Melis'den
Arabamı uygun yere park edip hızlı bir şekilde kliniğe giriş yaptım. Asansör beklemeye koyuldum güne sinirli bir yerde başlamak gerçekten de anlamlıydı sonunda asansör gelmişti.7 cı kata basıp elime telefonuma gelen mesaja bakmak için telefona bakıyordum. Arkama bakmadan asansöre ilerledim arkamda ki bir ses ''Bu gün gerçekten de çok şanlıyım '' arkamdaki sese doğru döndüm.
Allah'ım gene o sinirli bir şekilde ''ya sen !gerçek tende çok oluyorsun ''
''Melis biraz sakin olup beni dinlermisin? '' deyip eliyle asansörün stop tuşuna bastı ve asansör birden bire 6cı katın ve 7 cı katın arasında durdu.
''Beni dinlemeden ikimizde bu asansörden inmiyoruz küçük hanım ''
Mehmet son derecede çok sinirli ve çok sert görünüyordu ve de çok seksiydi onun kaslarının gerildiğini tişörtünden göre biliyordum ''dinlemek istemiyorum, çekil '' deyip onu itekledim fakat çok güçlüydü. Lanet olsun!!! gözleri gözlerimin içine bakıyor ve bana doğru geliyordu bense geri aldım atıyordum sırtım asansörün aynasına birleşmişti Mehmet'le ayna arasında sıkışmıştım resmen ben hemen kafamı yere eğdim.
Mehmet 'den
Şuanda Melis kollarımda gibiydi resmen ayna ve benim aramdaydı . Allah'ım onun kokusu ciğerlerime doluyordu çok güzel kokuyordu çok masum du ve çok güzeldi onu bur da öpe bilirdim o dudakları incecikti beni kendine çekiyordu saf masum bir güzelliği vardı Allah'ım bana bakan gözleri bir anda yere bakıyordu ellerimle çenesini tutup yüzüme kaldırdım. Nefesi kesiliyordu sanki hızlı hızlı nefes alıyordu meleğim
''Ben seni günü birlik bir kız olduğunu veya eylenecek bir kız düşünmüyorum tam tersine seni tanımak istiyorum Melis sana zarar verecek bir insan değilim istesem de sana zarar veremem tamam başta çok kötü tanıştık ben senin üstüne kahve döktüm sonrada barda karşılaşmamız kendimi affettirmek istedim ve o akşam tam tersi her şeyi maf etdim yani yanlış anladın yanlış konuştum özür dilerim '' dedim sana de yüzüme bakıyordu.
Allah'ım gerçekten çok masumdu ve gerçekten de ellerim onun yüzündeydi onun sıcaklığını onun pürüzsüz tenini hissediyordum ''Melis sen izin verirsen ben seni tanımak istiyorum'' gözlerimin içine bakıyordu hiç bir tepki vermiyordu gözleri gözlerimdeydi. Bir den kendine gelip ''Benim gitmem'' dedi. Ve kollarımın arasından çıkıp stop tuşuna bastı. Ve asansör kapısı açıldı gidiyordu bana bir şey demeden gidiyordu. Asansör kapısı kapandı ve ben sadece arkasından baka kalmıştım boncuk gözleri aklıma geldi ve onu istiyordum! evet o bana ait o mükemmel kalbi bana ait olmalıydı.
Ve ben onu kaybetmek yerine onu kazanmam lazım dı.
Merhaba arkadaşlar uzun bir ara oldu yazamadım kusura bakmayın malum soğuk hastalık yakamızı bırakmıyor.begenıleırnı ve yorumlarınızı bekliyorum canlar umarım begenırısnız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
Storie d'amoreSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.