Gül reçeli

2.7K 93 0
                                    




 -Ve aleykümselam kime baktın.

-Ben Ahmet babaya baktım.deyip karşımda bulunan beyaz sakallı adama baktım. Haklı olarak beni hala tanımamıştı.

-Mehmettt..Ahmet amcanın adımı söylemesiyle sıcak bir tebessüm ettim.

-Ahmet babam deyip elini öpmeye çalıştım.Yine eskisi gibi mütevaziydi yine o elini öptürmemişti bana.

-Hayırsız sen nerelerdesin ?deyip elimi tutup iki elinin arasına aldı.

-Ne olsun be Ahmet baba bildiğin gibi iş güç.

-Oğlum sen ne çabuk büyürdün hayırsız.deyip omuzuma vurup beni içeriye aldı.

-Sorma Ahmet amca var mı enerji depon?deyip güldüm.

-Gel Mehmet oğlum var.deyip beni denize yakın bir masaya otutdurdu. Ahmet baba yanındaki çalışan adamlara talimat verip benim yanıma oturdu. Kısa sürede hemen yanıma oturup beni inceledi.

-Eee evlat seni hangi rüzgar attı buralara bakalım.deyip bardağıma birayı koyup bana baktı.Deniz kokusunu tekrar içime çektim.

-Sorma Ahmet baba ya deyip cebimden telefonu çıkartıp. Masanın üzerini ve manzarayı çektim


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-Hayırdır evlat ne derdin sıkıntın var bakalım.Ahmet babaya tebessüm ederek elimi masaya koyup kafamı dayadım.

-Ahmet baba ben aşık oldum. Ahmet baba kahkahayı basarken bene kafamı kaldırıp ona baktım.

-Ah oğlum ne var bunda her insan aşık olur her insanın atan kalbi sevgiyi tadar. Kafamı olumlu anlamda sallayıp bardağımdan içkimi yudumlardım.

-Biliyorum Ahmet baba ama sıkıntılı bir nefes verip denize baktım.

-Anlat bakalım seni sıkan meseleyi derdine bir çare bulalım.Tebessüm ederek Ahmet babaya baktım.

-Ahmet baba sevdiğim kadın benden bazı şeyleri sakladı. Daha doğrusu ben onu yalnız bırakmadaydım fark etmeseydim asla öğrenemeyecektim. deyip tekrar bardağımdan bir yudum aldım.

-Sanırım anladım oğul senin derdini.Ahmet amcaya derin bir nefes alıp omzuma vurdu. Bak oğlum eğer aşk bir insana bağlılığa dönüşürse işte o zaman bu ilişki boyutuna geçer ve olay çirkinleşmeye başlar. Aşkını tutku ile karıştırılmaması lazım sizler genel de tutkuyu aşk sanıyorsunuz oysa tutku farklı bir duygudur.

-Nasıl yani Ahmet baba.

-Bak oğlum. Gerçek aşk gözlerine baktığında ,kokusunu duyduğunda ,tenine dokunduğunda içiniz içinize sığmaz.Kalp atışın hızlanır ,yüzünüz pembeleşir göğüns kafesinin üzerine yumru hissedersin.Karnın burulduğunu hissedersin kadınlar buna kelebekler uçar derler.deyip tebessüm etti.

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin