Günaydın arkadaşlar Bol vote ve yorumlarınızı bekliyorum umarım beğenirsiniz arkadaşlarınızı önermeyi unutmayalım. Yetiştirmek için hızlı yazdım yanlışım olursa af ola. İyi okumalarBu geceyi kazasız belasız geçirmiştik yani en azından artık arkadaşlarımızın yanında olacaktık.Ve tehlike hemen hemen geçmiş durumdaydı.Gerçekten sakin bir akşam geçirmek istiyordum tabi ona söylediğim yalanı söylemeseydim boş yere gerilmeyecektim. Bu akşam yaşadığım stres başka hiç bir zaman yaşamamıştım heralde.Arabayı park edip hızla melisin kapısını açıp elini elimle kilitleyip arabadan indirdim onu. Seri adımlarla binaya girip asansöre girdik iyi iyi en azından bu akşam katil olmamak için her şey şansıma denk gelmişti.
Asansörün stop tuşuna basıp asansörü durdurdum.Melis birden bire paniklediğini yüzünden hissede biliyordum.
-Ne oldu neden yukarı çıkmıyor.
-Bir şey yok hayatım korkma ben durdurdum sadece.
-Neden.deyip gözlerimin içine baktı.Bu kız beni her geçen gün kendine daha fazla aşık ediyordu.Ellerimi beline koyup onu kendime yapıştırdım.
-Dudaklarım kurudu ıslatmak istemez mısın hayatım deyip tebessüm ettim.Onunda hoşuna gitmiş olacak ki bana tebessüm edip alt dudağını ısırdı.
-Maalesef hayatım rujumu bozamam.
-Ne rujmuş kızım ya gel buraya işde özledim.
-Hayatım asansördeyiz farkındaysan.
-Evet farkındayım ve bu asansörde sadece sen ve ben varız.deyip onu aynayla aramda sıkıştırdım.
-Mehmet lütfen ya.
-Mehmet mı? Sen istedin bunu deyip boynuna yavaşaca öptüm.En hassas noktası boynu olduğunu biliyordum. Öpücüklerinin arasından Mehmet ha deyip bu sefer kulak memesini hafifçe ısırdım.
-Hayatım lütfen yapma bak geç kaldık lütfen.
Boynunu hala öpüyordum ara sırada dilimle küçük küçük darbeler atıyordum.Teninin tadı ve kokusu beni benden alıyordu. Bir insan bu kadar mı harika kokardı en önemlisi de bir insanın baştan çıkartıcı tadı olurdu.
-Bizi çağırmaları hata biz daha cicim ayımızdayız yani beklesinler.deyip tebessüm ettim.
-Hayatım lütf.. sözünü bitirmeden dudaklarına yapıştım her ne kadar kendini geri çeksende sonunda pes edip öpüşlerime karşılık veriyordu.Elimi bellerimden kalçalarına doğru indirip sıktım mini elbisesi beni baştan çıkartıyordu.Kendime daha çok bastırdım sertleşmiş erkekliğimi hissetmemesi imkansızdı.
-Asansörde biri var mı? Şaban bey asansör bozulmuş kapıcıyı çağrın. Merdivenlerden gelen seslerle melis bir an kendini çekti.
-Basıldık Mehmet.
-Ne oluyor ya .
-Çalıştır şunu Mehmet millete ayıp oldu.deyip aynada dağılan rujunu eliyle temizlemeye başladı.
-Sikiğim bunları gelecek zamanı mı buldular aq başka zaman asansörden sesler gelse kimse takmaz günahına karımı öpeceğim sırada binayı ayağa kaldırırlar.
-Bana bak.Melisin sesiyle ona baktım eliyle dudağımı siliyordu.Asansör durduğun da kapıyı açıp önden çıktım.Melis utanmış olacak ki adamlara bakmayıp direk kardelenlerin dairesinine doğru ilerledi.Adını bilmediğim adam;
-Beyfendi İyimisiniz.
-İyiyim canım bir şey yok kısa süreliğine durdu sonra yukarı çıktık.Yani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
RomanceSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.