Kahve ;)

18.9K 515 36
                                    

        "Yandımmmmm !"gerçekten de yandım ya Allahım yanıyodum ellerim bir an üzerime bana yapışan kot gömleğime gitmişti.Daha ben sipariş vermemiştim ama bana çoktan kahve gelmişti bir den bir erkek sesi

      "Hanfendi çok özür dilerim.İstiyerek veya bilerek olmadı dedi " Sinirim iki katına çıkmıştı Ada'ma bak ya hem üstüme kahveyi döküyor hem de İstiyerek olmadı diyor bir de istiyerek olsaydı demek için karşımda duran Ada'ma baktım lanet olsun kahve rengi gözleri sıcak tebessümü o kadar çok samimiydi ki bir an ne diyeceğimi bilemedim bana uzatan peçeteyi almak için elimi uzatdım kol kasları dikkatimi çekmişti peçeteyi alarak yutkunmuştum allahım o gördüklerim karın kasımıydı bir erkeğe bu kadar mı çok yakışır kas resmen veya gömlekten kop gel günahlarından diye bağırıyordu.

    Bu kaslar gerçekten bir garsona fazlaydı bile Bir an kendime gelip elindeki peçeteye alıp üstümü sildim. "Dikkat et senin gibi sakar garsonu Nasıl işe aldılar çok merak ediyorum "dedim. Adını bilmediğim Ada'm ise " lütfen kusura bakmayın ben size özür anlamında size bir şey ısmarlamak istiyorum " bana karın kaslarından bir parça getire bilirmisin demiyecektim tabikide  kendine gel Melis ne oluyorsun bir an sılkılendim bana en büyük iyilik üstüme başka bişe dökmemen dedım ve tekrar özür dileyip uzaklaşmıştı.

  Kardelen bana  hala gülüyordu ve çok tuaf ki o bu kazaya sadece gülerek cevap vermişti normalde Kardelen bu Cafe yi başımıza yıkar ve ben kendi derdimi unutup onu sakinleştirmeye çalışırdım. Ama o sadece gülüyordu.

     Kardelen   akşam bara gelmem için ısrar etmeye başlamıştı bile saate baktığımda geç olduğunu ve  bu gün yeterince macera yaşadığımı hatırlayıp eve gitme karırı almıştım

     Yol boyunca  kardelen "lütfen bara gidelim " lütfen " lütfen " bak "Berk'te gelicek " Melis lütfen ya " ben de "tamam "deyip kurtulmuştum ağzından araba kullanmak gerçekten beni çok yoruyordu.
   
   Arabada bir sessizlik oluşmuştu kardelene dönüp "neden bana Berk'ten söz etmedin " dedim kardelen ise " biz daha iki aydır çıkıyoruz henüz her sey yeni ilk defa senle tanıştırdım berki " dedi asıl sorum "neden bana emrivaki yaptın?"
     Tek bir cvp bekliyordum "Melis senin hayatın da uzun zamandır birileri yok yanı biraz çekindim benimle gelmezsin diye o yüzden de söylemedim " demişti ben daha cevap vermeden "Melis ben burda insem iyi olcak akşama görüşüyoru bak bekliyorum dedi "tamam görüşürüz "deyip kardelen  arabadan inmişti.
      Yola çıkarken ve düşüncelerim başlamıştı yine evet haklıydı 6 senedir yalnızdım ve hayatındaysa memnundum belkide aşka vaktim olmadığı için hiç aklıma gelmiyordu? Mutlumuydum?evet ama nereye kadar yalnızlık of allahım ben aşık olmak istiyordum bağırmaya kıyamayacağım gözlerinin içinde baktığımda bana olan aşkını gören bir Ada'm istiyordum...
    
    Eve gelmiştim  güzelleşmeye saclarımı iki yandan örüp geri kalan saclarımı enseme değmeyecek şekilde topuz yapmıştım uzun küpeleri ı takip kırmızı rujumu ve göz kalemimi sürüp görsel Güzelligimi tamamladım üzerine mavi önü taşlı mini elbisemi geçirmiştim (multimedya da ) ve altıdada stelettoları geçirdikten sonra elime sadece telefonumun ve araba anahtarımın sığdıgı küçük bir çanta aldım ve  hazırdım..

      Kardelenin tarif ettiği bara gitmek için yola koyuldum kısa sürede barın kapısındaydım araba anattarımı vale ye verip içeri ilerledim hala Kardelenler gelmemişti alkolsüz içki alıp boş bir masaya geçtim ve çantamdan telefonu çıkartıp kardelene mesaj atdım "ben geldim" kardelenden hala bir cevap yoktu bende etrafa bakmaya karar verdim.

     "Merhaba " gelen sesi döndüm

Bir dölüm daha yayınlamak istedim arkadaşlar sizde gelen kim ? Yoksa barda yalnız takılan her hangi bir çocuk mu ?

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin