Sorunlu Hasta

6.5K 234 14
                                    

   (Multimedya Melis Ateş )

      Mehmeti görmeyeli nerdeyse 4 gün olmuştu.Sadece görmek değil beni güldüren o küçük jestlerini bile görememiştim.Heralde pes  etmişti benim zor biri olduğumu anlayıp benden vazgeçmişti hoş ne bekliyordum ki iki gündür gördüğüm adamdan heralde böyle olacaktı.

      Ama bu 4 gün de neden ben kötü hissediyordum ki sürekli bir şeyler bekliyordum küçük bir jest ama neden böyle hissediyordum kı of Allahım ya ben neden Mehmeti düşünüyordum ki ya daha iyi gündür tanımadığım Ada'm artık işime odaklanmam lazım kafamdan çıkartmam lazım onu.
 
     Yine düşünceler beynimi esir alırken asistanım "hastanız Mehmet Başkan bey geldi " yine başlıyorduk yorulmaya tam tamına iki saat hastalarımın sorunlarını dinliyordum
  "İçeri al ben dosyasına baktığım " dedim ve masamın arkasındaki dosyalardan Mehmet Başkan adlı dosyayı aramaya koyuldum.

    "Kolay gelsin " bu ses Mehmetin sesiydi hemen arkamı döndüm allahım yüz ifadesi resmen bana tebessüm ediyordu.İnci gibi parlayan dişleri hele o dudakları kahve rengi gözleri bir an neye uğradığımı şaşırdım hemen kendimi toplayıp "Mehmet hastam var lütfen çıkarmısın çalışıyorum meşgulum dedim benim bu lafıma iyi bir kahkaha atdı  allahım bir insana sesli gülmek bu kadarmı çok yakışır.

     "Melis dosyam yok daha yeni başladım seyansa arama boşuna ve tam iki saat benimle meşgul olucaksın " iki saat Mehmet'le yok artık gerçekten de bu etik degil.
  
     "Mehmet gayet normal geldin bana hayırdır ne derdin var " inceden bana bakıyordu sadece gözlerimin içine ve ben ona sorduğum soruya cevap bile vermiyordu sadece gözlerimin içine bakıyordu ve bu beni yenik düşürüyordu.
"Mehmet !" İyimisin"
  "Hayır sadece aşık oldum " resmen bana aşık oldum dedı.
"Nasıl!" dedim ve bir anda silkilendi
"Imm..Şey..Aslında bir kaç sorunlarım var "
"Tamam buyur şu koltuğa otur ve rahatla evet dinliyorum ne gibi sorunların var "
 
     "Imm...aslında Melis ben aşık oldum yanı sorunun bu ve sürekli benden kaçıyor bana olumlu bir cevap vermiyor.Ve ben ilk defa bir kızı kaybetmek istemiyorum belkide bu doğru değil belkide ama ona baktığımda son derecede masum saf temiz bir kız görüyorum onu o kafede gördüğüm de ilk defa kalbimin atadığını hissettim,yanlış bir anlaşma yüzünden kendimi ona affettiremedim ve ona bir türlü açılamıyorum en önemlisi daha benim randevu mu bile kabul etmedi "
  Duyduklarımıza gerçekten şok olmuştum hiç bozuntuya vermeden "belki sevgilisi vardır ve sana Ümit vermek istemiyordur " dedim.hemen yüzüne bir tebessüm gelmişti ve bana bakıyordu.

    "Ben başlarda çok korkmuştum sevgilisi vardır diye düşünmüştüm ama bundan yaklaşık 5gün önce sevgilisi olmadığını ögrendim daha dogrusu arkadaşına söylerken ögrendim"
  "Yuhhh!! Sen resmen kapımı dinledin " resmen kapı dinlemiş ya

   "Aslında tam öyle değil , seni ilk Cafer'e gördüm ben o kafeye Berk'le ve kardelenle buluşucaktım ama Cafeye girdiğim de ilk seni gördüm o masumluğun saf güzelliğin çok dikkatimi cekti bende senin önündeki masaya oturdum ve seni izledim uzaktan sonra da berki gördüm tanışlık vermeden kahve alıp seninle tanışacaktım ama o sırada ne oldursa kahve üzerine döküldü o sıradada Berk bana sesliyecektik ve ben de ona göz kırpıp susmasını istedim"

    Ahaha şaka gibi resmen ya benim arkamdan ne dolaplar dönüyormuş ah  kardelen ahh sen bildiğin için güldüm o gün "siz resmen bana oyun oynadınız peki ya bar meselesi "
  "Melis gerçekten de o akşam banada oyun oynadılar  ama bir şeyden çok emindim senin geleceginden erkenden bara gitdim ve senin gelmeni bekledim  geldiğini görüncede çok Mutlu oldum uzaktan seni takip etdim ve sonrası da meçhul " hayretle onu dinliyordum.hiç bir sey diyemiyordum o ise hala konuşuyordu.
 

     "Bardan sonrada seni daha göremeyeceğime hala emindim ama o akşam gercekten seni tanımak istiyordum.sabah uyandığım da Berk aradı arabayı kardelene getirmemi söyledi ve ben de seni sordum nerde bula bilirim göre bilirim diye ama Berk bey bana yardım etmedi bende sinirliydim seni otoparkda görünce gerçekten de çok Mutlu olmuştum belki Berk bana istemeden olsada iyilik yapmıştı ama gerçekten de ben seni beklemiyordum hele burda çalıştığını bilmiyordum" yok bide bilseydi hayret bir sey ya

   "Sonrası malum asansörden sonra bana cevap vermeni bekledim sen cevap vermeden bana öyle gidince gerçekten çok yıkıldım ben de arkandan çıktım kardelenin odasını buluncada içerden sesin geldi seni ses tonundan çıkartdım bende içeri girmedim ve sizi dinledim. Danışmaya senin odanı sordum onlarda gösterdi sana not bıraktım geri döndüm bekleme odasına girdi. Kardeleni gördüm anahtarları verdim ona ve sekreterimi gördüm. Sana latte yaptım ve gerisi malum beni dinletmeyeceğim için de sekreterinden bu güne randevu aldım ?" Gerçekten de bu olanlara  kardelenle Berki'n oyunu ve en önemliside yaşadığımız rastlantılar gerçekten de inanalmazdı.

   "Melis bir şey demiyecek mısın?  bak lütfen sessiz kalma.kız bağır çağır ama bir şey de ? Benimle konuşmadığın için bende böyle yaptım istemesende çıkar giderim ama beni dinlemeni istiyorum ve bana iki saat yetmez ama suanlık sadece iki saatim var lütfen" gözlerimin içine bakarak konuşuyordu ve benimle de konuşmak istiyordu bütün bu olaylar dan sonra

"Sen sorunlumusun" ağzımdan ilk çıkan kelime o oldu o ise gülüyordu." Sadece senin sorunlu hastan ola bilirim "dedi gülerek bana  ben ise hala ne diyeceğimi bilemiyorum;
    "Tamam konuşalım ama  bak sana son kez diyorum bir daha böyle bir şey yapma " bir den tebessüm etmeye başlamıştı ne kadar çok meraklıydı benle konuşmaya

"Ben aşka sevgiye inanan bir Ada'm değildim kalbimin aşkla atacağına asla inanmıyordun sevgi hoşlandı aşık olmak bana göre değildi kafama göre yaşardım takı seni o kafede görene kadar kalbim bedenim ruhum  o boncuk gözlerinde kendimi görmeye başladım.Evet bu belki aşk değil ama ben seni hayatım da kalbime tek ve son giren kadın olmanı istiyorum sen buna ne dersen de istersen şuanda kov beni gene gelirim kapıdan çıkarım bu sefer bacadan girerim senin o masum kalbine girmek için Can'ımı bile veririm.Kolay biri değilsin evet kabul ediyorum ama şunu da sana söyliğim  seni alana kadar asla pes etmem çünkü ben ilk seni gördüğüm de kalbim aşık gibi atdı."
     "DOKTOR MELİS ATEŞ BU SORUNLU HASTANLA BİR YEMEK YERMİSIN"


İyi akşanlar Can'lar .... Biraz geç kaldım anca yetişti.yeni bölümü Nasıl buldunuz umarım begenmişsinizdir vote ve yorumlarınızı bekliyorum..Mehmetin bu itirafına melisin cvp sizce ne olucak yorumlarınızı bekliyorum...

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin