Ne Senle Ne Sensiz !!

2.9K 130 9
                                    

   

    Allahım ne yaptım ben abim öldürecek beni. Yerde yatak Melis yengemi kucaklayıp koltuğa yatırdım.Allahım ben ne diye kızın ensesine vurdum ben bittim öldüm abim beni öldürecek. Diri diri beni gömecek.Melis yenge diyerek yanaklarına vurmaya başladım allahım lütfen uyansın abim öğrenirse beni gebertir.lütfen lütfen .Kendimi sakinleştirip telefonu elime alıp abimi aradım.

-Alo abi Melis yenge eve geldi de

-Ne oldu lan konuşsana.

-Abi melis yenge eve geldi şuanda baygın yatıyor.

-Ne oldu lan biye baygın aq kapat geliyorum zaten yakınım oraya.deyip telefonu kapattı.

(multimedyada Sinan arkadaşlar resmi ben kendim çektim inanın sinanın bir özelliği var yaz kış sürekli kısa kol giyiyor adam üşümüyor valla :) )

(multimedyada Sinan arkadaşlar resmi ben kendim çektim inanın sinanın bir özelliği var yaz kış sürekli kısa kol giyiyor adam üşümüyor valla :) )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Tekrar Melis yengenin yanına gidip onu ayıltmak için elimden geleni yaptım.Lütfen uyan yoksa Mehmet abim beni sonsuz uyutacak melis yenge.Salonun çekmecelerini açıp kolonya aramaya başladım. Abim gelene kadar Melis yengeyi kendime getirmem lazım dı. Çok geçmeden abim kapıyı açıp içeri girmişti.

-Hayatım... Neyi var ?

-Şey abi..

-Ne oldu lan konuşsana aq ne oldu.

-Abi eve öyle girince ben bir an boş bulunup ensesine vurdum.

-Neeee lan sen nasıl vurursun değip üzerime yürüdü. Haklıydı şuanda beni kesse sesimi çıkartamazdım.

-Abi özür dilerim.

-Kes lan ben sana evde bekle dedim aq kızın kafasına vur bayılt demedim. Aq

-Abi eve giri..

-Kes lan sesini siktirme bana ebeni şimdi değip yengemi kucakladı.

-Abi yardım edeyim.

-Bırak lan ne yardı mı? Siktir git adamlara söyle dağ evine geçsinler. Seninle sonra görüşeçez deyip yengemi yukarı çıkarttı.

-Şimdi siktir ol git. kafamı olumlu anlamda sallayıp evden çıktım.





Mehmet'ten


Melisi kucaklayıp odasına çıkartıp yatağına yatırdım.Ah bu sinanın dengesizliği ulan Melisi evde tut eve gelirse diyorum bizim yavşak kızı bayıltıyor.Melisin dolabını açıp bir kaç parça eşyalar alıp arabaya indirdim.Bana kırgındı o yüzden biraz uzaklaşmamış lazım dı buradan eve girip Melisi kucakladığım gibi arabaya bindirdim.

Ben de arabada yerimi aldıktan sonra yola çıktım. Melisin kafasına nasıl vurduysa melis hala kendine gelememişti. Evde yiyecek bir şey olmadığı için yol üstündeki bir marketten ihtiyacımız olan her şeyi alıp araba bindim. Melisin yanına oturup onu kendisine getirmeye çalıştım. Ama maalesef kendine gelmiyordu. Arabayı binip dağ evinin yolunu tuttum.

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin