Selam arkadaşlar cifte kumrulardan çok güzel bir hikaye okumaya hazırmısınız.İnanın bende çok eylenerek yazdım bu bölümü bu aradada paylaşacağım resimler her zaman ki olduğu gibi gerçek Melis ve Mehemtin kişisel resimleri :D Sizler için çaldım bu aradada aramızda kalsın Mehemt Melisi sizden kıskanmaya başladı o yüzden elinizi çabuk tutup hikayeyi okumaya başlayın bölüm sonu yorumlarını ve begenılerını unutmayalım. Hepinizin şimdidenİyi okumalar ;) ;)
Mutluğum esas olarak ne demek olduğunu kimse bilemezdi aslında , ama herkes bir isim bulmak isterdi. Kimisi aşk derdi mutluluğa kimisi aile ,kimisi aitlik, kimisi güvenmek ,kimisi de sadece bir çikolataya mutluluğu sığdırırdı.
Benim için mutluluk Mehmet demekti. Mehmet , şimdiye kadar acı da verse ,sonunda mutlu hissetmemi sağlıyordu ama hiç bir zaman da bana zarar gelmesin diye benden daha çok çabalıyordu.
Ve bu mutluluğu hayatım boyunca tek kişi sağlamıştı bana oda şuanda kollarının arasında uyandığım adamdı. Onunla ağlamıştım, onunla gülmüştüm ,onunla acılarımın üstesinden gelmiştim .Canım yansa da ona koşmuştum her zaman. Ve şimdide bu mutluluk kavramının esas anlamını çözüyordum.
Ben artık Melissa Baştan olmuştum hala sadece bir gece de evim soyadım değişmişti.Mutlumuydum hemde çok orada mağazada beni yalnız bıraktığın da ondan ayrılmaya karar vermiştim beni zor durumda bırakıp işi tercih ettiği için ondan ayrılacaktım ama anladığım kadarıyla hepsi benim arkamdan plan yapıp beni tongaya düşürmüşlerdi.
-Benim karım benden habersiz ne düşünüyor bakalım.
Mehmet boynuma uzun bir öpücük kondururken tebessüm ederek gözlerimi kapattım. Onun sürekli bana dokunması hoşuma gidiyordu helede aşık olduğum adam dokunuyorsa içim eriyordu.
-Sadece olanları algılamaya çalışıyorum.deyip tebessüm ederken Mehmet gayet de bu halinden hoşnut olmuş gibi gözlerini kapatıp tebessüm ederken burnuma bir öpücük kondurup beni kendine bastırdığın da vücudundaki sıcaklık beni yakıyordu.
-Seni seviyorum Melis Başkan .
-Bende seni seviyorum Mehmet Başkan
Yüzümdeki tebessüm ile yatakdan doğrulup etrafa baktım. Artık bu evde yaşayacaktık ve en önemlisi de yabancı olduğum bu evde iki nefes alınıyor olacaktı. Ben etrafı göz atarken Mehmet yataktan kalkıp duvarda duran küçük bir tuşa dokunduğunda odanın tavanı sürgülü panjur gibi açıldı.
Hayretlerle ağzım açık kalırken bu halime Mehmet sırıtıp yatağa oturarak beni kendisine çekip sırtı üstü yatırdığında aydınlık gökyüzünü göre biliyordum. Bu gerçekten de muhteşem ötesiydi kaldığım evde odamı bu şekilde özel olarak yaptırsam da şimdiki Mehmet'le yaşlanacağım odam bile otomatik sistemliydi.
-Birazcık senden birazcık da benden olsun dedim.
Kafamı olumlu sallayıp Mehmetin boynuna sarıldım. Gerçekten de bu harikaydı muhteşem ötesiydi .
-Seni seviyorum ,seni seviyorum sen harika bir adamsın deyip dudaklarına sert bir öpücük kondurdum.
-Hey dur bakalım bu daha hiç bir şey diğer odalara da bırak deyip piç sırıtışı atarken bende üzerinden kalkıp odadaki terlikleri ayaklarıma geçirip Mehmetin gömleğini üzerime geçirdiğimde Mehmet genel olarak bir kahkaha atmasıyla neye güldüğüne anlam veremesemde kumaş pantolonunu giymesini beklerken Mehmet kahakah ata ata kumaş pantolonunu giyindin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
RomanceSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.