Küçük Beden

5.5K 197 12
                                    



Günün aydınlanmasıyla yorgun olan gözlerim açılmıştı bedenim ise çok rahatdı vede çok konforlu bir yatak da açmıştım.Mehmetin evindeydim hayal mayal akşam olanları hatırlıyordum.Kırmızı şarap beni şarpmıştı beni her zaman ki gibi bünyem çok hassassdı hafif bir baş ağrım da vardı. Yatak da biraz doğruldum ve üzerimde mehemtin eşortmanları vardı. Hahaha çok komik görünüyorumdur eminim yatak dan kalkıp mehemtn odasında ki boy aynasının karşısına geçtim saçlarımı hafif salaş bir şekil topladım ve gerçekten de çok komik görünüyordum eşortman üstünün kolları oldukça uzundu kendi kollarıma göre ayarladım hele bel lastıgı kalçamın altındaydı hele pantolonum bacalarım oldukça uzundu yürürken ayaklarım pantolonun paçaları ayağımın altındaydı paçalarımı kısaltıp boyuma göre yaptım .


Yavaşça kapıyı açtım kapıyı açmamla nefis yemek kokuları burnuma geldi sanırım birileri benden önce uyanmış ve kahvaltıyı hazırlamıştı bile aslında Mehmet'e çok mahcuptum akşam ona yük olmuştum oda yetmezmiş gibi gece bana papatya çayı yapmıştı. Yavaş ve sessiz bir şekilde aşaya indim ve de tam da tahmin etdığım gibi harika bir masa hazırlamıştı kızarmış ekmek den portakal suyuna kadar her şeyi incelikle düşünmüş masadan sandalyeye sessizce oturdum ve kafamı ona çevirdim.

Çok tatlıydı ve çok sempatik görünüyordu üstü çıplaktı ve önünde mutfak önlüğü vardı arkadan bakılınca mutfak önlüğün ipleri belini sarmıştı. Ve ıslıkla kim sevemez kimse seni benim sevdiğim kadar melodisini söylüyordu (multimedya) ara sevgilim sen olmazsan yaşamak yere yaramaz deyip sonra başka nakaratını söylüyordu gerçekten de çok komik di Mehmet'in şarkı söylediğinde duydum ya artık tamam yani tebessüm ederek

''Sevgilim sen olmasan

Yaşamak neye yarar'' diye söylediğim de bir an ırkıldı ve arkasını döndü bana gülerek

''Her gün seni düşünür

Her an seni yaşarım

Seni sevmekten değil

Kaybetmekten korkarım'' diye ekledi.Ve ben hiç bir şey diyemedim sadece tebessüm ederek

''Günaydın ''dedim.O da bakarak bir kahka kopartdı.Ne olduğunu anlamamıştım bile istemsizce suratına baktığımda daha çok gülüyordu.

''Ne oldu ?'' hala bana gülüyordu ve karşıma masanın kenarından bana uzanarak

''Küçük hanım gerçek den bu kadar büyük olacaklarını tahmin etmemiştim''

Ne demekti o be bu beni akşam banyoda çıplak mı gördü diye düşünmeye başladığım da bir an bunun bu lafına çok sinirlenerek

''Ne bekliyordun ki bedenime göre normal bile '' dedim ve tam sandalyeden kalkarken kolumu tutdu.

"Güzelim yatak kıyafetlerin gerçekden çok hoş görünüyor bu kadar kızacağını düşünmemiştim kusura bakma sadece seni öyle görünce gerçekten de çok komiktin '' allahım eşortmanlarımdan bahsediyormuş. Ben de neler düşündüm ya off bu düşüncelerim gerçekten beni bir gün esir alacak.

''Tamam neyse ne yapığım mecburiyetten '' deyip sandalyeme gene ötürdüm oda benim tam önümdeydi aramızda milim vardı sanki beni bir an öpecekmiş ve ben ne yapmam gerektiğini bilmiyormuşum gibi hissediyordum.

Yaklaştı,Yaklaştı, Allahım lütfen öpmesin lütfen

''Senin bu büyük kıyafetlerdeki küçük bedenin gerçekten çok hoşuma gitti en önemlisi de o küçük bedenin içinde olan kocaman büyük kalbin '' dedi ve burnuma küçük bir öpücük kondurdu bir şey demeden

''Hadi bakalım, güzelce bir kahvaltı yapıyoruz ve ondan sonra seni bir yere getirecem ve itiraz da istemiyorum ''

''Tamam '' kahvaltıya başlamadığımız da portakal suyumdan bir yudum alarak

''Mehmet'' aynı anda ''Melis '' güldüm.

''Efendim''

''Önce sen söyle hadi dinliyorum '' topu bana atmıştı ama ben hiç diretmeden konuya girdim

''Akşam için teşekkür ederim yani gerçekten de tek başıma olsaydım bu kadar kısa sürede toparlanmaya bilirim hele de gece bana yaptığın papatya çayı az da olsa midemi rahatlattı gerçekten çok teşekkür ederim. Bide senin başına bela oldum akşam arabada uyuya kaldım baya zorluk çıkarttım sana heral de yatağından da oldun Büyük olan kıyafetler için de teşekkür ederim yani biraz da olsa telafısını yapmak isterim deyip tebessüm etdim.

Oda bana tebessüm ederek '' Ne demek güzelim öyle bela felan tam aksine çok memnun oldum akşam arabamda uyumasaydın ben seni kendi evine getirecektim ve aklım hep sende olacaktı ha illa telafi etmek istiyorsan da bu gün bütün bir gününü bana ayırarak telafi ede bilirsin güzelim '' tebessümü o kadar çok sıcaktı ki gerçekten de Mehmet'e aşık ola bilirdim.

Ben de tebessüm ederek ''tamam o zaman bu gün seninleyim ve akşamı telafı edelim sen ne diyecektin ''dedim ve portakal suyumdan bir yudum aldım.

''Melis akşam sen uyuduğun da rüyan da bağırıyordun bırak umut yapma diye o umut akşam ki gördüğümüz şerefsiz mı ? O şerefsiz sana ne yaptı Melis bak senin samimiyetine güvendiğim için sana bunu soruyorum eyer sana inanamasaydım o şerefsizi bulup ona sorardım ve eyer o adam canını yaktıysa ki yakmışkı senin kabusun olmuş işte ona o zaman gösteririm sana her ne yaşattıysa ona iki üç mislini yaşatırım. Şimdi o şerefsiz sana ne yaptı? Bir an neye uğradığımı şaşırıp portakal suyunu püskürdüm.

''Güzelim iyimisin '' iyimisin diyor ya boğuluyorum resmen adamın takıldığına bak

''İyiyim iyiyim bir şeyim yok yanı bu nerden çıktı '' diyordum ama hala boğazım gıcık yapmıştı ve öksürüyordum ve gözlerimden de yaşlar geliyordu

''Melis kıp kırmızı oldun boncuk gözlüm al iç şu suyu '' bana uzattığı suyu alıp bir iki yudum alıp boğazımı düzelttim.Tamam şimdi bu şekil de kurtuldum ama normale dönünce ben ne diyecektim ki neyse ki kendimi toparladıktan sonra hala benden bir cevap bekliyormuş gibi bana bakıyordu.Ve ben ne diyeceğimi hiç bilmiyordum








İyi akşamlar canlarrr....Yeni bölümü umarım begenırsınız begenılerınızı bekliyorum ve tabıkıde yorumlarınıza beğenmediğiniz bir yer olunca söyleyin lütfen yazım yanlışları olursa da kusura bakmayın lütfen Yarın görüşmek üzere...


Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin