,,Zvládneš to s ní sám?" zeptala jsem se ho.
,,Jasně že to zvládnu." zasmál se. ,,Budeš ve stejném domě jako já, jen v jiné místnosti, nemáš se čeho bát." uklidňoval mě.
,,Dobře." přikývla jsem trochu nejistě.
,,Klídek zlato." políbil mě na spánek.
,,Dobrá, dobrá." zasmála jsem se. Popadla jsem ručník a flašku s vodou.
,,Dávej na tatínka pozor." políbila jsem Sophinku a opustila dětský pokojík. Nebyla jsem si jistá, že je dobrý nápad je tam samotné nechávat. Jenže Peter je její tatínek... Má pravdu musím být v klidu a nápad to byl vlastně můj. Sešla jsem do posilovny, rozhodla jsem se, že musím shodit ty kila a spravit si postavu. Pořádně jsem se protáhla a rozhodla jsem, že začnu na běžícím páse. Stoupla jsem se na něj a pomalu zrychlovala tempo. Naštěstí jsem z kondičky nějak extra nevypadla, takže všechno půjde možná rychleji než jsem myslela.
Po půl hodinovém běhu jsem si dala pár sklapovaček a dřepů. Následně jsem si vzala činky a trošku si zaposilovala. Než jsem se nadála venku už byla tma a já byla totálně zpocená. Vyběhla jsem schody a namířila si to do koupelny. Sundala jsem se sebe to zpocená oblečení a vlezla si do sprchy. Pořádně se umyla, vlasy jsem si umyla taky. Osušila jsem se. Natáhla jsem si spodní prádlo, legíny a tílko. Vlasy jsem si zamotala do ručníku a šla za těma ďáblíkama. Otevřela jsem dveře a hned je spatřila. Peter ležel na dece a spal a na hrudi mu spokojeně oddechovala Sophinka. Vytáhla jsem telefon a vyfotila si je. Opatrně jsem z jeho hrudníku vzala Sophinku a položila ji do postýlky.
,,Zajímalo by mě, kdo komu dal víc zabrat." zašeptala jsem. Přikryla jsem ji dečkou.
,,Petere." zašeptala jsem mu do ouška.
,,Hmmm." zachraptěl.
,,Pššt." utišila jsem ho a donutila ho vstát. Zavřela jsem za námi dveře od pokojíku.
,,Zlato." políbil mě. Jeho polibek byl tak moc vášnivý. Zavzdychala jsem mu lehce do rtů. Nadzvedl mě a já mu omotala nohy kolem pasu. Pevně mě chytl za zadeček a už si mě nesl do ložnice. Položil mě na postel a stáhl mi rychle legíny. Triko mi přetáhl zuřivě přes hlavu a během chvilky jsem před ním ležela jen ve spodním prádle.
,,Jsi tak krásná." olízl si spodní ret. Chytla jsem lem jeho trika a přetáhla mu ho přes hlavu.
,,Taky nejsi k zahození." zkousla jsem si ret, když jsem po dlouhé době uviděla jeho skvělou postavu. Naklonil se ke mě a políbil mě, během chvilky se polibek prohloubil ve vášnivou bitvu jazyků. Lehce mi stiskl pravé prso, bylo to příjemné.
,,Hmmm." zavzdychala jsem slastně.
Rozepl mi podprsenku a prohlédl si mé prsa.
,,Jsou větší." oči se mu rozzářili a už se věnoval jim. Nejprve je laskal v rukách a hrál si s bradavkami, dokud se neztopořily. Pak lehce jednu bradavku zkousl. Blaženě jsem zavzdychla, bylo to tak skvělé. Začal jít sát, jenže si neuvědomil jednu věc...
,,Mléko." zasmál se. Lehce jsem se začervenala.
,,Jako není to špatné." mrkl na mě.
,,Nech tam něco pro Sophinku." zasmála jsem se. Jen přikývl a zase se věnoval mým prsům, tak moc mě vzrušoval. Cítila jsem, jak moc jsem vlhká. A najednou nás přerušil pláč, který se ozýval z chůvičky.
,,Budete muset počkat, někomu se stýská po mých prsách." vyplázla jsem na něj jazyk.
,,Neee." zaskučel a nedobrovolně ze mě slezl. Oblékla jsem si župánek a namířila si to za Sophinkou.
,,Už jsem tady." zasmála jsem se a rozsvítila lampičku. Vzala jsem ji do náruče a rozvázala župánek. Během chvilky žmoulala a sála mou bradavku.
,,To je nefér." zakňučel Peter, který se objevil ve dveřích. Jeho chlouba mu stála pěkně, musela jsem lehce zalapat po dechu. Vyplázla jsem na něj jazyk. Během chvilky si Sophinka brkla a pořádně si ublinkla až to lehce káplo na podlahu.
,,To je nechutné." zaškňouřil se Peter.
,,Citlivko." zakroutila jsem očima a utřela to z podlahy.
,,Tomu by jsi nevěřila, co mi nechala dneska v plence." pokračoval, musela jsem se uchechtnout. ,,Myslel jsem, že se pozvracím, bylo to hrozně nechutné."
,,Ty víš o čem se bavit před sexem." zasmála jsem se.,,Kde jsme to skončili?" zeptala jsem se, když jsme se vrátili do ložnice. Sundal mi župánek a položil mě opatrně na postel.
,,Tady." sehnul se k mým bradavkám a pokračoval. Připadala jsem si jako v nebi. Stáhl mi kalhotky a přemístil se polibky až k mé bohyni. Líbal mě kolem vchodu.
,,Jsi tak vlhká." řekl spokojeně. Opatrně do mě vnikl jedním a následně druhým prstem.
,,Aaaah." zavzdychala jsem. Ty jeho dlouhé prsty, jsou tak moc hbité. Najednou mě něco příjemně zachladilo, jeho skvělý jazýček, se kterým mě umí skvěle uspokojit. Dech se mi začal zrychlovat a já věděla, že se brzo dostaví orgasmus. Už jsem se začala prohýbat v zádech a myslela, že se udělám, jenže on přestal. Vražedně jsem se na něj podívala. Jen se uchechtl. Stál si tepláky a boxerky a tvrdě ho do mě vrazil.
,,Božeee." skoro jsem zakřičela. Nikdo nešuká tak skvěle jako on, jen on mě dokáže uspokojit. Pohyboval se ve mě tak moc rychle a hrozně tvrdě přirážel. Myslela jsem, že umřu. Bylo to tak skvělé. Prohnula jsem se v zádech a blaženě zavzdychala. Zavřela jsem oči a cítila ten nejskvělejší orgasmus. Během chvíle se udělal i Peter. Cítila jsem, jak se udělal, jelikož mě jeho tekutina zahřála zvnitř mé bohyně.
,,Aaah Petere." zašeptala jsem mu do ouška.Po dlouhé době trošku erotická kapitola. Snad se Vám líbila.
ČTEŠ
Zajatkyně Mafie
Teen FictionJmenuji se Mia Gibson, jsem sedmnáctiletá holka, která nežije až tak úplně v normální rodině. Jsme rodina mafiánů. Mám ještě staršího bratra Elliota, který se samozřejmě zabývá mafií. Mě ale mafie nic neříká, což se nelíbí otcovi. Naše rodina je jed...