-Lan bize müsaade geç oldu yarın kardelenin işleri varmış.-Tamam oğlum bizde kalkıyoruz zaten geç oldu. Melisin kulağına eğilip.
-Kalkalım mı?
-Evet iyi olur .deyip hazırlanmaya başladı bende kızların masasının hesabı alıp kasayı doğru ilerledim.
-Lan dur bizde gelelim nedir bu para verme hesabı?
-Ne alakası var birader ben veririm. Sorun değil deyip hesabı kapatıp kızların yanına ilerledik. Melisi önüme alarak ellerimi karnına dolayarak onu çıkışa sürekledim.
-Mehmet oğlum yavaş ya nedir bu aceleniz. Berkin sorusu yüzerine aramı dönüp melisin elini tuttum.
-Ne acelesi oğlum ya kalabalık ortam bir an önce çıktık işde.
-Tamam neyse haydi görüşüz .deyip tokalaştık kızlarda sıkı bir sarılma faslından sonra melis arabaya bindi.Bende arabanın kapısını açıp Berk seslendim.
-Lan oğlum değil sana kızımı vermek var ya sana günahımı vermem ben deyip Berin cevabını bekledim.
-Vermezsen verme oğlum zorla alacam kızını.deyip kahkaha atarak arabalara bindik. Kafamı çevirip Melise baktım. Başı dertdeymiş gibi bakıyordu bana elimi tutup bir öpücük kondurdum. Zar zor tebessüm ediyordu. Seri bir şekilde yola çıktık. Sessizliği yine üzerindeydi.
-Berk Benim kızımı oğluyla evlendirecekmiş? Melisin birden öksürmeye başlaması dikkatimden kaçmamıştı ah güzelim ah hala ne saklıyorsun ki.
-Hatun iyimisin.deyip ona baktım. Kapının yanında duran su şişesini alp ona uzattım. Hiç düşünmeden elimdeki su şişesini açıp bir kaç yudum aldı.
-İyimisin hayatım?deyip ona baktım.
-İyiyim bir şeyim yok nerden çıktı bu.
-Hayatım bütün gece Berk beynimi sikti bebek de bebek diye. En sonunda dedi belki kızın olurda oğluma alırım diye.
-Ya.
-Bende dedim kızım olsada sana vermem diye.tebessüm ederek Melise baktım.Zorlan oda tebessüm ediyordu.Yan cama kafasını çevirip dışarıyı izlemeye başladı. Bu akşam bana bunu söylemesi gerekiyor.Yarın kontrolü vardı ve bende onunla gitmem lazım dı. Elini tutup bana bakmasını sağladım direk kafasını bana çevirdi.
-Tabi ben ona zamanı olduğunu söyledim.Hayatım sırf ona kız vermek için hemen çocuk yapmam yani.
-Zamanı mı olduğunu söyledin.
-Evet sen bana öyle demiştin ya.deyip ona baktım.Tebessüm edip
-Evet var zamanı.
-Olursa da çok mutlu edersin beni hayatım deyip eline kocaman öpücük kondurdum.
-Kısmet. Melis kısa cevaplara başlamıştı.Normal de melis olsa şuanda çoktan aforoz etmişti beni. Ne çocuğu zaman var hazır değilim diye. Kesin hamileydi ve bana ne zaman söyleyecekti çok merak ediyordum.Melisin evinin önüne geldiğimizde arabayı park ettim.
-Sen geliyor musun?.
-Neden gelmiğim mı hayatım?
-Yok canım gel Tabikide.deyip arabadan indi. Normalde olsa yüzde yüz onu bırakıp eve dönmüştüm ama sabah onu kaçıra bilirim o yüzden bu akşam ona söylemeyi tercih ediyordum. Yada sabah mecbur bana söyleyecekti çünkü sabah onu işe bırakacaktım.İllaki bana söyleyecekti. Hızlı bir şekilde eve çıkıp Melisin odasına çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
RomanceSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.