jeho jménem v ústech jsem propadla orgasmu. Bylo to něco skvělého. Peter ještě párkrát tvrdě přirazil a udělal se taky.
,,Byla jsi skvělá." zašeptal a lehce mě políbil na rty. Pomalu ho ze mě vytáhl. Panebože, já jsem teď šukala s Peter a ještě ke všemu na umyvadlu. Bylo to skvělé, nic lepšího jsem nezažila.

Co na to říkáte? Čekali jste to? Myslíte, že to mezi nimi tak vydrží i na dále?
Snad se Vám tato kapitola líbila, myslím, že to je zase po dlouhé době něco jiného v tomto příběhu, trocha takové romantiky. Klidně napište svůj názor, budu ráda.
K této kapitole jsem přidala i písničku, na kterou jsem narazila a myslím, že se k tomuto příběhu hodí.





Zajatkyně MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat